MS Windows
briani 27239
Kyrillisk alfabet på en XP-prof-maskine?
Fra : Toke Nørby

Dato : 16-06-04 19:43

Kære Venner,

Jeg vil gerne have omtalte alfabet ind på min maskine, men ved ikke
helt, hvordan jeg skal gøre. Jeg har en TT-font, som jeg gerne skulle
kunne bruge. Hjælp, please!

PFT og
--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : John

Dato : 16-06-04 20:34

"Toke Nørby" <Toke.Norby@Norbyhus.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne have omtalte alfabet ind på min maskine, men ved ikke
> helt, hvordan jeg skal gøre.

Min bedre halvdel fra Langtbortistan bruger også underlige tegn og gerninger
på sin 'puter, og siger du skal gå til:

1) / start/ indstillinger/ kontrolpanel/ regional and setting/ details/
add/ (rullegardin, vælg sprog)
2) / Internet Explorer/ funtioner/ internetindstillinger/ generelt/ sprog/
(vælg sprog)
3) / Internet Explorer (værktøjslinje)/ vis/ tegnsæt/ (vælg tegnsæt)

(Du skal muligvis installere det ønskede sprog/tegnsæt fra din winXP CD).

Håber det hjælper dig lidt på vej. Mvh John

---

Fra : Toke Nørby

Dato : 17-06-04 07:18

"John" <nogen@tdcspace.dk> wrote:

>"Toke Nørby" <Toke.Norby@Norbyhus.dk> skrev i en meddelelse

>Min bedre halvdel fra Langtbortistan bruger også underlige tegn og gerninger
>på sin 'puter, og siger du skal gå til:

...snip-snip

>Håber det hjælper dig lidt på vej. Mvh John

Nemlig! 1000 tak til begge halvdele!!
--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/