nokia 3310 ??
Fra : Karsten Kristensen

Dato : 04-05-01 21:17

hejza all

Hvorfor skal jeg stille mit ur hvergang jeg har haft batteri af min fon...

er der nogle der har fået dat suite til at virke med en 3310 .. eller en
godt program til at redigere telefon bogen jeg har logon mag. men jeg kan
ikke se navn på den der ligge i telefon

på forhånd tak
KSK

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-05-01 23:57

Karsten Kristensen skrev:

>Hvorfor skal jeg stille mit ur hvergang jeg har haft batteri af min fon...

På min 3210 skal jeg kun stille det, hvis batteriet har været ude mere
end i et par minutter. Der er vel ikke noget backup-batteri, så
hvordan skulle telefonen kunne huske klokken?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Karsten Kristensen

Dato : 05-05-01 00:32

Nej men på min nokia 5110 her jeg stillet klokke engang og det hvar da jeg
købte telefon .
selv hvis den har ligge flad flere dag ha det ikke været nødvendig at stille
den.
KSK

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-05-01 00:44

Karsten Kristensen skrev:

> [...]
>købte telefon .
>selv hvis den har ligge flad flere dag ha det ikke været nødvendig at stille

Det kunne så tyde på den havde indbygget backup-batteri.

Men det er jo heller ikke det samme at tage batteriet ud, som det at
batteriet er 'fladt'. Telefonen slukker af sig selv når der ikke er så
meget strøm på, men der er stadig lidt. Prøv selv at tænde din telefon
lidt efter, den tænder lige op og slukker igen. Den smule strøm der er
på, er nok til at holde uret i flere år vil jeg tro. Tænk bare på
armbåndsure, der kan gå flere år med de små runde batterier.

venligst,
Lasse Hedegaard