Truma gasovn larmer!!!
Fra : Jaks

Dato : 17-06-04 22:35

Hej NG

Jeg har Truma gasovn med blæservarme, som siger lidt underligt, hvad kan der
være galt?
Når jeg tænder for ovnen kan jeg se fin brænder flamme i inspektionsvinduet,
og ovnen er "stille" med regulator på ca 1.
Hvis jeg så skruer langsomt op, starter ovnen med at "hvæse" og hvis jeg
bliver med at skrue op, går det på et tidspunkt over i en "blafrende" lyd
(som om ovnen "slår ud").
Jo længere tid ovnen har været tændt jo mere kan jeg skrue op uden at ovnen
larmer, men det er aldrig lykkedes mig at have den tændt så længe at jeg kan
skrue op på mere end 4 før den begynder at larme igen.
Problemet er der også hvis jeg tænder for blæseren!!!!!
Nogen der har et godt bud hvad der kan være galt??
PS. vognen er tætheds kontrolleret for mindre end 2 dr. siden.

Mvh. Jaks