MS Windows
briani 27239
Vis IKKE effekter i Media Player
Fra : Steffen

Dato : 16-06-04 19:14

Er det muligt at frakoble "Vis efekter" i Media Player? Jeg vil gerne kunne
se, hvilket musiknummer, der aktuelt afspilles og kunne indstille lydstyrken
m.m. De forskellige flimmerskærme vil jeg bare gerne være fri for at se på.
Steffen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-06-04 21:58

Steffen skrev:

> Er det muligt at frakoble "Vis efekter" i Media Player? Jeg vil gerne
> kunne se, hvilket musiknummer, der aktuelt afspilles og kunne
> indstille lydstyrken m.m. De forskellige flimmerskærme vil jeg bare

Du har ikke overvejet en alternativ player?

Jesper G. Poulsen

Fra : Steffen

Dato : 17-06-04 00:22

Jo, men hvis det kan lade sig gøre, så...
Steffen

Fra : emj

Dato : 17-06-04 01:58

On Thu, 17 Jun 2004 01:22:17 +0200, "Steffen" <box399bc@yahoo.dk>
wrote:

>Jo, men hvis det kan lade sig gøre, så...

Ikonet nede i venstre hjørne
Vælg Ingen visuelle effekter
Hilsen emj

Fra : Steffen

Dato : 17-06-04 09:07

Jeg kan ikke se dette ikon nederst i venstre hjørne. Jeg har lagt et lille
screenshot af min Media Player på:
Måske vil du lægge et screenshot af din, så jeg kan se det ikon, du har på
din Media Player.
Hilsen
Steffen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-06-04 06:56

Steffen skrev:

> Jo, men hvis det kan lade sig gøre, så...

Jeg installerede Zoom Player (af andre årsager), men jeg har til dato
ikke mødt en player der håndterer multimedia-formater bedre - det
bliver ikke nødvendigvis godt fordi det medfølger Windows, det bliver
bare let.

Og kunne det lade sig gøre at få dig til at citere lidt fra det indlæg
du svarer på?

Det vil øge læsevenligheden ganske betragteligt for os der følger med i
flere tråde.

Jesper G. Poulsen