MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
OutlookExpress - News sendes pludselig ikk~
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 16-06-04 07:18

Min OutlookExpress på W2K sender tilsyneladende ikke (mere) indlæg til news
servere. Indlæg er registreret i Sent folderen, men ses ikke (som modtaget)
i news gruppen. Jeg har prøvet at sende indlæg til flere forskellige
servere.

Nogen gode ideer ?

Mvh
Lars P. Magnussen

PS. Det har fungeret i mange år.

Fra : emj

Dato : 16-06-04 08:05

On Wed, 16 Jun 2004 08:17:49 +0200, "Lars P. Magnussen"
<nix_spam_lpm@magnatek.nejtak> wrote:

>Nogen gode ideer ?
Skift til rigtig newsreader
Hilsen emj

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-06-04 09:56

"Lars P. Magnussen" <nix_spam_lpm@magnatek.nejtak> skrev i en meddelelse
> [...]
modtaget)
> i news gruppen. Jeg har prøvet at sende indlæg til flere forskellige

Jeg kan da godt se dit indlæg, så der er en chance for at du enten har smidt
dig selv i kill-filteret eller bruger en visning hvor egne indlæg ikke kan
ses

> Nogen gode ideer ?

1. kig i funktioner-meddelelsesregler-blokerede afsendere om du er røget der

2. at spørge om problemer angående din newsreader i den rette gruppe, og i
det her tilfælde er det

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 16-06-04 10:23

> Jeg kan da godt se dit indlæg, så der er en chance for at du enten har
smidt
> dig selv i kill-filteret eller bruger en visning hvor egne indlæg ikke kan
> ses

Mit indlæg er sendt fra arbejdet (men med samme slags newsreader)

> 2. at spørge om problemer angående din newsreader i den rette gruppe, og i
> det her tilfælde er det

Undskyld. Jeg mente også at huske at der var en gruppe med OE. Jeg ledte
faktisk, men fandt den ikke i oversigten (det er det med øjnene).

Mvh
Lars P. Magnussen

Fra : Bach|DK|

Dato : 16-06-04 10:26

> Undskyld. Jeg mente også at huske at der var en gruppe med OE. Jeg
> ledte faktisk, men fandt den ikke i oversigten (det er det med
> øjnene).

"dk, out" var alt du behøvede at skrive, så kommer der én mulighed frem
og det er den rette gruppe, he :)

Så hvis dine øjne ikke kunne fange den, så står det skidt til.

--
Michael Bach

Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 17-06-04 07:17

> Så hvis dine øjne ikke kunne fange den, så står det skidt til.

På det punkt er det er skam slet ikke morsomt at blive i 50'erne når man
aldrig har brugt briller før
Især ikke når man som jeg arbejder med udvikling af elektronik.
Komponenterne bliver mindre og mindre og brillerne kraftigere.
Så det ender vel med en storskærm

Mvh
Lars P. Magnussen

Fra : Thomas VJ

Dato : 16-06-04 22:38

> [...]
modtaget)
> i news gruppen. Jeg har prøvet at sende indlæg til flere forskellige

Yep. get2net som du ser ud til at benytte, har haft gang i nogle
firewalllændringer som har forsinket afsendte indlæg i grupperne...

Thomas VJ

dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser...

Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 17-06-04 07:22

> Yep. get2net som du ser ud til at benytte, har haft gang i nogle
> firewalllændringer som har forsinket afsendte indlæg i grupperne...

Jeg kan her fra arbejdet se at mine afsendelser til dk.test i aftes er gået
igennem. Disse indlæg kunne jeg ikke se i en rum tid efter, så jeg må jo
hjem og se om de er sivet igennem Tele2.
Iøvrigt kan det være lidt svært at finde rundt i de mange Tele2
marketingtiltag. På arbejdet har vi fx. domæne og mailbox på UNI2, men
fysisk opkobling på tele2adsl, som så altså hedder Get2net når signalerne
går ind i systemet.

Mvh
Lars P. Magnussen