Hyler
Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 16-06-04 10:18

Hej

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber at der er nogle kloge mennesker her inde
som kan besvare.

Jeg er ejer af en labarador formel 1 han hund, på 5 år.
den er begyndt at sidde og hyle når den er alene hjemme, har aldrig gjort
det før og vi er ikke flyttet.
hvad kan man gøre for at den stopper med dette pjat den har gang i.
Det er startet efter at den har været ved hun hund to gange, hvor han ikke
kan finde ud af det fordi at han er for ivrig.

Håber på at der er nogle her inde som kan hjælpe, da det er ret træls og
irretere naboerne

Camilla Fruergaard
Tlf.: 20240025

Fra : Lykke

Dato : 16-06-04 16:10

Jeg kender godt problemet fra mine unge dage, har man først fået færten af
det sjove så slår hjernen fra.
og her snakker jeg ikke kun om hunde.
Det kunne være at der er en hun hund i løbetid i dit område,

Poul