Scorejobs!
Fra : Per

Dato : 16-06-04 17:53

Hey NG!

Efter at have læst tråden "håndværkersex og hvad ser ...." blev jeg
inpireret til at høre om folks erfaringer med hvilke jobs der giver nemt
adgang til det andet køn.

Her mener jeg direkte scorejobs. Altså hvilke job hos mænd tænder kvinder på
og omvendt.

Mener at engang have læst at sygeplejerske var et job som mænd fandt meget
sexet hos kvinder og politibetjent hos kvinder.

Er der nogen der har noget viden om ovennævnte.

For at være mere dirkte hvilke jobs giver fisse og pik!!

Jeg har ikke taget stilling til kærlighed i mit spm. men udelukkende sex.

Mvh. Per!

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : John Sahl

Dato : 16-06-04 20:28

Per wrote:
> For at være mere dirkte hvilke jobs giver fisse og pik!!

Min erfaring siger mig at min tid som bartender gav mest fisse,
men ellers har jeg fået mest i min fritid

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Paul

Dato : 17-06-04 00:19

> Min erfaring siger mig at min tid som bartender gav mest fisse,
> men ellers har jeg fået mest i min fritid

Tja, det er altid lettest at "forføre" en kvinde når hun er lettere
overrislet for ikke at sige beruset.
At jeg så ikke har særlig meget lyst til at stikke tungen i en beruset
kvinde - det er så et helt andet emne.
Berusede kvinder er som oftest ekstremt usexede.

M.v.h.

Paul

Fra : John Sahl

Dato : 17-06-04 07:31

Paul wrote:
> Tja, det er altid lettest at "forføre" en kvinde når hun er lettere
> overrislet for ikke at sige beruset.

Jeg tror du tager fejl. Det er som oftest ikke bartenderen
der forfører, de bliver tit forført selv.

> At jeg så ikke har særlig meget lyst til at stikke tungen i en beruset
> kvinde - det er så et helt andet emne.
> Berusede kvinder er som oftest ekstremt usexede.

Nu er der jo stor forskel på hvor meget folk drikker, og du
har vel hørt om at sige nej? Man får alligevel flere tilbud

Fra : Paul

Dato : 17-06-04 17:35

> Jeg tror du tager fejl. Det er som oftest ikke bartenderen
> der forfører, de bliver tit forført selv.

Tror nu ikke jeg tager fejl.
Når jeg skriver "forføre" i anførselstegn, så mener jeg det med at forføre
virker begge veje.
Jeg mener også, at det i virkeligheden ikke ér at forføre i den bogstavelige
forstand, da en beruset person i højere eller mindre grad har løsnet sig fra
sin kulturelle facade samt er overgået fra sin bevidsthed til sin
underbevidsthed, hvor alle de fortrængte lyster og længsler ligger gemt af
vejen.

> Nu er der jo stor forskel på hvor meget folk drikker, og du
> har vel hørt om at sige nej?

Det er meget sjældent en kvinde direkte spørger om man har lyst til at
bolle.
De fleste kvinder pakker langt det meste ind og antyder, og er man bevidst
om det som mand, kan man "udnytte" kvindens manglende evner til
kommunikation (eller generthed) og give hende en sludder for en sladder. Det
er utroligt sjældent man overhovedet tænker at benytte ordet "nej", da der
sjældent er noget konkret at tage stilling til.

> Man får alligevel flere tilbud

Et tilbud fra en kvinde kan lyde sådan hér (et eksempel jeg har oplevet):
"Vi er nogle stykker, som tager hjem til mig bagefter".
Hvor er det lige man siger nej eller ja?
Hvis hun har lyst til at bolle kan hun i det mindste sige hvem der skal med.

OK, -cut- ..... mellem os sagt, så ved jeg godt jeg er meget firkantet og
tager det her lige en tand for officielt.
Men, hvorfor pokker skal det der med at spørge om sex - når man har lyst -
pakkes ind til ukendelighed?

Ja, jeg spørger bare?

M.v.h.

Paul

Fra : Johan

Dato : 17-06-04 20:37

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message

> [...]
> tager det her lige en tand for officielt.
> Men, hvorfor pokker skal det der med at spørge om sex - når man har lyst -

Mit bud er, at ud over at bedømmer hinanden på udseende og status, så er
flirten en verbal parringsdans. Som flokdyr, hvor en enlig mor har svært ved
at forsørge et barn (hvis vi ellers ikke var forkældede med et forsørgende
samfund), så er det vigtigt, at partneren ikke er helt socialt handicappet.
Hvis det bare var:" Skal vi bolle?" , "ok", så ville kvinderne have meget
svært ved at skille småpsykopaterne fra. Hvis en fyr skal klare sig gennem
en flirt kræver det, at han har et vist begreb om spillereglerne. Men det
ville selvfølgelig være nemmere at få et officielt JegErIkkePsykopat-kort,
og så bare kunne klare den med "hey, skal vi bolle?"

Mvh Johan

Fra : Paul

Dato : 18-06-04 00:20

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ville selvfølgelig være nemmere at få et officielt JegErIkkePsykopat-kort,
> og så bare kunne klare den med "hey, skal vi bolle?"

Jamen, hey! Dit bud er slet ikke tosset... bare ikke lige relevant.

Fordi... jeg svarede/kurserede over følgende bid af tekst: "Man får
alligevel flere tilbud" (læs venligst oplægget i det indlæg jeg besvarede).
Når man alligevel får flere tilbud, så går jeg ud fra, at kvinderne IKKE
stormer opholdsstedet og deler seksuelle invitationer ud som det første, i
det jeg også går ud fra at kvinderne man får tilbud af HELLER IKKE er
socialt handicappede.

Så, når du skriver om "Goddag mand skal vi bolle" attituder, så svarer du på
noget jeg ikke har været inde på i mit indlæg.

M.v.h.

Paul

Fra : Johan

Dato : 18-06-04 00:38

> [...]
>
> Så, når du skriver om "Goddag mand skal vi bolle" attituder, så svarer du

> noget jeg ikke har været inde på i mit indlæg.

Nu må du finde pap og hobbykniv frem, for jeg er overhovedet ikke med.

Mvh Johan

Fra : Paul

Dato : 18-06-04 12:07

> Nu må du finde pap og hobbykniv frem, for jeg er overhovedet ikke med.

Jeg kan også danse det for dig.

M.v.h.

Paul

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 18-06-04 04:08

> Berusede kvinder er som oftest ekstremt usexede.

Som oftest?? Mener du ikke ALTID???

Fra : Mette

Dato : 16-06-04 20:31

Da min kæreste fortalte, at han var skolelærer, tændte jeg helt vildt på
det...det afspejlede nogle værdier, jeg fandt enormt attraktive...

Jeg tror det er meget subjektivt

Fra : Paul

Dato : 17-06-04 00:24

"Mette" <m@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det er meget subjektivt

Det er nogle få men enkle ting, som kan få mig til at få lyst til sex med en
for mig ukendt kvinde.
Intet har noget at gøre med hendes arbejde.

M.v.h.

Paul

Fra : Mette

Dato : 17-06-04 05:21

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> for mig ukendt kvinde.
> Intet har noget at gøre med hendes arbejde.

OK, nu vil jeg lige præcisere...jeg tændte på det betyder, at jeg fandt det
meget attraktivt. Det var ikke sådan, at jeg hoppede på ham af dén årsag

Fra : ulla

Dato : 16-06-04 21:08

> [...]

> For at være mere dirkte hvilke jobs giver fisse og pik!!
>
> Jeg har ikke taget stilling til kærlighed i mit spm. men udelukkende sex.

Hej!

Som kvinde, vil jeg til hver en tid tænde på en vejrbidt, muskuløs,
solbrændt tømrer... Mht. uniformer, så ved jeg at det eneste som kunne tænde
undertegnede, ved en politibetjent, er hans håndjern....

Ullala ...... (som ikke gider sætte sig ind i de finere regler omkring at
kommentere tråd på newsgroups)

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 17-06-04 06:23

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message
> Hey NG!
>
> For at være mere dirkte hvilke jobs giver fisse og pik!!

Tro det eller ej... Men som taxi-chauffør, får jeg flere tilbud hver måned..

At jeg så ikke har lyst til at blande sex og job er en HELT anden sag, og
har sagt pænt nej tak til alle tilbud.. ;)

Fra : Johan

Dato : 17-06-04 20:40

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> wrote in message
> "Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message

> Tro det eller ej... Men som taxi-chauffør, får jeg flere tilbud hver
måned..

Med al respekt: Du må være én af de få pæne chauffører. Min oplevelse er, at
de fleste chauffører ødelægger deres krop ved bare at sidde i deres bil og
drikke kaffe. Men ja, hvis du ser godt ud, og kører hundredevis af fulde
piger hjem hver weekende, så kan jeg godt forestille mig, at du har gode
chancer. Men pas på figuren, ellers kommer du til at ligne alle de andre

Mvh Johan

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 18-06-04 04:06

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> wrote in message
> [...]
> piger hjem hver weekende, så kan jeg godt forestille mig, at du har gode
> chancer. Men pas på figuren, ellers kommer du til at ligne alle de andre

Holder da kroppen i form med en MASSE sex... Dog bare ikke med kunderne..

Der er tre grunde til at jeg ikke dyrker sex med mine kunder:

1: Jeg er PROFESSIONEL... Det er bestemt ikke professionelt at dyrke sex med
sine kunder.. (Hmm.. gad vide hvad en prostitueret siger til dette *LOL*)
2: Jeg vil ikke være "sidste chance for et knald i nat"... Pigen der går
alene hjem og bager på taxi-manden har jo netop ikke kunne præstere at score
den aften, og taxi-manden er den sidste mand hun ser inden hun går ALENE i
seng...
3: Jeg kan slet ikke nå at lære en pige at kende på den korte tid en tur
tager, til at bedømme om hun er en jeg gider bruge tid på..

Fra : Alex Linaa

Dato : 17-06-04 12:42

> Her mener jeg direkte scorejobs. Altså hvilke job hos mænd tænder kvinder

> og omvendt.

Min erfaring er, at når jeg er ude med kameraet, flokkes pigerne næsten om
det. Blandt fotografer kalder man dem "camwhores".
Jeg har pænt takket nej tak til sex på den konto, men jeg har scoret
frivillige fotomodeller ved flere lejligheder (til sobre billeder altså :)

Alex

Fra : Morten

Dato : 17-06-04 17:03

"Alex Linaa" <foto@linaa.com@ingenspam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har pænt takket nej tak til sex på den konto, men jeg har scoret
> frivillige fotomodeller ved flere lejligheder (til sobre billeder altså :)

Hmmmm, måske skulle man tage en lille smuttur forbi Bellevue med kameraet i
weekenden ..... :-0

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 21:06

On Thu, 17 Jun 2004 18:03:11 +0200, "Morten" <stop@spam.dk> wrote:

>Hmmmm, måske skulle man tage en lille smuttur forbi Bellevue med kameraet i
>weekenden ..... :-0

Det nytter ikke hvis du kommer med sådan en lille fætter af et kamera,
som man kan købe i Bilka.
Der skal et kamera med et bad ass objektiv, der kan aftvinge respekt
til her

Hvem siger at størrelsen ikke betyder noget :D

/Alex

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 17-06-04 17:39

> [...]

> For at være mere dirkte hvilke jobs giver fisse og pik!!
>
> Jeg har ikke taget stilling til kærlighed i mit spm. men udelukkende sex.

I min tid som oliechauffør har jeg set mange *meget* let påklædte kvinder
(nogle var lidt for let påklædte, men det havde nok noget med deres alder at
gøre ...)
Jeg har også fået enkelte tilbud, men det var nok mest for at slippe for
regningen. Jeg har dog takket pænt nej (eller "overset" deres forsøg)
Hvis jeg skulle betale 3-10.000 for et knald kunne man jo lige så godt finde
en "prof."
Det har jeg dog aldrig prøvet, men jeg kunne forestille mig at det var et
job der gav meget sex
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Morten

Dato : 17-06-04 16:59

> [...]

> For at være mere dirkte hvilke jobs giver fisse og pik!!
>
> Jeg har ikke taget stilling til kærlighed i mit spm. men udelukkende sex.

Håndværkere (åbenbart ... ), men også brandmænd skulle være lækre og få en
masse tøser. Bartendere skulle efter sigende også få mere end de kan klare,
og det er nok et lettere job at få end rock-musiker eller skuespiller eller
fodbold-stjerne

Morten

Fra : White Rabbit

Dato : 17-06-04 23:20

Per (hvor mange er I derude?!...) skrev bl.a.

> Efter at have læst tråden "håndværkersex...", blev jeg inspireret
> til at høre om folks erfaringer med hvilke jobs, der giver nem
> adgang til det andet køn.

Nu er jeg selv uddannet folkeskolelærer, og det har naturligvis givet
mange dejlige oplevelser, men ellers fristes jeg næsten til at pege
på jobbet som pædagogmedhjælper, hvilket jeg gjorde det i for en
del år tilbage. Ikke nok med, at man praktisk talt kan vade ind
direkte fra gaden, man kan også, spiller man sine kort rigtigt,
komme *ekstra* tæt på de her liderlige, bomulds-betrukne frækkerter.

Bagfra & på hovedet
msd

--
http://community.webshots.com/s/image9/8/59/87/110285987LNphvC_fs.jpg

Fra : Johan

Dato : 18-06-04 00:33

"White Rabbit" <whiterabbit@blackhole.riot.eu.org> wrote in message
> [...]
> direkte fra gaden, man kan også, spiller man sine kort rigtigt,
> komme *ekstra* tæt på de her liderlige, bomulds-betrukne frækkerter.

Jeg håber sådan at det for en gangs skyld er de voksne du snakker om.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-06-04 07:28

> Jeg håber sådan at det for en gangs skyld er de voksne du snakker om.

Det gør jeg også, men de er vist ikke bomulds-betrukne.

Hvis jeg var pædagogmedhjælper, ville jeg nok tænke på de kvindelige
medarbejdere og de enlige mødre, der afleverede deres børn.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Paro

Dato : 27-06-04 10:08

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg var pædagogmedhjælper, ville jeg nok tænke på de kvindelige
> medarbejdere og de enlige mødre, der afleverede deres børn.

Og jeg ville tænke på, om der ikke var en anden mandlig (ung) pædagodmedhjælper,
som jeg fandt tiltrækkende og kunne komme til at indlede et forhold med.

/paro (bøsse)

Fra : ThomasB

Dato : 20-06-04 18:11

"White Rabbit" <whiterabbit@blackhole.riot.eu.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> mange dejlige oplevelser, men ellers fristes jeg næsten til at pege
> på jobbet som pædagogmedhjælper, hvilket jeg gjorde det i for en

Jeg synes det er forkert at vælge et job kun udfra ens seksuelle
præferencer.
Det kan hurtigt blive problematisk.

> Ikke nok med, at man praktisk talt kan vade ind
> direkte fra gaden, man kan også, spiller man sine kort rigtigt,
> komme *ekstra* tæt på de her liderlige, bomulds-betrukne frækkerter.

Inderst inde et sted, ved du godt at seksuel omgang med børn er dumt.
Jeg tror også at du inderst inde gerne vil opdages, så du kan stoppes.

Dine provokationer er udtryk for at du gerne vil have opmærksomhed, og det
bekræfter at du vil opdages.

Fra : White Rabbit

Dato : 18-06-04 22:25

PSW:

Johan:

Børge:

> Det gør jeg også, men de er vist ikke bomulds-betrukne.

> Hvis jeg var pædagogmedhjælper, ville jeg nok tænke på de kvindelige
> medarbejdere og de enlige mødre, der afleverede deres børn.

Nej, det var selvfølgelig de dejlige unger, jeg tænkte på og talte om.
Med en enkelt undtagelse, har jeg ikke mødt kolleger, som sagde mig
noget i den forbindelse, men det er dog blevet til lidt med mødrene.
Nu har jeg overvejende arbejdet med flygtninge/indvandrere, gør det
stadig i et mindre omfang, så det har også (for *mig*) spillet ind.

Knus til alle derude
PSW

--
Danpedo øko-bageri.
" Har dit barn fødselsdag, bager vi kager og boller med børnene. "

Fra : Johan

Dato : 18-06-04 22:27

> " Har dit barn fødselsdag, bager vi kager og boller med børnene. "

Tænk at vi har gået og fodret en trold så længe.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 19-06-04 09:47

> "White Rabbit" <whiterabbit@blackhole.riot.eu.org> wrote in message

> Tænk at vi har gået og fodret en trold så længe.

PSW/White Rabbit har da aldrig lagt skjul på at han er pædofil. Hvis du bare
havde fulgt lidt med i gruppen, ville det da være mere end tydeligt.

Lars

Fra : Johan

Dato : 19-06-04 09:58

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message
> [...]
bare
> havde fulgt lidt med i gruppen, ville det da være mere end tydeligt.

Nu har jeg godt nok ikke været på usenet så længe som du har (troede slet
ikke det havde eksisteret så længe). Men jeg har læst og skrevet i denne
gruppe i mange år, og jeg har også skrevet til White Rabbit, som du kan se
hvis du kigger efter. Det er min opfattelse, at White Rabbits sidste indlæg
kun var ment som en provokation. Derfor kalder jeg han en trold.

Mvh Johan

Fra : White Rabbit

Dato : 21-06-04 00:17

Thomas B. skrev bl.a.

> Jeg synes det er forkert at vælge et job kun udfra
> ens seksuelle præferencer.

Hej derude, ven(ner).

Det er det måske. Det skal jeg ikke selv kunne sige. For mit eget
vedkommende er der mange (andre) grunde til at beskæftige sig med børn,
i mindre omfang unge. Specielt børn giver én mere, end blot vanvittige
forelskelser og en fed pik i bukserne. Men det behøver jeg ikke sige,
vel nok heller ikke det sidste, hvis man selv skulle have dem tæt på -
og eget hjerte på rette sted. Flere børn har den sjældne egenskab at
bringe liv, lys og *virkelig* mening. Som nu min dejlige veninde her.

Mine provokationer, som du ikke helt rigtigt betegner dem, har så godt
som aldrig til hensigt at støde eller irritere folk. Een forklaring
kunne være, at vi ikke altid befinder os i samme virkelighed (*sic*),
og en anden, når vi så endelig gør, at det sikkert både hjælper og kan
forsvares at slå med bøger, når de ikke godvilligt tages imod og åbnes.

Oompa Loompa!
PSW

--
http://community.webshots.com/s/image7/4/18/89/84841889XPeveR_ph.jpg
(disclaimer: hverken pige eller fotografs identitet er afsender bekendt)

Fra : ThomasB

Dato : 21-06-04 01:34

"White Rabbit" <whiterabbit@blackhole.riot.eu.org> skrev i en meddelelse

Inden du svare så vær sød at svare på hele mit indlæg, da jeg vil finde det
ret manipulerende at du klipper halvdelen at mit skrevne væk.

> [...]
> i mindre omfang unge.
> Specielt børn giver én mere, end blot vanvittige

Du er udemærket klar over at den sidste sætning er provokerende - ik'?

> [...]
> og eget hjerte på rette sted. Flere børn har den sjældne egenskab at
> bringe liv, lys og *virkelig* mening. Som nu min dejlige veninde her.

Det har aldrig været din veninde...

> Mine provokationer, som du ikke helt rigtigt betegner dem, har så godt
> som aldrig til hensigt at støde eller irritere folk.

Men du ved at de irriterer og støder folk ikke?

> Een forklaring
> kunne være, at vi ikke altid befinder os i samme virkelighed (*sic*),

Vi befinder os i samme virkelighed, hvad får dig til at tro andet?

Den største forskel på os to er nok, at jeg ikke kan se nogen grund til at
lade tvivlen komme den pædofile til gode.

Hvis vi skal se lidt på naturen, så er der ikke nogen dyr, som vil parre sig
med et ikke-kønsmodent dyr.
Ikke-kønsmodne dyr, kan sagtens have "sexlege" med hinanden. Hvem har ikke
set bl.a hundehvalpe "hoppe" på hinanden (og på en voksent dyr)?
Men det voksne dyr blander sig og deltager ikke.

Selvom mennesket har internet og kan sende sonder til mars, adskiller vi os
ikke voldsom meget fra dyr i naturen - vi stammer trods alt derfra.

Jeg kender to kvinder, som gennem længere tid som børn, har haft et seksuelt
"forhold" til en voksen mand.

Den ene fik et sammenbrud som 22 årig, da hun fik flashbacks fra fortiden.
Hun havde i hele sin barndom og indtil hun blev 22, "glemt" hændelserne med
den voksne.
Hun går stadig til psykolog - 6 år efter hun "opdagede" at hun var blevet
misbrugt.
Nu vil du måske påstå at hun blot opfinder dette for at være interessant,
men den voksne har erklæret sig skyldig, og har fået dom. (hun blev iøvrigt
tilkendt en erstatning på 35.000,-, som hun afviste at tage imod)

Den anden har jeg desværre ikke kontakt til længere, men jeg ved at også hun
har haft svære problemer.

Fælles for dem er at de begge har været omsorgssvigtet som børn, og fundet
"kærlighed" hos en voksen mand, mod til gengæld at yde seksuelt samkvem. Der
er muligt at de i øjeblikket har fået dækket et behov, men de har ikke haft
mulighed for at tro at andet er rigtigt.

Omsorgssvigtede børn søger kærlighed og kærlighed er nem at forvæksle med
liderlighed, når ens livserfaring kun består af otte års leg.

> og en anden, når vi så endelig gør, at det sikkert både hjælper og kan
> forsvares at slå med bøger, når de ikke godvilligt tages imod og åbnes.

De er skam blevet åbnet, men hvem siger at vi skal være enige alligevel?
Dine "bøger" kan ikke ligefrem betegnes som fakta.

Giv nu de børn en chance, og lad dem være børn.
Lad tvivlen komme dem tilgode, lad dem tage deres eget valg, når de har fået
livserfaring nok.

Lad dem have den seksuelle debut, med en på deres egen alder.

Den første rigtige forelskelse og seksuelle debut med en jævnaldrene er så
dejlig, at den ikke skal spoleres af en voksen mands liderlighed og
selvbedrag.

Hvor dejligt er det at have rigtig pupertetssex for første gang, når man har
suttet den af på en voksen mand som 8 årig?

Den første gang skal ikke være med en mand, som har en pik på størrelse med
ens overarm.

Du kan i det mindste nøjes med *kun* at give dem kærlighed - please?

Så skal jeg til gengæld rose dig for din kærlig for børn, det er dejligt.
Jeg tvivler dog på at du vil kunne holde ud at give så meget kærlighed, uden
at få noget til gengæld.

Indse dog at du er for gammel til at være kæreste med en 8årig pige..
Hun har brug for venner på hendes egen alder, som hun sammen med kan drage
sine egne erfaringer.

> http://community.webshots.com/s/image7/4/18/89/84841889XPeveR_ph.jpg
> (disclaimer: hverken pige eller fotografs identitet er afsender bekendt)

Dejlig pige, uden tvivl. Men et seksuelt forhold til hende? Helt ærlig
mand - get real....

Fra : Anita

Dato : 21-06-04 12:13

"White Rabbit" skrev

> [...]
> vedkommende er der mange (andre) grunde til at beskæftige sig med børn,
> i mindre omfang unge. Specielt børn giver én mere, end blot vanvittige

Selvfølgelig giver arbejdet med børn meget mere end det. Hvorfor skulle
"alm. heteroseksuelle" ellers vælge at arbejde med børn?

Do tell?

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 25-06-04 13:17

In article <40d6c218$0$178$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...
> "White Rabbit" skrev

> Selvfølgelig giver arbejdet med børn meget mere end det. Hvorfor skulle
> "alm. heteroseksuelle" ellers vælge at arbejde med børn?

Fordi de har en skrue løs? ;)

Fra : Anita

Dato : 28-06-04 17:24

"PerX ..." skrev

> Fordi de har en skrue løs? ;)

He, ja, det skulle man nok tro. Men så simpelt er det nok alligevel ikke.

Venligst Anita

Fra : ulla

Dato : 21-06-04 21:19

"White Rabbit" <whiterabbit@blackhole.riot.eu.org> skrev i en meddelelse
Som nu min dejlige veninde her.

............Havde du været ansat i "min" institution/mit barns institution,
havde jeg nok kastreret dig................Din tankegang er
ækel.............. Virkeligheden er, at børn skal respekteres, som små kloge
og værdifulde mennesker og iøvrigt beskyttes mod suspekte personager som
du.................. Og JA, du provokerer mig helt vildt med dine udtalelser
og dette foto.. Fy for satan en tankegang............ *spyt*

Fra : White Rabbit

Dato : 22-06-04 00:29

Thomas B., (endnu) et lysende liv derude i natten, skrev bl.a.

> Inden du svarer, så vær sød at svare på hele mit indlæg, da jeg vil
> finde det ret manipulerende, at du klipper halvdelen at mit skrevne
> væk.

Nej, det vil jeg ikke. Jeg klipper konsekvent, som jeg nu finder det
relevant for diskussionerne. Dit budskab kom på ingen måde til at
fremstå anderledes end tænkt, hvorfor der heller ikke var tale
om et forsøg på manipulation herfra.

> Det har aldrig været din veninde...

Det ved du så udmærket, at hun er. Du vil bare ikke erkende det. Pigen
er mit livs kærlighed, jeg er hendes og begge dele med god grund.

> Vi befinder os i samme virkelighed, hvad får dig til at tro andet?

En *sand* fuckin' regnbue af mentale eksperimenter, for eksempel...
Måske endnu vigtigere, evnen til at trække positivt på de oplevelser,
disse ofte leverer, måske ikke mindst permanent efterlader. Zang.

> Hvis vi skal se lidt på naturen, [...]

Hey, det skal vi ikke. Vi holder os til mennesker her. Mennesket, det
her forunderlige væsen, som for det meste synes vældigt optaget af og
interesseret i fænomener, som ikke fører til forplantning. Jeg dropper
børnene, ven, når du indstiller al onani og interessen for eksempelvis
store bryster, brede røve eller hvad der nu måtte være *din* ting. OK?

> Giv nu de børn en chance, og lad dem være børn.
> [...]

Hør, jeg kan kun sige det samme - og bliver ved med dette. Lad nu
de børn være i fred. Lad dem bestemme selv, drage egne konklusioner,
fremfor hvad voksne(s) neuroser og grim misundelse måtte befale.

> Indse dog, at du er for gammel til at være kæreste med en 8-årig pige...

Det har min elskede, sådan bare til en slags orientering, et helt andet
syn på, så jeg behøver end ikke tænke tanken. Det er som det skal være.

Liv & Lys, ven
PSW

--
http://www.thepeopleimage.com/leticia/upload/bigger/038-leticia.jpg

Fra : Johan

Dato : 22-06-04 09:22

> En *sand* fuckin' regnbue af mentale eksperimenter, for eksempel...
> Måske endnu vigtigere, evnen til at trække positivt på de oplevelser,
> disse ofte leverer, måske ikke mindst permanent efterlader. Zang.

Prøv at sammenligne med det næste:

> [...]
> børnene, ven, når du indstiller al onani og interessen for eksempelvis
> store bryster, brede røve eller hvad der nu måtte være *din* ting. OK?

Du vil gerne trække på erfaringer fra dine tågede, mentale eksperimenter,
men ikke tro på, at du kan tage eksempler fra den virkelige verden, fra den
eneste (store) kilde, som mennesket kan sætte sig i forhold til:
Dyreverdnen.
Jeg ved også hvorfor du ikke vil: Fordi du ikke arbejder hen mod at finde en
sandhed, nej, du arbejder for at arrangere dine forestillinger så de passer
med det facit du har valgt: "Det er iorden at have et forhold med et barn".
Det er forståeligt nok, at du har brug for skyklapper. Men prøv lige det her
mentale eksperiment: Prøv at leve i vores virkelighed, bare en uges tid.
Prøv at tage skyklapperne af. Nej, det har du ikke lyst til, vel, for hvad
risikerer du mon at se?

> Hør, jeg kan kun sige det samme - og bliver ved med dette. Lad nu
> de børn være i fred. Lad dem bestemme selv, drage egne konklusioner,
> fremfor hvad voksne(s) neuroser og grim misundelse måtte befale.

Du kan skrive "Zang" nok så mange gange, du er den, som lader til at have de
største mentale problemer.

> Det har min elskede, sådan bare til en slags orientering, et helt andet
> syn på, så jeg behøver end ikke tænke tanken. Det er som det skal være.

Og min datter synes vi skal sætte os til at skyde heroin, hvilket jeg kunne
være imod, fordi det er skadeligt, specielt for hende. Men hun synes det er
en god idé, så jeg behøver end ikke tænke tanken. Det er som det skal være.

> Liv & Lys, ven
Det modstatte til dig.

Fra : ThomasB

Dato : 22-06-04 10:32

"White Rabbit" <whiterabbit@blackhole.riot.eu.org> skrev i en meddelelse
> Thomas B., (endnu) et lysende liv derude i natten, skrev bl.a.

> Nej, det vil jeg ikke.

Det vidste jeg godt, og derfor skrev den den linie.

Jeg ved også godt hvorfor du ikke vil svare på alle mine kommentarer.

Men prøv nu, please, at svare på alle mine kommentarer, og lad venligst være
med at klippe alle mine bedste argumenter væk.

> Jeg klipper konsekvent, som jeg nu finder det
> relevant for diskussionerne.

Nej, du klipper det væk, som vil kunne give dig selvindsigt.

> Dit budskab kom på ingen måde til at
> fremstå anderledes end tænkt, hvorfor der heller ikke var tale
> om et forsøg på manipulation herfra.

Men du klipper de ting væk, som du ikke kan/vil svare på.

> Det ved du så udmærket, at hun er.

Nej.. hvorfor ellers skrive en disclaimer?

> Du vil bare ikke erkende det.

Det vil jeg skam gerne.

> Pigen
> er mit livs kærlighed, jeg er hendes og begge dele med god grund.

Og du tror at hun vil nyde sin første sex med en jævnaldrene i sin pupertet,
ligeså meget som hvis hun ikke havde fået voksenpik som barn?

> En *sand* fuckin' regnbue af mentale eksperimenter, for eksempel...

Ved du hvad, du kan ikke basere din virkelighed udfra LSD eksperimenter.

> Måske endnu vigtigere, evnen til at trække positivt på de oplevelser,
> disse ofte leverer, måske ikke mindst permanent efterlader. Zang.

Og hvilke positive oplevelser skulle det dog være?

> Hey, det skal vi ikke.

Nej, for det passer ikke med dine teser.

> Vi holder os til mennesker her.

Jeg forstår ikke hvorfor du så konsekvent afviser, at mennesket skulle ligge
tæt på naturen?

> Mennesket, det
> her forunderlige væsen, som for det meste synes vældigt optaget af og
> interesseret i fænomener, som ikke fører til forplantning.

Ja, og hvad har det med noget at gøre?

At vi nu *også* interesserer os i andet end forplantning, viser blot at vi
er intelligente dyr

Alle vores basale behov er der stadig, og det er dem hele vores samfund er
bygget op om.

> Jeg dropper
> børnene, ven, når du indstiller al onani

Onani involverer *kun* mig.
Mange aberacer onanerer, men de har ikke sex med ikke-kønsmodne abeunger.

Nævn mig en dyrerace, som har sex med ikke-kønsmodne.

> og interessen for eksempelvis
> store bryster, brede røve eller hvad der nu måtte være *din* ting. OK?

Store bryster og brede røve er et basalt behov, da det er udtryk for at
hunnen har gode gener, og kan føde mange børn.

> Hør, jeg kan kun sige det samme - og bliver ved med dette.

Se det er interessant.
Du afviser det *pure* at din holdning kan ændres.

Din hjerne siger dig at det du gør er forkert, men du vil ikke have det frem
i din bevidsthed - derfor er du så kategorisk.
Det underbygger min påstand om at du gerne vil opdages.

> Lad nu
> de børn være i fred.

Hvorfor?

> Lad dem bestemme selv, drage egne konklusioner,
> fremfor hvad voksne(s) neuroser og grim misundelse måtte befale.

Netop! Du siger det jo selv mand..

> Det har min elskede, sådan bare til en slags orientering, et helt andet
> syn på, så jeg behøver end ikke tænke tanken.

Du "behøver" ikke tanken, eller vil du ikke have tanken?

> Det er som det skal være.

Ja, det er klar du påstår det.
Spørg hellere din lille veninde om 10 år

> Liv & Lys, ven

Selvindsigt og medicinsk kastrering, ven.

> PSW

Er du fan af Michael Jacksom?

> http://www.thepeopleimage.com/leticia/upload/bigger/038-leticia.jpg

Hvad skal det link der?

Fra : Johan

Dato : 22-06-04 11:23

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message
*snip*

> Nej, for det passer ikke med dine teser.

> Jeg forstår ikke hvorfor du så konsekvent afviser, at mennesket skulle
ligge
> tæt på naturen?

Det er vel helt absurd for en mand at forholde sig til dyreverdnen, hvis han
føler sig fremmedgjort i forhold til hans jævnaldrende mennesker.

*snip*

> [...]
>
> Store bryster og brede røve er et basalt behov, da det er udtryk for at
> hunnen har gode gener, og kan føde mange børn.

Store bryster og brede hofter er et signal til hannen, at denne hun faktisk
er kønsmoden. Køns-moden. Men det er jo et signal, som stammer fra naturen,
så det kan han vel ikke bruge til noget.

> Selvindsigt og medicinsk kastrering, ven.

Right on.

Mvh Johan

Fra : PerX ...

Dato : 25-06-04 13:16

In article <20040621232900.1020.qmail@riot.eu.org>,
whiterabbit@blackhole.riot.eu.org says...
> [...]
>
> Det ved du så udmærket, at hun er. Du vil bare ikke erkende det. Pigen
> er mit livs kærlighed, jeg er hendes og begge dele med god grund.

Nej, hun er din fetish. Du kan kun finde rigtig kærlighed med en voksen
kvinde.

Fra : White Rabbit

Dato : 22-06-04 23:17

Hej igen, Thomas *bredt smil & svedigt grin*

Og velkommen til et indlæg, hvor hele din tekst nu er klippet væk -
sådan generelt er det naturligvis altid *mig* som bestemmer, hvad der
skal kommenteres og/eller svares på, men lige her gad jeg bare ikke
bruge tid og energi på alle dine løse, enkeltstående sætninger.
Skriv noget længere, og mere sammenhængende, ikk', hvis du vil
gøre dig en forhåbning om at blive citeret.

For nu lige at rydde i hvert fald een misforståelse af vejen, burde
jeg måske starte med at sige, at du misforstod mig - og jeg misforstod
dig, som følge heraf. Pigen på billedet, hende på toilettet, er ikke
min veninde. Jeg kan beskyldes for at være mange ting, dog ikke idiot.

Men lad os komme videre til dyrene, som jeg desværre må sige, at du
heller ikke ser ud til at have godt styr på. Hvis nu du havde læst
Pædofilgruppens hjemmeside, http://danpedo.no-ip.info, ville du være
klar over, at både pædofile relationer og incestuøse forhold udspiller
sig i dyreverdenen. Det måske bedst dokumenterede eksempel finder man
hos dværgchimpanserne (pan paniscus) i Congo, hvor begge dele indgår
og vurderes som værende et udtryk for bl.a. venskab og social harmoni
i flokken. Hvor jeg fortsat holder mig til, at det ikke er af så stor
betydning, hvordan nogle dyr nu måtte opføre sig i eksempelvis Central-
Afrika, vil jeg alligevel for god ordens skyld lige pege på "Bonobo -
The Forgotten Ape", http://www.ucpress.edu/books/pages/7015.html,
som er skrevet af Frans De Waal.

Hvad veninden angår, påstår jeg ingenting. Det er dig, som så blindt
mener at kunne vurdere forhold, du reelt intet kendskab har til. Men
det er sådan set okay med mig. Og det er det primært, fordi hverken
du eller andre kommer til at diktere mit liv. Jeg lever præcis, som
jeg nu måtte lyst til, som bl.a. betyder i overensstemmelse med mine
værdier og mit specielle, venlige væsen. Og så er kritikken okay med
mig, fordi jeg for længst har gennemskuet de mange forskellige
bevæggrunde for denne. Måske især her på usenet, igennem årene.

Tag nu bare seneste eksempel; Ullas ucharmerende, maskuline optræden.
Sammenholdt med hvad denne tidligere har skrevet, tegner der sig et
billede af en desværre lidt for typisk kvinde, hvis eneste eksistens-
grundlag beror på fremmede mænds åndsløse efterstræben. Jeg er faktisk
temmelig sikker på, at mine smukke og frække billeder af piger, der
hverken mentalt eller kropsligt kan hamles op med, efterlader en
frustrerende følelse af at være både gammel og utilstrækkelig.

Hertil kommer Johan, der bliver nok så hårdnakket ved, også selvom det
efterhånden burde stå klart for enhver, at man *ingenting* flytter
eller opnår med ubehageligheder og personlige fornærmelser rettet mod
afsender. Mon ikke det i virkeligheden er et udtryk for dyb misundelse,
når denne med sit i øvrige positive syn på pædofile følelser, bliver
ved med at anklage og angribe her. Lad os endelig ikke glemme, hvordan
Dr. Alfred C. Kinsey, http://www.indiana.edu/~kinsey/about/index.html,
i en undersøgelse påviste, hvordan fireogtyve procent af de med-
virkende mænd oplevede at få erektion i forbindelse med fremvisningen
af børnepornografiske billeder.

Og sådan kunne man blive ved i det uendelige - men det er formålsløst.
Det er for trivielt og endnu mere spild af min tid, helt unødvendigt at
skulle stå for skud her. Så indtil jeg finder anledning til det, eller
folk derude leverer noget, de ikke måske i virkeligheden skulle søge
professionel hjælp for, vælger "den hvide kanin", med sin lilla hat,
at takke af og vende tilbage til livets mange cirkler - og sorte huller.

Pas ekstra godt på jer selv & hinanden.

Knus
PSW

--
http://adieskids.xg.hu/20040620/p/lcf4733.jpg

Fra : ThomasB

Dato : 23-06-04 00:22

"White Rabbit" <whiterabbit@blackhole.riot.eu.org> skrev i en meddelelse
> Hej igen, Thomas *bredt smil & svedigt grin*

Mojn du gæve

> [...]
> Skriv noget længere, og mere sammenhængende, ikk', hvis du vil
> gøre dig en forhåbning om at blive citeret.

Jeg kan godt lide at have tingene adskilt, derfor de mange enkeltstående
sætninger.

Kald du det bare en misforståelse, men du skrev:
"Det ved du så udmærket, at hun er. Du vil bare ikke erkende det. Pigen
er mit livs kærlighed, jeg er hendes og begge dele med god grund."

Jeg mener ikke det kan misforståes.

> [...]
> betydning, hvordan nogle dyr nu måtte opføre sig i eksempelvis Central-
> Afrika, vil jeg alligevel for god ordens skyld lige pege på "Bonobo -

Hvis *du* havde sat dig ind i tingene, ville du vide, at der ikke er sex
mellem ikke-kønsmodne og kønsmodne dværgchimpanser.
Hunner kan finde på at gnubbe deres kønsdele mod hinanden, og hunaber kan
danne par med deres *voksne* sønner.
Hunaber kan kun formere sig én gang, hvorved indavl undgåes.
Og der er INGEN sex mellem kønsmodne hanaber og ikke-kønsmodne aber.

Desuden lever aberne i Congo med krybskytter, hvilket bevirker at mange
voksne hanaber er væk - dette kan få en flok til at udvise "underlig"
adfærd.

Det synes jeg ikke der står noget om på danpedo.

> [...]
> mig, fordi jeg for længst har gennemskuet de mange forskellige
> bevæggrunde for denne. Måske især her på usenet, igennem årene.

Du ignorerer det faktum, at børn faktisk kan få problemer senere i livet,
hvis de har været udsat for en pædofil.
Om det så er samfundet der skaber problemet, ved at skabe hysteri, er mindre
vigtigt - som sagt er det et faktum, at nogle tager skade.
Du ved ikke om de børn du misbruger (defineret ved lov) tager skade senere i
livet.

Du kan kun håbe på det bedste, og det er jeg ikke i tvivl om at du gør.

> [...]
> hverken mentalt eller kropsligt kan hamles op med, efterlader en
> frustrerende følelse af at være både gammel og utilstrækkelig.

Du projicerer.
Du prøver at holde dig ung, ved at "danne par" med et barn.

Det virker ikke som om du se fordelene i, at danne par med et menneske på
din egen alder. (eller ca. deromkring)

> [...]
> i en undersøgelse påviste, hvordan fireogtyve procent af de med-
> virkende mænd oplevede at få erektion i forbindelse med fremvisningen

Billeder er en forlænget fantasi.
Der er *langt* fra fantasi til udlevelse.

Rapporten blev afsluttet i 1963, hvor pornografi stadig var tabu.
Det var pornografien i sig selv, de tændte på.
En sådan undersøgelse kunne være interessant at lave up-to-date i dag.

> [...]
> professionel hjælp for, vælger "den hvide kanin", med sin lilla hat,
> at takke af og vende tilbage til livets mange cirkler - og sorte huller.

Det er dit valg, men jeg synes det er ærgerligt.

> Pas ekstra godt på jer selv & hinanden.

Jeg tror hellere jeg vil passe ekstra godt på mit barn

Fra : White Rabbit

Dato : 26-06-04 04:23

gpj.43zra-suf\narakauoragihi\pj.oc.keesofni.ph.9d9d9d\\:ptth
--

msd

...ecilA nam regrøps ,redellib nedu gob ne reværk teD
?telluh fa po neninak ekkol ta ud regøsroF

Fra : PerX ...

Dato : 26-06-04 13:58

In article <20040626032307.14848.qmail@riot.eu.org>,
whiterabbit@blackhole.riot.eu.org says...
> gpj.43zra-suf\narakauoragihi\pj.oc.keesofni.ph.9d9d9d\\:ptth
> --

Mentale problemer kan heller ikke helt udelukkes.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-06-04 14:50

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <20040626032307.14848.qmail@riot.eu.org>,
> whiterabbit@blackhole.riot.eu.org says...
>
> Mentale problemer kan heller ikke helt udelukkes.

Nej, men det ligner mest et spejlvendt link.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 27-06-04 14:42

In article <40dd7f79$0$224$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Nej, men det ligner mest et spejlvendt link.

Det kunne jeg godt se, men det er ikke helt normalt at poste spejlvendte
beskeder.

Fra : White Rabbit

Dato : 28-06-04 01:34

lmth.niam\ed.ecneirepxe-voov.www\\:ptth @ LRI UC
--
msd
rom ,ålb ksitsatnaf *tleh* ås re neloS .naelrO nasuS .feihT dihcrO ehT

Fra : Johan

Dato : 28-06-04 08:27

> [...]
> rom ,ålb ksitsatnaf *tleh* ås re neloS .naelrO nasuS .feihT dihcrO ehT
> namfuaK eilrahC .noitatpadA .uoy sevol tahw ton ,evol uoy tahw era uoY

Jeg opfatter dine gentagne, baglæns indlæg som chikane, og at det derfor er
helt fair at klage over din opførsel til din udbyder. Men en fyr som dig tør
vel ikke stå ved sine ord, og har sikkert pakket sig for langt ind i
anonymitet til, at de demokratiske regler kan nå dig.

Fra : PerX ...

Dato : 28-06-04 15:55

In article <cboh73$1cc2$1@news.cybercity.dk>, dsl130739
@vip.cybercity.SLETTESdk says...
> [...]
> vel ikke stå ved sine ord, og har sikkert pakket sig for langt ind i
> anonymitet til, at de demokratiske regler kan nå dig.

Det bliver nok svært, men hans links er jo nok børneporno links, som man
kan melde til RødeKors.

Fra : White Rabbit

Dato : 02-07-04 00:09

Per X *smil* bongede sig måske frem til bl.a.

[...] hans links [afsenders] er jo nok børneporno-links, som man
kan melde til Røde Kors.

Røde Kors har mig bekendt aldrig beskæftiget sig med børneporno. Måske
det er vores skabspædofile trosfæller hos Rid Barnet, der sikkert går
en tur på toilettet, før de sender materialet videre til ordensmagten,
som du i virkeligheden tænker på.

Men du kunne selvfølgelig også starte med selv at klikke på dem. De er
som regel vigtigere, end hvad der ellers skrives. Eller du kunne læse,
hvad jeg tidligere har skrevet, for du har allerede fremsat disse
beskyldninger. Det kunne aldrig falde mig ind at linke til noget,
som måtte være ulovligt og bringe andre på kant med loven.

God weekend til dig & alle andre. Den tegner lovende herfra.
Om namah Shivaya, hara hara Mahadev!
PSW

--
http://community.webshots.com/s/image2/4/50/2/47745002dQkVSG_ph.jpg

Fra : PerX ...

Dato : 03-07-04 00:55

In article <20040701230912.24630.qmail@riot.eu.org>,
> [...]
> kan melde til Røde Kors.
>
> Røde Kors har mig bekendt aldrig beskæftiget sig med børneporno.

Hm.. måske husker jeg forkert.

> Det kunne aldrig falde mig ind at linke til noget,
> som måtte være ulovligt og bringe andre på kant med loven.

Godt så.