Lydløs ringetone til Nokia 3510i
Fra : Colzen

Dato : 16-06-04 11:58

Hejsa.

Hvordan får man fat i subj?
Jeg kan jo ikke komponere ringetoner på denne telefon.

Det kan også være der en en der kan fortælle mig hvordan jeg ellers skal
gøre følgende:
Jeg vil have en profil hvor der kun er nogle få stykker der skal kunne ringe
til mig. Alle andre opkal skal bare gå ind, men uden at telefonen ringer
(lydløs).

Hvordan gør man det?
Jeg har ikke noget datakabel så jeg kan ikke lave noget fra pc'eren hvis det
kan lade sig gøre den vej.

Mvh
Colzen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 16-06-04 14:53

Colzen griflede i news:cap8v4$2k4h$1@news.cybercity.dk:
> Jeg vil have en profil hvor der kun er nogle få stykker der skal
> kunne ringe til mig. Alle andre opkal skal bare gå ind, men uden at
> telefonen ringer (lydløs).

Nu kender jeg ikke 3510i i detaljer, men den må være meget lig 6210, 6610 og
6230 i dén forbindelse...
Gå ind i opkaldsgrupper under navne/kontakter, og tilføj alle dem der skal
kunne ringe, til én af grupperne. Dernæst går du ind i den profil du nu vil
bruge (rediger profil), og vælger "ringesignal for", og der markerer du kun
den valgte opkaldsgruppe.
Voila! Så fungerer det præcis som du skriver......

--
Hygge...
Daniel

Fra : Colzen

Dato : 16-06-04 18:28

> [...]
kun
> den valgte opkaldsgruppe.
> Voila! Så fungerer det præcis som du skriver......

Der er desværre ikke opkaldsgrupper i en 3510i, så det kan jeg ikke bruge.

Mvh
Colzen