MS Windows
briani 27239
Kan ikke ændre disk rettigheder
Fra : Anders Lund

Dato : 16-06-04 18:41

I forbindelse med at jeg er ved at installere en udviklings-php-server på
min bærbare, har jeg fået nogle problemer. IIS har ikke skrive adgang til
min mappe. Det har jeg prøvet mange gange før, man ændre bare adgangen for
bruger under egenskabet for mappen.
Men dette faneblad kan jeg pludselig ikke finde.

Jeg burde have windows Xp pro - det siger computeren da også, under
egenskaber for denne computer. Dog fik jeg en key kode med til XP home. Så
måske det er det der giver mig problemer.
Min disk >er< NTFS.

Her er en side der forsikre mig at jeg ikke husker forkert:
http://www.windowsecurity.com/tutorials/Windows_XP_Access_control_via_Security.html

Det er dette faneblad jeg mangler:
http://www.windowsecurity.com/img/upl/wxpsec051026726471281.gif

Mvh
Anders Lund

Fra : Snuden

Dato : 16-06-04 23:41

On Wed, 16 Jun 2004 19:41:14 +0200, "Anders Lund" <anders@zaim.dk>
wrote:

> [...]
>måske det er det der giver mig problemer.
>Min disk >er< NTFS.
>
>Her er en side der forsikre mig at jeg ikke husker forkert:

Og du har husket at slå simpel fildeling fra?
--
Snuden

Fra : Anders Lund

Dato : 17-06-04 02:22

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og du har husket at slå simpel fildeling fra?

Hvad er det, og hvor gør man det?

Mvh
Anders Lund

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-06-04 04:04

Anders Lund skrev:

>Hvad er det, og hvor gør man det?

Kontrolpanel => mappeindstillinger => vis => nederst
--
Knud

Fra : Anders Lund

Dato : 17-06-04 12:27

> Kontrolpanel => mappeindstillinger => vis => nederst

Tal begge to

vh
Anders