sumpskildpadder
Fra : Tim

Dato : 15-06-04 21:21

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan komme af med 2 sunde sumpskildpadder
(gulbugede terrapiner). Det må ikke være til dyrehandler det skal være til
en der går op i skildpadder og kan gi' dem et ordentligt liv!

Mvh Tim

Fra : Ulrik Smed

Dato : 17-06-04 01:21

Tim wrote:
> [...]
> sumpskildpadder (gulbugede terrapiner). Det må ikke være til
> dyrehandler det skal være til en der går op i skildpadder og

Det kan være svært, selvom de nu nok ikke er så svære at omplacere som
røderede terrapiner. Prøv at annoncere på NHF's forum, eller på
Star-reptiles. Eller i dk.marked.privat.dyr.

--
Ulrik Smed
Denmark, Aarhus