|
| Måske den er gammel: Tåbelig Telmorekunde Fra : Christian |
Dato : 15-06-04 20:06 |
| | |
Kim Schulz (15-06-2004)
| Kommentar Fra : Kim Schulz |
Dato : 15-06-04 20:20 |
|
On Tue, 15 Jun 2004 21:06:10 +0200
"Christian" <fals@mail.dk> wrote:
> http://telmore.1go.dk/
tjaa en tåbe der ikke kan finde ud af at indtaste hans eget kortnummer
osv. har jeg ikke meget til overs for. Tjekkede lige min og kærestens
oversigt og vi har begge indbetalt flere gange i ugerne omkring hvor han
påstår der er problemer.
--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New
schulz.dk | version out now!
| |
Anders Lund (15-06-2004)
| Kommentar Fra : Anders Lund |
Dato : 15-06-04 20:48 |
|
Kim Schulz wrote:
>> http://telmore.1go.dk/
>
> tjaa en tåbe der ikke kan finde ud af at indtaste hans eget kortnummer
> osv. har jeg ikke meget til overs for. Tjekkede lige min og kærestens
> oversigt og vi har begge indbetalt flere gange i ugerne omkring hvor han
> påstår der er problemer.
Ja, hvis han er så klog ville han sikkert også vide at det ikke er
Telmore som står for selve transaktionen, men derimod PBS. Så hvis PBS
mener at der er en fejl ved kortet, så får han sikkert den fejl.
Derfor skulle han nok ha' ringet til PBS.
Som supporter i den anden ende er det totalt hjernedødt at tale med
sådan en person.
At han så siger at han er arbejdsgiveren, slår det vist helt klik for
ham. Ja, kunderne skal være der til at betale, men hvis man mister en
kunde, går firmaet ikke ned. Mister man sin arbejdsgiver, er man
arbejdsløs.
--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk
| |
Ukendt (15-06-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-06-04 21:02 |
|
> http://telmore.1go.dk/
Og ligesom på Mobildebat.dk giver jeg hverken servicemedarbejderen eller
kunden ret. Kunden er ubehøvlet ja, men han er nu engang kunden.
Servicemedarbejderen forsøger ikke engang at guide kunden hen mod et svar,
eller henvise ham til PBS eller lignende, men afviser fuldstændigt at der er
et problem.
Nu arbejder jeg selv i en kundeservice til hverdag, og kender derfor alt til
denne slags kunder - men uanset hvad er det kunden der gør, at du rent
faktisk har et arbejde, og derfor skal man så vidt muligt hjælpe ham.
Og til I der fint kan indbetale:
Det er altså utroligt sjældent at et problem berører alle kunderne - jeg vil
estimere ca. 99% af alle problemer til kun at være gældende for den enkelte
kunde, og ikke for alle.
--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Erstat "hos" med @ i min email-adresse.
| |
Repzak (15-06-2004)
| Kommentar Fra : Repzak |
Dato : 15-06-04 22:43 |
|
> Og til I der fint kan indbetale:
> Det er altså utroligt sjældent at et problem berører alle kunderne - jeg
vil
> estimere ca. 99% af alle problemer til kun at være gældende for den
enkelte
> kunde, og ikke for alle.
Hej
Hvor går grænsen så henne ??
-Skal telemore sende en teknikker ud for at fejlfinde på hans computer ?,
har han fået virus på computeren... der kan ske meget på en computer på kort
tid....
-han får tilbudet om at hun kan prøve at gennemføre det på telefon og han
kommer til at betale 5kr hvis det virker, men hvis han er så sikker på det
ikke virker burde han da prøve det og tage det derfra
Kasper
| |
Henrik Stidsen (15-06-2004)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 15-06-04 23:30 |
|
"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> wrote in
news:40cf556e$0$208$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
> Nu arbejder jeg selv i en kundeservice til hverdag, og kender
> derfor alt til denne slags kunder - men uanset hvad er det
> kunden der gør, at du rent faktisk har et arbejde, og derfor
> skal man så vidt muligt hjælpe ham.
Hvordan vil du have hun skal hjælpe ham yderligere ?
Hun henviser jo faktisk til to løsninger på hans problem og
informerer iøvrigt om at fejlen ikke skyldes noget på telmore.dk.
--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/blog/ ::...
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.
| |
John (15-06-2004)
| Kommentar Fra : John |
Dato : 15-06-04 23:50 |
|
"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns950A50939827HS235dk@130.225.247.90...
> "Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> wrote in
> news:40cf556e$0$208$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>
> > Nu arbejder jeg selv i en kundeservice til hverdag, og kender
> > derfor alt til denne slags kunder - men uanset hvad er det
> > kunden der gør, at du rent faktisk har et arbejde, og derfor
> > skal man så vidt muligt hjælpe ham.
>
> Hvordan vil du have hun skal hjælpe ham yderligere ?
> Hun henviser jo faktisk til to løsninger på hans problem og
> informerer iøvrigt om at fejlen ikke skyldes noget på telmore.dk.
Henvise ham til PBS for eksempel.
Mvh
John
| |
Jens B (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Jens B |
Dato : 16-06-04 07:17 |
|
"John" <jk7410@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:canufe$1eab$1@news.cybercity.dk...
> > Hvordan vil du have hun skal hjælpe ham yderligere ?
> > Hun henviser jo faktisk til to løsninger på hans problem og
> > informerer iøvrigt om at fejlen ikke skyldes noget på telmore.dk.
>
>
> Henvise ham til PBS for eksempel.
Ja for eksempel. Og eftersom han jo nævner at problemet er opstået i
forbindelse med at de har lanceret deres nye site, så vil jeg mene at det
også havde været naturligt at hun havde spurgt lidt til, hvilket
styresystem/browser/internetopkobling han har, da der er stor chance for at
fejlen kunne ligge her. Kender efterhånden nogle stykker, som har haft
lignende problemer med deres webbank, efter at banken har fået lavet nyt
site. Men her har bankernes kundeservice hjulpet dem igennem, og f.eks.
fundet frem til at kunden tilsyneladende har problemer med https
forbindelser, hvorefter det er nemmere for kunden selv at arbejde videre mod
en løsning af problemet.
Hvorimod her, nægter hun pure at der er noget galt med deres system. Og det
er muligvis rigtigt nok at der ikke er noget "galt" med deres system, men
det kunne tænkes at det nye site stillede andre krav til brugerens system,
og det ville være naturligt at oplyse om.
Dermed ikke sagt at jeg holder med kunden, for jeg synes helt klart at han
opfører sig underligt.
Jens
| |
John (16-06-2004)
| Kommentar Fra : John |
Dato : 16-06-04 11:04 |
|
"Jens B" <no-more@spam-for-me.dk> skrev i en meddelelse
news:40cfe5c6$0$281$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
*SNIP*
> Dermed ikke sagt at jeg holder med kunden, for jeg synes helt klart at han
> opfører sig underligt.
Helt enig. Et godt eksempel på at "kunden ikke altid har ret".
Med den tone han lægger for dagen forstår jeg godt at lysten til at hjælpe
ikke er særlig stor.
Mvh
John
| |
Claus E Beyer (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Claus E Beyer |
Dato : 16-06-04 07:33 |
|
"Christian" <fals@mail.dk> wrote in message news:<canhjm$vl9$1@news.cybercity.dk>...
> http://telmore.1go.dk/
> Der er under 5 kr. på min Telmore konto for taletid. Jeg vil derfor tanke 30 kr. på kontoen sådan jeg igen kan ringe lidt og sende en enkelt SMS. Desværre er der en fejl i systemet. Jeg kan ikke tanke op, men får denne besked:
Mon ikke det er fordi, man skal tanke op med mindst kr. 100 at den
omtalte fejlmelding kommer?
Claus
| |
Fischer (16-06-2004)
| Kommentar Fra : Fischer |
Dato : 16-06-04 07:35 |
|
> > Der er under 5 kr. på min Telmore konto for taletid. Jeg
> > vil derfor tanke 30 kr. på kontoen sådan jeg igen kan ringe
> > lidt og sende en enkelt SMS. Desværre er der en fejl i
> > systemet. Jeg kan ikke tanke op, men får denne besked:
>
> Mon ikke det er fordi, man skal tanke op med mindst kr. 100
> at den omtalte fejlmelding kommer?
Nej, hos Telmore kan man godt tanke for under 100 kr.
*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.
| |
sls (16-06-2004)
| Kommentar Fra : sls |
Dato : 16-06-04 09:55 |
|
"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:40cfea04$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > > Der er under 5 kr. på min Telmore konto for taletid. Jeg
> > > vil derfor tanke 30 kr. på kontoen sådan jeg igen kan ringe
> > > lidt og sende en enkelt SMS. Desværre er der en fejl i
> > > systemet. Jeg kan ikke tanke op, men får denne besked:
Han kunne vel også bare tage imod tilbudet om at ringe derind, og hvis
fejlen er hos dem , slipper han nok for at skulle betale den femmer i gebyr?
Mvh Sid
| |
|
|