test
Fra : shadow

Dato : 17-06-04 18:29

Fra : Karina og Christian

Dato : 18-06-04 10:26

"shadow" <.shadow@post4.tele.dk> wrote in message
news:40d1d5b9$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Hejsa.

Lige til orientering findes der en gruppe til denne slags indlæg, der hedder
dk.test.

Er du i tvivl om, hvorledes grupperne skal bruges, findes der også en
gruppe, der hedder dk.velkommen, hvor der sidder nogle rigtig rare
mennesker, der kan fortælle dig lidt om brugen af nyhedsgrupper. Det er et
rigtigt godt sted at starte, hvis man er lidt forvirret over, hvad man "må"
poste i forskellige grupper og lignende

Jeg kan se, at du er blevet "truet" med en klage til din udbyder i en anden
gruppe, fordi du har postet opslag, hvor de åbenbart ikke hører til. Det er
så trist at rende ind i den slags, hvis det kan undgås. Så derfor vil jeg
som nævnt anbefale dk.velkommen-gruppen.

Håber, det kan hjælpe lidt

Med venlig hilsen
Karina

Fra : shadow

Dato : 18-06-04 20:18

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så trist at rende ind i den slags, hvis det kan undgås. Så derfor vil jeg
> som nævnt anbefale dk.velkommen-gruppen.

Hej igen
Ja Ja man kan snart ikke slå en prut, før der er nogen der skal kommentere
både det ene og det andet,
Jeg har været med i Newsgrupper i snart 20 år og jeg ved godt hvad man må og
ikke må, og hvad man gør og bør gøre, men hvem siger at man ikke må ???
MEN jeg havde lige et computer problem og kom tilfædigvis lige til at sende
et inlæg her inde samtidg med at jeg sendte en mail til mig selv, og så er
den ikke længere

Jimmy