Ringetoner til 3210....
Fra : Stig Are Kristiansen

Dato : 11-05-01 17:20

Hei folkens.

Finnes det en måte og laste ringetoner fra min NOKIA 3210 telefon og ned til
min Datamaskin.
Jeg veit logomanager laster ringetoner opp til telefonen, men ikke andre
veien.
Finnes det noe software for dette ?

stig are kristiansen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-05-01 20:04

Stig Are Kristiansen skrev i meddelelsen ...
> [...]
til
>min Datamaskin.
>Jeg veit logomanager laster ringetoner opp til telefonen, men ikke andre

Jeg går ikke ud fra, at du vil have svar før 11/5, så jeg venter med at
sende det !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Stig Are Kristiansen

Dato : 11-05-01 20:42

Hvorfor vil jeg ikke ha svar før 11/5 ??

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-05-01 20:52

Stig Are Kristiansen skrev i meddelelsen ...
>Hvorfor vil jeg ikke ha svar før 11/5 ??

Dine indlæg bliver dateret 11/5 i OE !

Hvilket er ret iriterende, da det så vil komme til at stå øverst indtil 11/5
!

Desværre kender jeg ikke svaret på dit dpørgsmål.......

Fra : Devast8or

Dato : 05-05-01 00:59

LOL, den var god. Den skal jeg huske at bruge næste gang jeg har chancen.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-05-01 12:04

> [...]
til
> min Datamaskin.
> Jeg veit logomanager laster ringetoner opp til telefonen, men ikke andre

Så vidt jeg ved findes dette ikke.

Mvh.
Mikael

Fra : Jochke

Dato : 07-05-01 20:00

Du kan bruge Nokia Data Suite 3.0. Men jeg ved ikke om det virker til lige
din mobil.

Jochke

Fra : Jochke

Dato : 07-05-01 20:02

Glemte at nævne den forresten koster omkring de 1400,- dkr med kabel.....så
det er ikke just billigt.

Jochke

Fra : Møgelmose

Dato : 08-05-01 19:49

Jeg ved ikke hvor jeg har det fra men det ligger på en backup cd jeg har
(gammel en) det er 3.0 datasuite med disk wizard der er 12 diske i mappen
hver med hver deres mappe og man skal bare åbne et program i disk 1 mappen
så finder den selv ud af resten...
Er der interresse for at jeg laver en side ala datasuite.subnet.dk hvor jeg
lægger programmet ind på?
Jeg har som sagt ingen anelse om hvor jeg har fået den fra!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk