MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
ImageResizer
Fra : Ukendt

Dato : 16-06-04 16:27

Jeg har indstalleret denne flere gange, men den virker slet ikke.. har eller
brugt den tidligere.
nogen ide til hvad jeg kan gøre ?
Den indstalleres ok, men jeg får ikke valget når jeg højreklikker på
billeder.

--
mvh Kirsten Lehd
Admin for www.vejlenser.dk

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 17-06-04 21:12

"Lehd" skrev
> ImageResizer
> nogen ide til hvad jeg kan gøre ?

I stedet for ImageResizer kan du bruge et lille gratis program,
IrfanView
som kan resize en bunke billeder i optimal kvalitet:

File\Batch Conversion/Rename
Use advanced options
Set advanced options
Resize
Use Resample function (better quality)
og du kan definere med pixels nøjagtighed hvor store dine billeder skal
være.
http://www.tucows.com/preview/194967.html

Programmet kan også lave tabsfri rotation af .jpg billeder.

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : emj

Dato : 17-06-04 23:37

On Thu, 17 Jun 2004 22:12:24 +0200, "Thorkild Dalsgaard"
<tdalsgaard@despammed.com> wrote:

>I stedet for ImageResizer kan du bruge et lille gratis program,
> IrfanView

Det er da ikke et alternativ til ImageResizer overhovedet.
Kender du ikke Powertoys?
Hilsen emj