MS Windows
briani 27239
Skift af arbejdsgruppe i XP.
Fra : Ukendt

Dato : 16-06-04 08:28

Hej !

Er der ikke en nemmere måde til at skifte arbejdsgruppe i XP end at køre
guiden til lille netværk igennem hver gang ?

mvh.

Abricosicus

Fra : Asle Bjerva

Dato : 16-06-04 09:41

"Abricosicus" <abricosicus_snabela_hotmail.com> skrev i melding
> Hej !
>
> Er der ikke en nemmere måde til at skifte arbejdsgruppe i XP end at køre
> guiden til lille netværk igennem hver gang ?

Jo.
Høyreklikk min datamaskin, egenskaper, Datamaskinnavn, endre, navn eller
melde inn i domene, skriv ny arbeidsgruppe.
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no