Diablo II LoD v1.10
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-06-04 21:45

Greetings!

Har en barbarians war cries indvirkning på hirelings?

Jesper G. Poulsen

Fra : Anders E. Andersen

Dato : 16-06-04 12:52

Jesper G. Poulsen wrote:

> Greetings!
>
> Har en barbarians war cries indvirkning på hirelings?

Ja, de er lige så meget en fordel for dine allies som for dig selv. Lidt som
paladin auras.

Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-06-04 13:58

Anders E. Andersen skrev:

> Ja, de er lige så meget en fordel for dine allies som for dig selv.
> Lidt som paladin auras.

Også hirelings?

Jeg kan nemlig ikke se effekten af det.

Jesper G. Poulsen

Fra : Anders E. Andersen

Dato : 17-06-04 09:46

Jesper G. Poulsen wrote:

> Også hirelings?
>
> Jeg kan nemlig ikke se effekten af det.

Grafikken kan vist blive skjult under andre bonuser, men hvis man skal tro
http://diabloii.net, så skulle der ikke være nogen tvivl om at det også
gælder for dine hirelings..

Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-06-04 23:45

Anders E. Andersen skrev:

> Grafikken kan vist blive skjult under andre bonuser, men hvis man
> skal tro http://diabloii.net, så skulle der ikke være nogen tvivl om
> at det også gælder for dine hirelings..

Okay, tak. Så er gevinst i at vente til merc'en er kommet tæt nok på
til at det også "rammer" hende...

Jesper G. Poulsen

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 18-06-04 11:38

On 17 Jun 2004 22:45:18 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Okay, tak. Så er gevinst i at vente til merc'en er kommet tæt nok på
>til at det også "rammer" hende...

Alle råb, spirits og auraer der påvirker party påvirker også mercs -
den eneste undtagelse er Meditation (Sikkert en forglemmelse i 1.10
patchen efter den har fået heal synergy fra Prayer - i 1.09 gjorde det
ikke noget)

Fra : Ding-Dong

Dato : 18-06-04 13:03

Jesper G. Poulsen skrev i en meddelelse
> Greetings!

En lille sidebemærkning - der er også en del hjælp at hente på d2x.dk

Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-06-04 14:23

Ding-Dong skrev:

> En lille sidebemærkning - der er også en del hjælp at hente på d2x.dk

Takker

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-06-04 19:06

Ding-Dong skrev:

> En lille sidebemærkning - der er også en del hjælp at hente på d2x.dk

Var lige inde og kigge på Runewords...

"Breath of the Dying" og "Hand og Justice" er seje

Jesper G. Poulsen