Fahrenheit 9/11 - igen
Fra : #2066

Dato : 17-06-04 02:35

Nu staar verden da snart ikke laengere - Fox News' filmanmelder anbefaler
MMs film:

http://www.foxnews.com/story/0,2933,122680,00.html

Fra : PerX ...

Dato : 21-06-04 01:45

In article <76d7f$40d0f52d$182a6273$14268@nf3.news-service-com>,
neslein@hotmail.com says...
> Nu staar verden da snart ikke laengere - Fox News' filmanmelder anbefaler
> MMs film:
>
> http://www.foxnews.com/story/0,2933,122680,00.html

Lol, nej, når selv Bush fans Fox kalder filmen "a tribute to
patriotism" så er der problemer *g*

Det bliver spændende at se, ikke mindst det klip der nu er blevet omtalt
flere steder. Den 11.September var Bush på besøg i en skoleklasse og
taler med børnene. En assistent kommer ind og visker ham i øret hvad der
sket, og han sidder bare der og stirre i 10 minutter og ser forvirret
ud, inden det går op for ham han nok burde gå ud og lave noget andet.

Moore var åbenbart den eneste som tænkte på at undersøge om nogen havde
optaget hvad Bush lavede på det tidspunkt, og det viste sig at en af
lærerne havde optaget Præsidenten på sit videokamera.

Iøvrigt, så har censur bureau givet filmen en "R" rating, dvs man skal
være over 17 for at se den. Men det kan betyde at mange biografer ikke
vil have den over hovedet, fordi de ikke bryder sig om film som de ikke
kan vise hele dagen. Så i morgen, den 22., er der en høring for at
afgøre om den skal have en anden og mildere rating. Forsvaren er Mario
Cuomo, som ud over at være advokat også er politiker og legendarisk
tidligere guvernør for New York.

Og desuden er der en ny bog ude skrevet af en anerkendt amerikansk
psykolog, som beskriver Bush som en der lider af vrangforestillinger og
er parnoid - ( og hvis ikke han er det så bliver han det nok når han har
set Michael Moores film *g*)

http://www.capitolhillblue.com/artman/publish/article_4704.shtml

Fra : 3W

Dato : 23-06-04 05:03

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> Iøvrigt, så har censur bureau givet filmen en "R" rating, dvs man skal
> være over 17 for at se den.

Nej, det betyder, at hvis man er _under_ 17, dvs. 0-16, kan man kun se den
hvis man følges med en voksen.

> Men det kan betyde at mange biografer ikke
> vil have den over hovedet, fordi de ikke bryder sig om film som de ikke
> kan vise hele dagen.

Vrøvl igen.

Og så endnu en anmeldelse:
http://slate.msn.com/id/2102723/

Fra : PerX ...

Dato : 25-06-04 01:23

In article <eo2dnTLJj9BhnUTdRVn-hA@adelphia.com>, mbloruew@vcxpoiewr.net
says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
>
> Nej, det betyder, at hvis man er _under_ 17, dvs. 0-16, kan man kun se den
> hvis man følges med en voksen.

Ok så, men lidt ulogisk navnet taget i betragtning :)

> Vrøvl igen.

Nej fakta.

Fra : 3W

Dato : 25-06-04 04:23

> Nej fakta.

Hvilke biografer viser ikke "R"-rated'ede film om dagen?

Fra : PerX ...

Dato : 25-06-04 11:27

In article <juednS_M4J0wB0bdRVn-hw@adelphia.com>, mbloruew@vcxpoiewr.net
says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> ikke

> Hvilke biografer viser ikke "R"-rated'ede film om dagen?

Beklager, men det gider jeg ikke bruge tid på at finde frem til for at
overbevise en eller to skeptikere her inde.

Fra : 3W

Dato : 25-06-04 21:35

> Beklager, men det gider jeg ikke bruge tid på at finde frem til for at
> overbevise en eller to skeptikere her inde.

Det forstår jeg godt, for du tager fejl som sædvanlig.

Her er så forestillingerne for mandag 28. juni i tre tilfældigt valgte
postnumre.
http://www.rottentomatoes.com/m/Fahrenheit911-1133649/showtimes.php?zipcode=45230&date=20040628&x=5&y=8
http://www.rottentomatoes.com/m/Fahrenheit911-1133649/showtimes.php?zipcode=91305&date=20040628&x=17&y=11
http://www.rottentomatoes.com/m/Fahrenheit911-1133649/showtimes.php?zipcode=26810&date=20040628&x=12&y=6

Fra : PerX ...

Dato : 25-06-04 21:49

In article <Ov6dnU4DmtL8EUHdRVn-hA@adelphia.com>, mbloruew@vcxpoiewr.net
says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Det forstår jeg godt, for du tager fejl som sædvanlig.

*ruller med øjnene*

Nej ikke som sædvanligt. Det er sjældent. Og jeg er sådan set ligeglad
med at du finder et par biografer som ikke gør det. Det er et fakta at
det rammer film hårt hvis de får den rating, fordi mange biografer
undgår filmene.

Slut.

Fra : 3W

Dato : 25-06-04 22:35

> [...]
> med at du finder et par biografer som ikke gør det. Det er et fakta at
> det rammer film hårt hvis de får den rating, fordi mange biografer

Nej nej nej, det er ikke et fakta. Film bliver ikke ramt hårdt af en
R-rating, og ingen biografer undgår dem. Du må tænke på enten en NC-17 eller
en X-rating. R-rating er meget almindelig. Af nuværende film er f.eks. Troy
R-rated.

Fra : PerX ...

Dato : 25-06-04 01:36

In article <eo2dnTLJj9BhnUTdRVn-hA@adelphia.com>, mbloruew@vcxpoiewr.net
says...
> Og så endnu en anmeldelse:
> http://slate.msn.com/id/2102723/

Heh, endnu en halv hystrisk Moore hader *g*

Så hellere Roger Ebert der forstår at holde moden intelligent balance
til sagen: http://www.suntimes.com/output/ebert1/cst-ftr-moore24f.html