Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen erfaringer med Tyskland
Fra : antidote

Dato : 15-06-04 23:15

Overvejer at købe digital kamera gennem et tysk site. Er indtil videre mest
lun på worldtronix.com - nogen der handlet igennem dette site og vil dele af
deres erfaringer?

Hvis ikke, er jeg også meget åben overfor andre tyske sites, hvor I har
oplevet god betjening og varer til tiden!

På forhånd tak
/A

Fra : Peter Holm

Dato : 16-06-04 05:36

antidote wrote:
> [...]
>
> Hvis ikke, er jeg også meget åben overfor andre tyske sites, hvor I
> har oplevet god betjening og varer til tiden!

Tager worldtronix.com VISA?
http://www.technikdirekt.de tager VISA og leverer punktligt.
Jeg har ikke fundet andre i Tyskland der lever op til disse to kriterier -
underligt det skal være så vanskeligt at handle med Tyskland.

Mvh
Peter

Fra : Lars Helmer Andersen

Dato : 16-06-04 16:13

Hej

Jeg har brugt camera-discount.de et par gange, de sender pr. efterkrav så
der kommer 100,- oven i når p&t har haft fat i den, men de har begge gange
været billigst alligevel.

Desuden har jeg haft chance for at teste deres kundeservice, da de havde
glemt at sende en cardreader med den ene gang, intet problem, ringede til
dem og havde den 3 dage efter, selvfølgelig uden beregning.

Mvh.
Lars Helmer Andersen

Fra : Søren Friis

Dato : 16-06-04 17:27

Jeg har handlet med www.pixxass.de en enkelt gang.
Ingen problemer, bortset fra lidt lang responstid (sikkert fordi jeg
bestilte midt i påskeferien), men jeg fik hvad jeg bestilte.
De kræver dog at man overfører pengene til deres konto før de sender
varen, hvilket de fleste har det lidt skidt med.

Mvh Søren Friis

Fra : Mikkel

Dato : 16-06-04 21:13

Brugt www.mindfactory.de med meget stor tilfredshed (på trods af manglende
visa)

- Hurtig levering og billige priser

Jeg brugte iøvrigt denne side til at sammenligne priser med
http://www.idealo.de - her var produkterne faktisk noget billigere end på
Kelkoo.de.

Køb da i Tyskland, riskoen er langt mindre end ved at købe i fx US, da man
har harmoniseret på mange områder indenfor EU.
Det er dumt at betale for meget

/Mikkel

Fra : Svend

Dato : 17-06-04 20:01

"antidote" <antidote2004@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis ikke, er jeg også meget åben overfor andre tyske sites, hvor I har
> oplevet god betjening og varer til tiden!

Hej!

Jeg har gode erfaringer med: www.computeruniverse.de De tager VISA og
leverer i løbet af 4-5 dage. Porto på ca. 16 Euro.
Du kunne også prøve: www.topvision.lu De tager også VISA, men dem har jeg
ikke handlet med. Porto på ca. 16 Euro.

M.v.h.
Svend