Project Baby/Annette Røpke
Fra : Denise

Dato : 16-06-04 08:33

Hej gruppe
Alle der vil være med på at støtte projektet med at få Annette Røpke ud til
Baby hos Marianne, med håb om at hun kan hjælpe Baby, foreslår jeg
indsætter beløb på Tortiekontoen 4875 4875976958 (kun de sidste 10 cifre ved
homebanking).
Se tråden "Alternativ terapi Baby"
Det gør jeg i hvert tilfælde og jeg mærker pengene til Baby. Bliver der evt.
overskydende beløb på kontoen gør det jo ikke noget, da den vist nok er ret
tom.
Det bliver et spændende project at støtte og jeg håber det giver resultat.

--
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 16-06-04 10:25

Hej Marianne,

jeg har nu overført et beløb.
Held og lykke med projektet.

/ Anya.

---

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-06-04 18:12

Hej alle I dejlige mennesker

Der er idag en "privat sponsor" der har overført penge
til mig, til et hjemmebesøg af Anette Røpke. *tænk hvis der var flere
mennesker som jer i verden, ville den så ikke være et dejligt sted* så
hvis der nu sidder nogle og har
overført penge for at hjælpe Baby, men ikke ønsker at
pengene går til Tortie-kontoen, så send mig en mail privat
med beløbet så jeg kan tilbageføre det til jer.

Endnu engang tak både fra Baby og mig

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : dpl

Dato : 16-06-04 19:20

Hej Marianne
Sådan kan man blive overhalet indenom *smil*. I stedet er der overført
et mindre beløb til tortie-kontoen.

Jeg forventer dog stadig en dybdeborende videnskabeligt betinget analyse
af forløbet, og er sikker på, at du vil tilgå opgaven med den fornødne
seriøsitet og sund fornuft! *grin*

Held og lykke til dig og Baby-pigen.
Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-06-04 21:25

Dorthe skrev
>Jeg forventer dog stadig en dybdeborende videnskabeligt betinget analyse af
forløbet, og er sikker på, at du vil tilgå opgaven med den fornødne
seriøsitet og sund fornuft! *grin* <

Ja I kan roligt regne med at I nok skal høre det hele,
jeg har lagt besked på A R's tlf-svare så jeg regner
med at høre fra hende i løbet af i morgen.

Ang. det videnskabelige sidder jeg med en blok og prøver at formulere både
oplysninger og spørgsmål så "neutralt" som muligt, men alligevel så det
vigtige kommer med, så
det ikke er mig der fortæller det hele på forhånd.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-06-04 13:10

Så har Anette Røpke ringet og vi aftalte en tid, det
bliver onsdag d. 30/6 kl. 11.30 og vil tage 1½ times tid
hmm jeg kan næsten slet ikke vente, jeg er så spændt
og håber så inderligt at vi kommer frem til en løsning så
Baby kan blive her hvor jeg synes at hun hører hjemme.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 20-06-04 11:13

"Marianne Hellemose" <hellemose.som3@mail.dk> wrote in news:40d18a2c$0
$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> og håber så inderligt at vi kommer frem til en løsning så
> Baby kan blive her hvor jeg synes at hun hører hjemme.

Efter 14 dage med svingende tilgang til nettet skulle jeg gerne igen
være på. Men med ny computer oveni kan det godt være lidt før alt
virker helt efter hensigten
Glæder mig meget til at høre om udfaldet.

Kate

PS. Har ikke engang fået min signatur på igen, det må jeg nok hellere
få gjort

Fra : Leyna

Dato : 16-06-04 20:06

On Wed, 16 Jun 2004 19:12:06 +0200, "Marianne Hellemose"
<hellemose.som3@mail.dk> wrote:

>Hej alle I dejlige mennesker
>
>Der er idag en "privat sponsor" der har overført penge
>til mig, til et hjemmebesøg af Anette Røpke.

Hvor dejligt. Det er dig vel undt. Jeg håber så at det kan hjælpe dig
og Baby, og regner med at der kommer referat her i gruppen.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Denise

Dato : 16-06-04 20:12

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> pengene går til Tortie-kontoen, så send mig en mail privat
> med beløbet så jeg kan tilbageføre det til jer.

Ej, hvor er det bare fedt
Så bliver der jo bare det ekstra til Tortie-kontoen, den var jo også blevet
lidt flad
Held og lykke med projectet.

--
Hilsen Denise