Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Ixus 500 vs Sony Cyber-shot DSC-W1
Fra : Jesper Sloth

Dato : 15-06-04 20:48

Hej

Jeg står og skal have et nyt digitalkamera og det skal være et af de mindre,
jeg kender godt til Ixus modellerne, og de virker jo fint til prisen, men
hvad med det nye Sony W1 det ser også fint ud, er der nogen der har nogle
erfaringer eller set nogle test med dette kamera. Det skulle efter sigende
have en rigtig god video.

Mvh

Jesper Sloth

Fra : Johnt

Dato : 15-06-04 22:09

"Jesper Sloth" <sloth@FJERNtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> erfaringer eller set nogle test med dette kamera. Det skulle efter sigende

Der er en test her af Sony W1 her:
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/w1.html

og test billeder her:
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/w1_samples.html