TDC simlocked MC60 med Telmore simkort...
Fra : Jan Jensen

Dato : 17-06-04 22:06

Hej,

Jeg har lige bestilt en Siemens MC60 med et TDC abb. Den er garanteret
simlocked,
men tror I den vil virke med Telmore simkort, de er jo lidt i familie?

Venlig hilsen Jan Jensen

Fra : Fischer

Dato : 18-06-04 05:05

> men tror I den vil virke med Telmore simkort,
> de er jo lidt i familie?

Nej, det tror jeg ikke.

*Fischer

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-04 05:44

> Jeg har lige bestilt en Siemens MC60 med et TDC abb. Den er garanteret
> simlocked,
> men tror I den vil virke med Telmore simkort, de er jo lidt i familie?

Jeg tvivler. Stort set alle er begyndt at låse til operatøren istedet for
netværket, pga. de mange under-operatører (Debitel, Tele2, Telmore, M1
osv.).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jochke

Dato : 18-06-04 07:14

Jan Jensen skrev følgende:

> Jeg har lige bestilt en Siemens MC60 med et TDC abb. Den er garanteret
> simlocked,
> men tror I den vil virke med Telmore simkort, de er jo lidt i familie?

Jeg kan med garanti fortælle dig at det ikke kan lade sig gøre. Alle de MC60
TDC har liggende er låst til operatøren TDC.

--
/Jochke
Fjern primtallet i adressen hvis du vil sende mig en e-mail.