Re: ny update på lillepigen
Fra : Charlotte A.

Dato : 16-06-04 20:18

Hm, prøver igen, den kom ikke igennem sidste gang jeg prøvede...

Hey Sabina

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i
> lillepigen vokser sig stor og stærk....

Jeg har fulgt med i de små og blev så trist over, at den ene ikke klarede
det. Men hvor er det skønt, at den lille dame vokser og bliver stor. Hun er
bare SÅ fin, synes jeg (der ellers ikke specielt er til Persere). Hun har en
bedårende farve og ser bare så cute ud.

> hun har stadig intet navn, men selv hælder jeg lidt i retningen af noget
> med creampuff ;) synes det passer så fint.... eller er der nogen her der
har
> et godt bud?

Altså...jeg er også til noget Fluffy-et-eller-andet. Fluffy-dream eller
noget i den stil.

[snip]
profil?

BEDÅRENDE!