Gone in sixty seconds - soundtracket og ma~
Fra : Henrik Bøgh

Dato : 04-05-01 18:00

Hejsa

Jeg har lige købt soundtracket til Gone in sixty seconds og syntes at der
mangler et par numre som er i filmen (ikke at det er usædvanligt - i det her
tilfælde er et par af numrene bare et jeg gerne vil have fingrene i ):

[1]: Det nummer som bliver spillet i det de går i gang ved Ferrari-lageret -
slutter lidt efter at de er kørt samlet væk derfra.

[2]: Det nummer som Donny afspiller lige før de går i gang.

Nogle der ved hvem der har lavet disse to stykker og hvad de hedder??

Jeg har på www.imdb.com i soundtack-listen til filmen fundet flg. numre som
ikke er på CD'en og der er sikkert en chance for at de dækker de numre jeg
søger - men hvilke ??

Crystal Method: "Busy Child"
War: "Low Rider" <-- tror det er den der bliver spillet i [2].
Jane's Addiction: "Been Caught Stealing"
George Thorogood and the Destroyers: "Ride on Josephine"
Groove Amanda: "If Everybody Looked The Same"

Der er et andet nummer af Groove Amanda på CD'en der hedder "Rap" - er det
det samme som "If Everybody Looked The Same"??

--
` Med Venlig Hilsen | Regards ´
` H e n r i k B ø g h ´

Fra : John Hinge

Dato : 05-05-01 11:06

"Henrik Bøgh" wrote:

> [...]
> tilfælde er et par af numrene bare et jeg gerne vil have fingrene i ):

Hvis du kontakter mig privat (fjern _gimmenospam_ fra min emailaddy)
så kan jeg "låne" dig en version af Busy Child, så kan du høre om
det er den der mangler.
Den er lidt for stor til at poste i news (7.1Mb)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Love hurts baby..." Spike, Buffy tVs

Fra : GIZMO

Dato : 06-05-01 21:03

Henrik Bøgh skrev:

> [...]
> tilfælde er et par af numrene bare et jeg gerne vil have fingrene i ):

Jeg har ikke set filmen, men jeg har Trevor Rabins score (udgivet på
Varese Sarabande) - og mange af disse tracks lyder som pop eller heavy
metal, så det kunne måske være noget af det, du leder efter??

De enkelte tracks hedder:

1. Porche Boost
2. The Last Car
3. Keys To Eleanor
4. 50 Cars
5. Sphinx
6. Bad Man
7. For The Cars
8. Roundaband
9. Meet The Team
10. Memphis Jumps Elle
11. The Throb
12. Bad English
13. Halls of Dalmorgan
14. Big Drag
15. Bad Carma

--
Gizmo

Fra : Ronja Røver

Dato : 06-05-01 21:09

> Der er et andet nummer af Groove Amanda på CD'en der hedder "Rap" - er det
> det samme som "If Everybody Looked The Same"??

Nej, det er ikke det samme nummer. "If everybody.." er lavet til albummet "Vertigo" fra 99.. Mens jeg ikke har set "Rap" andre steder end på ost 60 secs....