David vil sælge sin mødom
Fra : Andropov

Dato : 17-06-04 09:01

Er der nogle kvinder som har 70.000 så kan der fås mandemødom:

19-årige David Vardy fra England vil bortauktionere sin seksuelle
debut for minimum 70.000 kroner
Den 19-årige studerende, der fik ideen fra lesbiske Rosie Reids
sexauktion i marts, har allerede modtaget adskillige e-mails fra
interesserede kvinder, skriver The Sun.

Fra : Ironi

Dato : 17-06-04 15:25

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den 19-årige studerende, der fik ideen fra lesbiske Rosie Reids
> sexauktion i marts, har allerede modtaget adskillige e-mails fra

Det kunne være man skulle gøre det samme. At jeg næsten er dobbelt så gammel
som ham David, gør vel, at jeg kan presse prisen en hel del opad!

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 17-06-04 15:45

"Ironi" <@> wrote in message
> [...]
> gammel
> som ham David, gør vel, at jeg kan presse prisen en hel del opad!

Altså ..

Det eneste lille problem jeg kan se her er ... hvordan faaen vil du ( og for
den sags skyld også ham englænderen) bevise at i er "uberørte af kvindehånd"
(eller for den sags skyld andet kvindelig kropsdel). Når det er sagt, så
håber jeg da det bedste for jer begge :)

//Bo

Fra : Corax

Dato : 22-06-04 08:41

"Bo Bach Jensen" <bachy@nopost.dk> wrote in message

> [...]
> (eller for den sags skyld andet kvindelig kropsdel). Når det er sagt, så
> håber jeg da det bedste for jer begge :)

Tja, han vil vel bevise det ved at være ualmindeligt dårlig i sengen samt
komme alt alt for tidligt. Er det ikke ca. sådan mænd normalt beviser deres
manglende øvelse? :)

Fra : Johan

Dato : 22-06-04 09:26

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> wrote in message

> [...]
>
> Tja, han vil vel bevise det ved at være ualmindeligt dårlig i sengen samt
> komme alt alt for tidligt. Er det ikke ca. sådan mænd normalt beviser

Det troede jeg da de kunne blive ved med hele livet

Fra : Merete

Dato : 22-06-04 16:32

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse
> "Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> wrote in message

> deres
>
> Det troede jeg da de kunne blive ved med hele livet

Er det nu jeg skal kommentere ?

Fra : PerX ...

Dato : 18-06-04 12:23

In article <40d1a9c1$0$305$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, "Ironi" <@>
says...
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne være man skulle gøre det samme. At jeg næsten er dobbelt så gammel
> som ham David, gør vel, at jeg kan presse prisen en hel del opad!

Sådan tror jeg ikke lige det virker med alder, det presser vist prisen
den anden vej ;)

Fra : Ironi

Dato : 18-06-04 19:41

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <40d1a9c1$0$305$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, "Ironi" <@>
> says...

> Sådan tror jeg ikke lige det virker med alder, det presser vist prisen
> den anden vej ;)

Øv, er alle da blevet pædofile?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-06-04 14:22

On Fri, 18 Jun 2004 20:40:51 +0200, wrote:

> Øv, er alle da blevet pædofile?

Da pædofili er sexuel omgang med børn ej indtrådt i puperteten så
håber jeg det satme ikke... yrk! :-/

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : PerX ...

Dato : 19-06-04 23:04

In article <40d33731$0$448$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Ironi" <@>
says...

> gammel

> Øv, er alle da blevet pædofile?

Nok ikke, men man (jeg) får indtrykket at man kun er tiltrækkende fra 20
til 25, der efter skal man helst hold kæft og blive hjemme.

Fra : Paro

Dato : 27-06-04 16:04

> Nok ikke, men man (jeg) får indtrykket at man kun er tiltrækkende fra 20
> til 25, der efter skal man helst hold kæft og blive hjemme.

Det er i den alder, hvor jeg foretrækker de skønne, dejlige, unge fyre.

/paro

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 27-06-04 21:03

[Paro | Sun, 27 Jun 2004 17:04:15 +0200]

>Det er i den alder, hvor jeg foretrækker de skønne, dejlige, unge fyre.

Jamen, 'gu er de da dejlige. Vi har jo selv 5-6 af dem som venner og
sexpartnere - de er mellem 18 og 24 år, og helt skønne at være sammen med
både for venskab OG for massere af hed sex...

MEN... er det nu også hvad du/man har brug for? Jeg kan da se at selvom det
er fedt at være omgivet med så "meget" skøn ungdom, vil jeg alligevel aldrig
et sekund overveje at udskifte Nicolai :)

Det man i et parforhold har brug for er tosomhed - altså at være sammen med
en sjæleven, som man er på samme niveau med ... du kan ikke diskutere store
underfundige ting der kræver en masse erfaring med en gut på 20 - det går
simpelthen ikke, for han HAR ikke den erfaring.

Prøv istedet at glemme de skønne unge knøse og find istedet en tættere på
din egen alder, men én du kan holde ud at dele et helt *liv* med; og ikke
bare nøjes med nogle hotte forelskede dage!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : PerX ...

Dato : 28-06-04 15:37

In article <nk9ud0hs433ib2b9u3sth1k6ikji618lgg@4ax.com>,
rhjorth@spamcop.net says...
> [...]
> underfundige ting der kræver en masse erfaring med en gut på 20 - det går
> simpelthen ikke, for han HAR ikke den erfaring.

Men hvis man nu selv heller ikke har den erfaring, eh?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-06-04 21:53

[PerX ... | Mon, 28 Jun 2004 16:36:41 +0200]

>Men hvis man nu selv heller ikke har den erfaring, eh?

Næh, det er naturligvis rigtigt - jeg har bare svært ved at se hvordan man
kan gå igennem livet uden at få lidt erfaring :)

På den anden side findes der jo også eksempler på velfungerende parforhold
mellem en f.eks. 20'årig og en 45'årig, jeg tror bare at det er ret sjældent
at det fungerer optimalt i virkeligheden.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : PerX ...

Dato : 29-06-04 20:30

In article <h611e0h7l8na84ta9q98psujiqr07i025a@4ax.com>,
rhjorth@spamcop.net says...
> [PerX ... | Mon, 28 Jun 2004 16:36:41 +0200]

> Næh, det er naturligvis rigtigt - jeg har bare svært ved at se hvordan man
> kan gå igennem livet uden at få lidt erfaring :)

Nu var jo heller ikke 'lidt' mængder, men størrelse på mængnden der var
tale om.

> På den anden side findes der jo også eksempler på velfungerende parforhold
> mellem en f.eks. 20'årig og en 45'årig, jeg tror bare at det er ret sjældent
> at det fungerer optimalt i virkeligheden.

Er der i virkeligheden noget der gør det?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-06-04 20:55

[PerX ... | Tue, 29 Jun 2004 21:30:08 +0200]

>Er der i virkeligheden noget der gør det?

Jada; mit og Nicolai's parforhold f.eks.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : PerX ...

Dato : 30-06-04 14:26

In article <o6i3e0tj2a2atfj1e24uv24d43lpt14fnc@4ax.com>,
rhjorth@spamcop.net says...
> [PerX ... | Tue, 29 Jun 2004 21:30:08 +0200]

> Jada; mit og Nicolai's parforhold f.eks.

(Og så vågnede han *g*)

Ja ja, alle kombinationer er jo mulige, selv om nogen nok er mere
udbredte end andre.

Fra : Merete

Dato : 17-06-04 16:17

> [...]
> Den 19-årige studerende, der fik ideen fra lesbiske Rosie Reids
> sexauktion i marts, har allerede modtaget adskillige e-mails fra

Hmmmmmmm, okay, hvis jeg skulle købe sex vil jeg da have en erfaren, der ved
hvad han gør - ikke en lille knægt på 19 ?! Og som der også er skrevet før -
hvem kan bevise at han er "grøn" ?
Men synes det er for langt ude !

Merete

Fra : PerX ...

Dato : 18-06-04 12:25

In article <40d1b5f2$0$240$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, hardwoman18
@hotmailFJERN.com says...

> [...]
> hvad han gør - ikke en lille knægt på 19 ?! Og som der også er skrevet før -

Sjov som det er omvendt med kønne, mange mænd ville sikkert stille op i
kø for en 19 årig jomfru.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-06-04 14:23

On Fri, 18 Jun 2004 13:24:56 +0200, PerX wrote:

> Sjov som det er omvendt med kønne, mange mænd ville sikkert stille op i
> kø for en 19 årig jomfru.

Subscribe

Fra : PerX ...

Dato : 19-06-04 23:03

In article <pan.2004.06.19.13.23.07.547167@website.invalid>,
visit_my@website.invalid says...

> Subscribe

Og hvad der er værre, nummer to i køen ville sikkert også betale *g*

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-04 10:11

On Sun, 20 Jun 2004 00:02:48 +0200, PerX wrote:

> Og hvad der er værre, nummer to i køen ville sikkert også betale *g*

LOL

Fra : Johan

Dato : 17-06-04 20:49

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> Er der nogle kvinder som har 70.000 så kan der fås mandemødom:
>
> 19-årige David Vardy fra England vil bortauktionere sin seksuelle
> debut for minimum 70.000 kroner

Det er utroligt at de små, grimme mennesker overlever derovre, når mændene
ikke engang gider at dyrke sex bare for fornøjelsens skyld. Man kan ikke
rigtig se, at vikingerne tilførte dem vores gode, flotte gener under deres
togter... Eller også var de bare endnu grimmere.

Johan

Fra : David Phillip

Dato : 19-06-04 16:41

Hi It's David Vardy himself here - sorry I wasn't able to understand
your message due to it being in a different language.

Dont forget to check out the auction progress on my website at:

www.streamer.me.uk

Thanks - catch ya later!