Gardasøen
Fra : Lars Jakobsen

Dato : 16-06-04 11:30

Hejsa,

om 2 uger skal jeg tilbringe en uge ved den sydlige bred af garda søen ....
kan man mon fange fisk i denne sø ?

nogen der har erfaringer og er det rov eller fredfisk ?

er der statsligt fisketegn i Italien ?

Hilsen
Lars

Fra : Niller©

Dato : 20-06-04 19:32

Hejsa Lars
Jeg har ingen erfaring med Gardasøen, men jeg har fisket en smule i
Luganosøen, vi boede på en campingplads der lå lige ved siden af et å-udløb,
her fangede vi ved solnedgang i selve udløbet en del Asp på spinner, havde
vi brugt mede stænger/flåd og orm/maddiker ville vi ganske givet ha taget
nogle store fangster.
Du kan sikkert ( uden at jeg har slået det op ) fange
Gedde,Aborre,Sandart,Asp,Malle,Ål,Karpe,Suder der er sikkert også Ørred men
de går sikkert dybt og spredt i sommertiden.
Mht. fisketegn så ring til turistkontoret

--
MHV
Niels Holler