T630 slukker display = umuligt at se indko~
Fra : Jan-Erik

Dato : 16-06-04 15:12

Er det virkelig rigtigt at T630 skal indholde en masse super fede og
brugbare features (mail klient, bluetooth, kalender) og så glemme noget så
simpelt som at fortælle brugeren at der er kommet en ny SMS?

Den slukker jo displayet og viser klokken, men kan man virkelig ikke slå det
fra? Det er da tåbeligt at man skal hen og trykke på tastaturet og vente (!)
før man kan se om der er kommet SMS!

Jeg er konveteret fra Nokia, så der var mange ting jeg skulle vænne mig til
(langsommelighed), men alt kan jeg vænne mig til i denne dejlige telefon,
undtagen dette her med angivelse af indkommen SMS.
Please fortæl mig der er en workaround....

/Jan-Erik

Fra : Kim Schulz

Dato : 16-06-04 16:13

On Wed, 16 Jun 2004 16:11:49 +0200
"Jan-Erik" <jan-erik@rasmussenFJERNDETTE.mail.dk> wrote:

> [...]
> dejlige telefon, undtagen dette her med angivelse af indkommen SMS.
> Please fortæl mig der er en workaround....

på min t610 kan man bare røre en enkelt tast, så kan man i toppen se et
lille konvolutikon som viser at der er kommet sms. Dette kan også ses
selvom keyboard er låst.
Ved ikke om det er det samme på t630

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : MigSelv

Dato : 16-06-04 16:15

Det lader til at være noget 'batteri-sparre-ting'.
- Det må kunne slåes fra, det kan det på en T68i.

/MigSelv

Fra : Jan-Erik

Dato : 17-06-04 10:06

"MigSelv" <dsl147695@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Det lader til at være noget 'batteri-sparre-ting'.
> - Det må kunne slåes fra, det kan det på en T68i.
> /MigSelv

Ja, det er noget batterispare dims. Jeg har slået pauseskærm fra og rodet en
del i indstillingerne, men det ser ud til at man ikke kan slå lortet fra.
Arh!
Nogen der ved om man kan slå det fra i T630 eller T610?

Jeg kan godt trykke på en tast, så forsvinder den sorte skærm, men jeg vil
jo gerne kunne se at der er kommet SMS uden at skulle helt hen til telefonen
og trykke på tasterne!
Skal vi ikke sende en million mails til SE så de kan få det rettet?

/Jan-Erik

Fra : Jacob Larsen

Dato : 17-06-04 14:21

"Jan-Erik" <jan-erik@rasmussenFJERNMIG.mail.dk> wrote in
message news:40d15efd$0$23873$14726298@news.sunsite.dk
> [...]
> uden at skulle helt hen til telefonen og trykke på
> tasterne!
> Skal vi ikke sende en million mails til SE så de kan få

Så skriv lige, at de skal lære at sortere sendte beskeder rigtigt, også når
der er mere end bare et par stykker. Det var grunden til, at jeg skiftede
fra T68i til T630 og den gør sgu det samme.

De påstod også, at den havde dynamisk hukommelse, men det er vist en halv
sandhed for der er ikke plads til ret mange SMS'er, selvom der er rigelig
hukommelse tilbage til billeder osv.

Anyway, jeg tror desværre ikke der er noget at gøre ved dit problem, men
håber da at en eller anden har en løsning, for jeg vil da også gerne vide
det.
--
mvh. Jacob Larsen

Fra : Anders

Dato : 17-06-04 15:14

MigSelv wrote:
> Det lader til at være noget 'batteri-sparre-ting'.
> - Det må kunne slåes fra, det kan det på en T68i.
Kan man det og i givet faldt hvordan gør man? Jeg har læst mange steder
at man ikke kan dette.

Fra : Anders

Dato : 18-06-04 09:56

Anders wrote:

> Kan man det og i givet faldt hvordan gør man? Jeg har læst mange steder
> at man ikke kan dette.
Nå, dette kunne man nok ikke svare på :)

Fra : MigSelv

Dato : 18-06-04 10:12

Nu har jeg ikke lige en SE telefon ved hånden, men prøv at gå ind i
indstillingerne , og så slå batteri sparrefunktionen fra....

/MigSelv

Fra : Anders

Dato : 19-06-04 12:20

MigSelv wrote:
> Nu har jeg ikke lige en SE telefon ved hånden, men prøv at gå ind i
> indstillingerne , og så slå batteri sparrefunktionen fra....
Nå, man kan vist ikke slå den "clock screensaver" fra.