"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> skrev i en meddelelse
news:40d15382$0$217$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
> Har du rent faktisk prøvet at hente en ny opsætning? Har du prøvet at bytte
> rundt på de to SIM-kort?
Ja, på den ene telefon sendte Telmore mig en ny opsætning, men stadig ingen
gprs. Nej, jeg har ikke prøvet at bytte om på de to SIM-kort, da jeg ingen
mening ser deri.
> Hvis du har prøvet begge dele ligger problemet helt sikkert hos Telmore -
> spørg om ikke de har en tekniker du kan tale med. Nu skal jeg ikke med
> sikkerhed kunne sige alt om hvordan Telmore's system fungerer, men jeg kunne
> forestille mig, at du i HLR'en får status'en NONGPRS, hvis din konto har
> været i nul, og GPRS f.eks. ikke er blevet aktivt igen efter du har tanket
> op.
Her til eftermiddag kom gprs pludselig tilbage på begge mine telefoner/SIM-kort.
Der har nok været en eller anden alf, der har repareret opsætningerne i begge
mine telefoner samtidigt her til eftermiddag, for TDC/Telmore har jo ingen fejl
haft på deres net
Claus