MS Windows
briani 27239
fejl i xp
Fra : Ricko.

Dato : 16-06-04 08:34

Hej jeg har hentet et lille prog. som jeg ville have ind på min pc med xp,
jeg bliver ved med at få dette skilt op er der en der ved hvad jeg kan gøre
for at rette fejlen , jeg har prøvet at geninstalere fire gange uden held ,
jeg har to andre pc med xp på hvor det gik ind med det samme uden problemer
og virker fint .
Link til skilt

--
Ricko@livsnyter.com

Livet er ikke for svage sjæle.

Fra : Jan Holm

Dato : 16-06-04 11:03

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
> Link til skilt

Hej Ricko

Lige et sidespørgsmål, ved du hvad det er for en font
der er brugt til "setup initialization error"

TIA

Jan Holm

Fra : Ricko.

Dato : 16-06-04 15:58