Foder, endnu en gang. :-)
Fra : Renate Jacobsen

Dato : 16-06-04 17:55

Hejsa alle sammen,

Jeg ved godt, at temaet har været oppe at vende før, men jeg kunne godt
tænke mig at høre, hvilket foder i anvender?
Jeg har tidligere fodret vores Hollandske Kooiker med Eukanuba. Jeg syntes
det lugtede fælt og hunde gad ikke æde det!
Da vores nye familiemedlem, Nanok kom på banen,begyndte vi at fodre med
Purina Pro Plan, efter opdrætterens anbefalning. Det lugter over hovedet
ikke og han er vild med det! Jeg bruger det endda som godbidder og det er
lige sagen.
Hvorfor er der så stor forskel på lugten? Jeg synes ofte
indholdsfortegnelsen er lidt kryptisk og umiddelbart lader det til at
indeholde de samme ingredienser. Er det i øvrigt kommet et andet syn på
foder, efter diverse tests er blevet offentliggjort?

Og så lige et ekstra - Fif til at få min dejlige vaps til at holde sig fra
at gnaske i mit gulvtæppe, modtages med kyshånd. Afledning forsøges til
stadighed uden held, og ja/nej øvelsen er endnu ikke feset ind - Det vil
sige, ja virker ok, men ved nej, er der halm i ørerne. *G*

Mvh. Renate

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-06-04 03:08

"Renate Jacobsen" <renate@bgprint.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stadighed uden held, og ja/nej øvelsen er endnu ikke feset ind - Det vil
> sige, ja virker ok, men ved nej, er der halm i ørerne. *G*

Hej Renate

Nej der er vist ikke kommet nogen klarhed over sagen. Før havde man
mistanke om, at man kunne være forvirret. Nu er man helt sikker på, at enten
er man det selv, eller også er alle de andre ...

M.V.H.....Benny..

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-06-04 08:06

"Renate Jacobsen" <renate@bgprint.dk> wrote in message
> [...]
> ikke og han er vild med det! Jeg bruger det endda som godbidder og det er

Det samme bruger vi.

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : pedellen

Dato : 17-06-04 08:16

> [...]
vil
> sige, ja virker ok, men ved nej, er der halm i ørerne. *G*

Hej Renate

Prøv at sprøjte eddike på gulvtæppet ( det laver ikke pletter)
Det hjalp i hvert fald da jeg sprøjtede det på væggen, hvor min border
collie hvalp mente, at vi skulle have nyt tapet!!!!!

Pedellen

http://www.kandu.dk/