må lige prale med de små nye
Fra : Rikke Andersen

Dato : 17-06-04 11:41

Hejsa

Som jeg har truet med ville jeg vende frygteligt tilbage og prale med de
søde småspunker når de blev født

Og nu er de altså kommet, 7 stk. ankom i går morges og alting gik glat og
lige efter bogen.

Heldige mig at jeg lige præsis skulle få de 7 mest fantasktiske og dejligste
hvalpe der nogensinde er født.

Se dem på www.bobbe.dk (Under nyheder i højre side er et link til
billederne)

Mange knus fra

Rikke

Fra : Battlefield´s

Dato : 17-06-04 13:55

"Rikke Andersen" <ra@danms.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige efter bogen.
>
> Heldige mig at jeg lige præsis skulle få de 7 mest fantasktiske og

Hej
Tillykke med de 7 små, det var dejligt at fødslen gik så nemt.
Er de alle sort/hvide?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Louise

Dato : 17-06-04 19:00

TILLYKKE med det små Det bliver dejligt med lidt liv i huset.
Mine -med undtagelse af to- er flyttet hjemmefra, så der er lidt mere
roligt. Når de sover i hvert fald

Louise

www.malinoise.dk

Fra : Rikke Andersen

Dato : 18-06-04 07:45

..
> Er de alle sort/hvide?
> Hilsen Vibeke

Hej Vibeke

Nej 3 af dem er MEGET trefarvede for det brune er allerede meget tydeligt,
så er der 2 af tæverne jeg er ret sikker på bliver trefarvede og de sidste 2
tæver er jeg mere usikker på om de bliver helt S/H eller de får lidt brunt

Spunky er jo meget trefarvet og jeg er også ret spændt på hvor mange der
bliver korthårede

Knus fra Rikke

Fra : Holm

Dato : 17-06-04 23:00

> [...]
> lige efter bogen.
>
> Heldige mig at jeg lige præsis skulle få de 7 mest fantasktiske og

Tillykke !!!

Nåeee , hvor ER de søde , glæder mig til at se mere til dem !!!

Glædelige hilsener Holm