T610 : Kalender
Fra : Mike Johnson

Dato : 17-06-04 11:31

Er der nogen som ved om man kan få den facilitet som Nokia 6210 har med selv
at regne alderen ud (når man har tilføjet en fødselsdag i kalenderen) ? Jeg
har ikke set andre telfoner har denne, men synes at den var meget rar at
have (stor familie).

Nu hvor T610'eren kan bruge Java og hvad ved jeg, så findes der måske et
"add-on" til kalenderen som også har denne facilitet ?

På forhånd tak

MJ

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-06-04 21:52

Mike Johnson skrev :
> [...]
>
> Nu hvor T610'eren kan bruge Java og hvad ved jeg, så findes der måske et
> "add-on" til kalenderen som også har denne facilitet ?

Jeg ville være glad hvis min T610 bare kunne huske fødselsdag fremover...
Kan man det ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Mike Johnson

Dato : 18-06-04 07:50

Godt spørgsmål. Ved ikke om det virker hvis man opretter fødselsdagene under
Outlook (med gentagelse) og dernæst synkronisere det til mobilos.

Jeg er ikke særlig glad for kalenderen (i forhold til Nokia 6210). så i
øjeblikket brugre jeg kalenderen på PDA'en Men det ville være dejligt
hvis mobilos kunne "kvække" op når der er nogen som har fødselsdag.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-06-04 23:56

Hey

Mike Johnson wrote:
> Godt spørgsmål. Ved ikke om det virker hvis man opretter
> fødselsdagene under Outlook (med gentagelse) og dernæst synkronisere
> det til mobilos.

Det kan man godt, gør det selv med min T630

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-06-04 09:22

"Michael Lund Sørensen" wrote:

> Jeg ville være glad hvis min T610 bare kunne huske fødselsdag fremover...
> Kan man det ?

Når jeg lægger ting i kalenderen på min T39 kan jeg markere at det
skal være en "Recurrent appointment" og vælge at det fx. skal være
en årlig begivenhed. Kan du ikke finde noget tilsvarende i din
T610?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-06-04 10:56

Thomas Strandtoft skrev :

> [...]
> skal være en "Recurrent appointment" og vælge at det fx. skal være
> en årlig begivenhed. Kan du ikke finde noget tilsvarende i din

Jeg har prøvet at lægge fødselsdage ind som Årsdage, men det gælder kun én
gang og der er ikke nogen "Recurrent appointment"

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Peter Thomsen

Dato : 26-06-04 15:49

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville være glad hvis min T610 bare kunne huske fødselsdag fremover...
> Kan man det ?

Naturligvis. Tilføj bare en "aftale" og marker den som en årsdag. Vupti, og
den gentager sig årligt.

/ Peter

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-06-04 19:11

Peter Thomsen skrev :

> Naturligvis. Tilføj bare en "aftale" og marker den som en årsdag. Vupti,
og
> den gentager sig årligt.
>
> / Peter

Ikke hos mig! Den bliver kun vist én gang. Og så er det ligemeget.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/