Nokia 6610i
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-06-04 10:28

Hej!

Er der nogen der kan sige noget ondt om en Nokia 6610i med prisen på
599,- taget i betragtning?

Den skal afløse en T610 som jeg er herretræt af pga. den er langsom..
dræbende langsom

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : mullerman

Dato : 17-06-04 11:37

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> 599,- taget i betragtning?
>
> Den skal afløse en T610 som jeg er herretræt af pga. den er langsom..

Skærmen er elendig, kun 4098 farver. Det er jo bare en 6610'er med kamara -
en god måde for nokia at tjene penge på.--

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-06-04 19:17

On Thu, 17 Jun 2004 12:36:42 +0200, mullerman wrote:

> Skærmen er elendig, kun 4098 farver. Det er jo bare en 6610'er med kamara

Skærmen er vel ikke mere "elendig" end den som sidder i 7210, 3100, 6100
osv?

> - en god måde for nokia at tjene penge på.--

Ej forstået? Vi taler 599,-...........

Fra : JMo.

Dato : 17-06-04 19:43

Martin Johansen [6000] wrote:

> Ej forstået? Vi taler 599,-...........

Nokia tager nu nok lidt mere for den.

Fra : mullerman

Dato : 17-06-04 20:41

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

Mener når de bare relancerer en gammel model, blot med et i på. Det er da et
bevis på at de vil tjene penge... Der er jo ikke kommet bedre skærm i eller
noget andet... Kig generelt på deres i modeller, de efterfølger alle en
tidligere lignende model, blot modificeret en smule.

Og de 599 er vel med et abonnement....?

Martin

Fra : Anders Lund

Dato : 17-06-04 22:07

mullerman wrote:
> Mener når de bare relancerer en gammel model, blot med et i på.

Så er det blevet en ny model...

> Det er da et
> bevis på at de vil tjene penge...

Meget normalt for en virksomhed.

> Der er jo ikke kommet bedre skærm i eller
> noget andet...

Der er kommet et kamera. Hvis man kunne lide den gamle model og gerne
ville have et kamera er løsningen denne.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-06-04 23:23

On Thu, 17 Jun 2004 23:06:51 +0200, Anders Lund wrote:

> Meget normalt for en virksomhed.

Er det?

> Der er kommet et kamera. Hvis man kunne lide den gamle model og gerne
> ville have et kamera er løsningen denne.

Præcis.

Jeg har netop købt en 6610i i dag.

Minus i forhold til T610? Ringere skærm (var jeg klar over) samt et lidt
mere plastikagtigt indtryk, voldsom vibrator, ingen BT - alt i alt ingen
overraskelser der.

Plus? Lynende hurtig til sms, nice taster, radio, mulighed for helt andre
sms-toner, udskiftelige cover uden der kræves den helt store
ledvogter-eksamen.

Tilfreds? I allerhøjeste grad og så til 599,- uden at skulle skifte
nummer. Det kan ikke gå helt galt.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-06-04 23:19

On Thu, 17 Jun 2004 21:41:23 +0200, mullerman wrote:

> [...]
> skærm i eller noget andet... Kig generelt på deres i modeller, de
> efterfølger alle en tidligere lignende model, blot modificeret en smule.

Jo tak det er jeg fuldt ud klar over. En "i" model er en forbedret version
om man så må sige af en populær model.

"Jeg" får her kamera som ekstra i 6610i

Det er vel kun godt?

Jeg ved godt hvad du mener og hvis jeg købte en 6610 for en måned siden
så ville jeg da også føle mig snydt men sådan er det i den branche -
det hele forbedres/fornyes i hastigt tempo og sådan er det bare

> Og de 599 er vel med et abonnement....?

Ja men det betyder intet når jeg bare kan køre videre med samme nummer.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-06-04 23:17

On Thu, 17 Jun 2004 18:43:27 +0000, JMo. wrote:

> Nokia tager nu nok lidt mere for den.

Joh, men når jeg stadig nu kun skal betale 599,- så er det jo prisen
uanset hvad Nokia vil have

Fra : JMo.

Dato : 19-06-04 10:46

Martin Johansen [6000] wrote:

> Joh, men når jeg stadig nu kun skal betale 599,- så er det jo prisen
> uanset hvad Nokia vil have

Nokia vil have mere, og de får også mere. De 599,- er prisen du skal betale
til forhandleren. Det er ikke det Nokia sælger telefonen til (De sælger den
til noget der ligner det dobbelte)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-06-04 14:11

On Sat, 19 Jun 2004 09:45:51 +0000, JMo. wrote:

> Nokia vil have mere, og de får også mere. De 599,- er prisen du skal
> betale til forhandleren. Det er ikke det Nokia sælger telefonen til (De
> sælger den til noget der ligner det dobbelte)

Ja tak det ved jeg

Men jeg tror nu ikke lige, at Nokia sender mig et girokort på
restbeløbet....

Fra : JMo.

Dato : 23-06-04 16:54

Martin Johansen [6000] wrote:

> Ja tak det ved jeg
>
> Men jeg tror nu ikke lige, at Nokia sender mig et girokort på
> restbeløbet....

Næh, for Nokia _har_ jo fået deres penge, da de solgte til distributøren.
Og så er det vel også en god forretning for Nokia, som mullerman skrev?!?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-06-04 19:31

On Wed, 23 Jun 2004 15:53:30 +0000, JMo. wrote:

> Næh, for Nokia _har_ jo fået deres penge, da de solgte til
> distributøren. Og så er det vel også en god forretning for Nokia, som
> mullerman skrev?!?

Ja det vil jeg da også håbe det er for Nokia - de skulle jo nødig gå
nedenom og hjem med de følger der der måtte komme.