Aircon
Fra : Michael Peuker

Dato : 17-06-04 09:14

Hej

Er der noget at spare ved at få skiftet sin
køler (Condenser) til aircon'en på et værksted
i Sverige.

Evt. En adresse.....

Mvh. Michael

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 16:41

> Er der noget at spare ved at få skiftet sin
> køler (Condenser) til aircon'en på et værksted
> i Sverige.

Uden at vide det....så tor jeg værkstederne i de forskellige lande er
rimelig enige om at ved service på AC, så skal der bare "tages ved". Hverken
i DK eller tyskland kan man få fyldt et anlæg til under 1.000 Kr.
En kondensator koster 1000 Kr på ebay eller > 2000 Kr hos en forhandler.

--
Tom