Mere hjælp til darkstone
Fra : Jacob

Dato : 17-06-04 22:19

I "journey in uma" er der en quest i det første land, hvor en eller anden
mand beder om "one of those small red stone they call rubies...." Hvor er
det lige man skal finde den henne?

-Jacob

Fra : Jacob

Dato : 17-06-04 22:32

On Thu, 17 Jun 2004 23:18:47 +0200, Jacob wrote:

> I "journey in uma" er der en quest i det første land, hvor en eller anden
> mand beder om "one of those small red stone they call rubies...." Hvor er
> det lige man skal finde den henne?

Hej. Har selv fundet ud af det her. Det var lidt svært at finde hjælp på
nettet men fandt det dog. Mangler dog stadig en løsning til mit første
problem. Se tråden, "Darkstone bug?"

-Jacob