rep af mobil
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-06-04 15:13

Hej

Er der nogen der ved hvad der er blevet af teleservice der lå i
Taastrup??

De har stadig deres teleservice skilte på bygningen, men døren til
service værkstedet er låst, og ingen information på døren, ud over
deres åbningstid, hvor de så havde lukket i deres "åbningstid" så¨de
må da vøre gået konkurs, eller flyttet et andet sted hen??! De har jo
også været et andet sted i taastrup tidligere.

ellers nogen i nærkeden af taastrup som laver mobiltelefoner imens man
venter for SIemens?

Mvh- Bjarke

Fra : JMo.

Dato : 17-06-04 18:18

Bjarke Hansen wrote:

> Er der nogen der ved hvad der er blevet af teleservice der lå i
> Taastrup??

De er lukket - ligesom afdelingen i Århus. Så nu er der kun Odense og
Esbjerg tilbage. (Og så har de lavet noget callcenter for forhandlere nede
hos Dangaard i Padborg)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-06-04 20:20

On Thu, 17 Jun 2004 17:18:29 GMT, "JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid>
wrote:

>De er lukket - ligesom afdelingen i Århus. Så nu er der kun Odense og
>Esbjerg tilbage. (Og så har de lavet noget callcenter for forhandlere nede
>hos Dangaard i Padborg)

Så er det slut med straks rep af mobil i københavnsområdet?

Der må da være nogle andre der kan gære det samme?

Fra : JMo.

Dato : 17-06-04 20:41

Bjarke Hansen wrote:

> Så er det slut med straks rep af mobil i københavnsområdet?
>
> Der må da være nogle andre der kan gære det samme?

Mht. Siemens, burde TeleCare (www.telecare.dk) kunne. (Lyngby, Fiolstræde
eller Hovedbanegården)

Er det en Nokia så er der et par servicepoints rundt omkring:
http://www.nokia.dk/support/phones/service.php

SonyEricsson og Samsung ved jeg egentligt ikke hvordan det ser ud med, ud
over TeleCare. I de gamle Ericsson dage havde et utal af butikker jo
servicepoints, men mange af dem er vidst nedlagt.