MS Windows
briani 27239
Explore
Fra : Fnuller

Dato : 17-06-04 16:19

Når jeg er inde og se hvilke sider man har været inde på i explore i
oversigten, hvorfor kan jeg så ikke trykke på linkene? Det er som om at de
er offline.
Den skriver noget med at Window ikke kan finde siden

Jim

Fra : Steen

Dato : 17-06-04 21:06

"Fnuller" <fidusmageren@yahoo.dk> wrote in

> hvorfor kan jeg så ikke trykke på linkene?

Aner det ikke, men prøv at spørge i browser gruppen.

--
Steen

MailMinus2

Fra : hcma

Dato : 18-06-04 14:15

"Fnuller" <fidusmageren@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er offline.
> Den skriver noget med at Window ikke kan finde siden

Hvis det er Explorer du mener, er du i rette gruppe, men hvis det er
Internet Explorer, får du nok bedst svar i browsergruppen.
m v h
hc