Håndværkersex.....
Fra : ulla

Dato : 16-06-04 15:06

*SUK*!
Nu kan jeg ikke følge med i tråden mere.....

Ullala....

Fra : N/A

Dato : 17-06-04 16:19

Fra : PerX ...

Dato : 17-06-04 16:19

In article <caplur$9c$1@news.cybercity.dk>, dsl130739
@vip.cybercity.SLETTESdk says...
> "ulla" <brummes*NOSPAM*@yahoo.dk> wrote in message
>
> Nu hvor du har startet en ny tråd vil jeg så stille et nyt spørgsmål:
>
> Hvor meget (hvis overhovedet) forpligter det en pige til, hvis hun siger "ja
> tak" til en drink fra en fremmed fyr? Jeg ved at der er forskellige
> meninger, men lad os høre.

Til at drikke den og tale pænt til ham :)

Fra : ulla

Dato : 17-06-04 18:34

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com>

efter at have nærstuderet herren som byder.
Kan jeg li´hvad jeg ser, vil jeg da, som det venlige menneske jeg
er, konversere lidt, lære bedre at kende (der er
vel en grund til at man byder en kvinde på en drink), og
selvfølgelig drikke min drink... Er selskabet rart, og er der
en vis gensidighed, vil jeg da klart gå linen ud.....Måske skal
der flere drinks til, who knows...
Men ellers synes jeg ikke at en drink forpligter til noget som
helst

Fra : Johan

Dato : 17-06-04 20:26

Jo tak selvom det var en smutter at skrive den til din håndværkertråd,
for den kom egenlig fra "Bryster gratis adgang"-tråden; troede det var
lykkedes for mig at slette den igen. Men tak.

Fra : PerX ...

Dato : 18-06-04 12:20

In article <40d1d629$0$263$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brummes*NOSPAM*@yahoo.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com>

Jeg skrev ikke noget af det du forsøger at få det til at se ud som jeg
skrev.

Fra : Nikolaj W.

Dato : 18-06-04 13:05

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message > >

> Til at drikke den og tale pænt til ham :)

Hvad får egentligt en fyr til at betale for at få kvindes opmærksomhed? Hvad
sjovt er der ved at komme hjem med en kvinde der er blevet betalt for at gå
med?

Sex har udviklet sig til at blive en handelsvare og kvinder sidder på
magten, selvom deres behov for bekræftigelse og sex er nøjagtig det samme,
men måske behovet for bekræftigelse allerede bliver stillet i det de får
tilbudt en drink for en snak.

Man kan undre sig over, hvorfor så mange mænd lader sig tilfredsstille af
sex uden kærlighed. Jeg mener at der snildt at kan være en gnist i et
one-night stand, for man falder jo for hinanden og det er det gensidige
begær for hinanden der bringer høsten i hus.

De gange en kvinde har spurgt om jeg giver en drink, har jeg med det samme
stoppet med at snakke med hende, hvorfor skulle jeg betale for at få sex,
det kan man altid få andre steder og ville da ikke stå i byen, hvis det var
det jeg var ude efter... hvad har vi havnen til?

Der er ikke meget svar på dit spørgsmål, bare nogle tanker jeg selv har
gjort om emnet.

Fra : PerX ...

Dato : 19-06-04 23:02

In article <OTAAc.288$Ez7.126@news.get2net.dk>,
nikolaj_dk_fjernmig@msn.com says...

> Hvad får egentligt en fyr til at betale for at få kvindes opmærksomhed?

Desperation? :)

> Hvad sjovt er der ved at komme hjem med en kvinde der er blevet betalt
> for at gå med?

Det virker som nogen mænd (og måske også kvinder) er så meget i
drifternes magt at tanker og følser ikke kommer ind i billedet.

Bliver det ikke meget vådt? *g*