fragglerne på dvd
Fra : Martin Møller

Dato : 17-06-04 22:46

Er der ikke nogen der vil være med til at oprette en side a la Valhalla, for
at samle underskrifter ind så vi kan få fragglerne på dvd? Det skal nok være
en international side og rettet mod Jim Henson selskabet.

Nu er mupperne jo kommet godt ud på skive, så nu mangler vi Fraggle Rock.

--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : Erik

Dato : 17-06-04 23:05

Martin Møller wrote:

> Nu er mupperne jo kommet godt ud på skive, så nu mangler vi Fraggle
> Rock.

http://www.bensons-world.co.uk/dvd/products/8/7000000085949.asp

/Erik

Fra : ML-78

Dato : 17-06-04 23:21

Erik skrev:

> http://www.bensons-world.co.uk/dvd/products/8/7000000085949.asp

Det er dog kun én DVD med 12 tilfældigt udvalgte afsnit.

ML-78

Fra : Erik

Dato : 18-06-04 00:59

ML-78 wrote:

> Det er dog kun én DVD med 12 tilfældigt udvalgte afsnit.

Ja. Men det er da en start. Der er jo trods alt også kun udgivet omkring 20
episoder ud af de i alt 120 fra The Muppet Show.

/Erik

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-06-04 09:22

"Erik" <xxx@xxx.dk> writes:

> Ja. Men det er da en start. Der er jo trods alt også kun udgivet omkring 20
> episoder ud af de i alt 120 fra The Muppet Show.

Der er i hvert fald 15 "best of"-dvd'er med tre Muppet Shows på hver.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Martin Møller

Dato : 18-06-04 09:29

Peter B. Juul wrote:

> Der er i hvert fald 15 "best of"-dvd'er med tre Muppet Shows på hver.

+ 3 the VERY best of med 3 shows på hver. Lidt kaotisk må man sige at man
både udgiver en best of og en very best of.

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Erik

Dato : 18-06-04 13:22

Peter B. Juul wrote:

> Der er i hvert fald 15 "best of"-dvd'er med tre Muppet Shows på hver.

Okay. Ja, sidst jeg så efter, så var der kun udkommet 10 dvd'er i USA, og
det tal lå stabilt temmeligt længe, fordi man i første omgang kun kunne købe
dem direkte fra producenten. Hvornår er de sidste 5 udkommet?

Men, ja, jeg tog så fejl af antallet af shows på hver dvd. Jeg har selv kun
set de tre engelske "Best of"-dvd'er.

/Erik

Fra : Erik

Dato : 18-06-04 13:27

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-06-04 13:46

"Erik" <xxx@xxx.dk> writes:

> Okay. Ja, sidst jeg så efter, så var der kun udkommet 10 dvd'er i USA, og
> det tal lå stabilt temmeligt længe, fordi man i første omgang kun kunne købe
> dem direkte fra producenten. Hvornår er de sidste 5 udkommet?

Det er et par år siden, i hvert fald. Jeg tror det var cirka et år
efter de første. Men det var jo altsammen Time-Life-ting, som man
skulle være indfødt for at få fat i. (eller have en kontaktperson)

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Erik

Dato : 18-06-04 13:35

Peter B. Juul wrote:

> Der er i hvert fald 15 "best of"-dvd'er med tre Muppet Shows på hver.

Hm. De sidst udgivne kan tilsyneladende stadigt kun købes direkte hos
Time-Life, der vistnok kræver en amerikansk modtageradresse. Det ser ud til,
at det kun er vol. 1-8, der er alment tilgængelige endnu.

/Erik

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-06-04 13:48

"Erik" <xxx@xxx.dk> writes:

> Hm. De sidst udgivne kan tilsyneladende stadigt kun købes direkte hos
> Time-Life, der vistnok kræver en amerikansk modtageradresse. Det ser ud til,
> at det kun er vol. 1-8, der er alment tilgængelige endnu.

Det skal nok passe. Jeg har ikke 11-15, men har 1-10, fordi jeg havde
en kontakt, der sendte dem videre (hvorefter postvæsenet ikke leverede
dem til mig, men sendte dem tilbage til USA og så tog vi turen en gang
til. Så kom der told, moms og Pakketrans-fortoldningsgebyr (150 kr.)
på. Det endte med at være hulens dyrt, selv om jeg havde en 20%
rabatkode til Time-Life.)
--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : Erik

Dato : 18-06-04 14:07

Peter B. Juul wrote:

> [...]
> til. Så kom der told, moms og Pakketrans-fortoldningsgebyr (150 kr.)
> på. Det endte med at være hulens dyrt, selv om jeg havde en 20%

Uf. Kedelig omgang. Jeg håber, at de var besværet værd? Jeg har overvejet at
købe nogle af dem, man kan købe hos de fleste forhandlere, hjem. Man får
appetit på mere efter at have set de engelske dvd'er.

/Erik

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-06-04 14:25

"Erik" <xxx@xxx.dk> writes:

> Uf. Kedelig omgang. Jeg håber, at de var besværet værd?

Tjah. Muppet Show er såmænd lidt bedaget, som alt andet fra perioden.

Når det er godt, er det pokkers godt. Når en kendt person bare synger
sammen med nogle Muppets bliver det let kedeligt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : ML-78

Dato : 18-06-04 14:35

Peter B. Juul skrev:

> Når det er godt, er det pokkers godt. Når en kendt person bare synger
> sammen med nogle Muppets bliver det let kedeligt.

I det hele taget er de kedeligste dele af showet der, hvor der er kendte
med. Det er dukkerne, der bærer showet.

ML-78

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-06-04 19:34

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> writes:

> I det hele taget er de kedeligste dele af showet der, hvor der er kendte
> med. Det er dukkerne, der bærer showet.

Det kommer an på de kendte. Star Wars-afsnittet er ret godt. Der er
også et eller andet ved Julie Andrews-afsnittet, som gør, at jeg kan
huske det. Jeg kan bare ikke huske hvad. Det er vist noget med nogle
får.

Hvis vi spoler frem til 90erne og ser på Muppets Tonight er John
Goodman-afsnittet (hvor han bliver udråbt til halvgud af Andy og
Randy) også temmelig skægt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Pierre Roland

Dato : 17-06-04 23:04

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en international side og rettet mod Jim Henson selskabet.
>
> Nu er mupperne jo kommet godt ud på skive, så nu mangler vi Fraggle Rock.

Den er jeg med på..

Fraggle Rock, er bare for godt.

Pierre Roland

Fra : Martin Møller

Dato : 18-06-04 09:15

Martin Møller wrote:
> [...]
> selskabet.
>
> Nu er mupperne jo kommet godt ud på skive, så nu mangler vi Fraggle

Ved at google fandt jeg en petitionside der går på Fraggle Rock.
http://www.petitiononline.com/Fraggle/