Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Allike stemningsfuldt eller kedeligt?
Fra : ;o\)-max-

Dato : 16-06-04 00:25

Jeg kan enormt godt li' billedet, men måske det er for
mørkt og kedeligt..?-max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1258613

Fra : Thomas Kjær

Dato : 16-06-04 06:39

On 2004-06-15, -max- <ma22x3@hotmail.com> wrote:
> Jeg kan enormt godt li' billedet, men måske det er for
> mørkt og kedeligt..?-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1258613

Som folk også har skrevet på photosig, så passer det dystre meget godt
til denne fugl, og det der virkelig gør billedet for mig er den
dybteskarpheden.

Endnu engang et flot fuglebillede fra dig.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Alex W

Dato : 16-06-04 07:12

> Jeg kan enormt godt li' billedet, men måske det er for
> mørkt og kedeligt..?-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1258613

Den ligner en ommer... Placeringen af fuglen i billedet med græs rundt om er
god, faktisk spændende, men der mangler tegning.. næb, hoved og krop løber
i et .. Hvis billedet var velbelyst var det et kanont billede.. men det er
det uheldigvis ikke ..

/Alex W

Fra : ;o\)-max-

Dato : 16-06-04 10:45

"Alex W"

> [...]
> i et .. Hvis billedet var velbelyst var det et kanont billede.. men det er

Ja der er ikke meget tegning i det sorte, 1 blænde mere havde
havde været bedre, men så var stemningen røget.. Nå men
det må jeg prøve hvis jeg får en chance mere - tak for det!
-max-

Fra : Alex W

Dato : 16-06-04 12:22

Arrgh Max

Har du en mailadresse der virker ??

Mvh
Alex W

Fra : ;o\)-max-

Dato : 16-06-04 17:02

"Alex W"
> Arrgh Max
>
> Har du en mailadresse der virker ??
>
> Mvh
> Alex W

Du kan fjerne tretallet i denne returadresse,
der er da noget post der slipper igennem
-max-