MS Windows
briani 27239
Adr,
Fra : Stone

Dato : 15-06-04 19:58

hej er der nogen der ved adr er på stofanet side på nyhedgruppen er
Mvh Stone

Fra : Søren J. Madsen

Dato : 15-06-04 20:11

"Stone" <Brol@ofir.FJERNdk> skrev i en meddelelse
> hej er der nogen der ved adr er på stofanet side på nyhedgruppen er
> Mvh Stone

Nej, og dog, måske alligevel ikke

Fra : Stone

Dato : 15-06-04 20:24

> Nej, og dog, måske alligevel ikke

det jeg mener er den nyhedgruppe om stofanet hvor man skælder ud og andre
gør det
Mvh Stone

Fra : Gevaldi

Dato : 15-06-04 20:28

Stone skriblede:

> det jeg mener er den nyhedgruppe om stofanet hvor man skælder ud og
> andre gør det

news:alt.asshole-factory og hvis du har
yderligere spørgsmål, så skal det være i
news:dk.edb.internet.udbydere hvortil
der er sat FUT, hvilket vil sige at svar på
dette bringes i den gruppe.

--
/Gevaldi
Find den rigtige nyhedsgruppe her:

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 16-06-04 16:57

> det jeg mener er den nyhedgruppe om stofanet hvor man skælder ud og andre
> gør det
> Mvh Stone

Hej prøv telia.internet.stofa men hvis du ikke er på stofanet er jeg ikke
sikker på du har denne gruppe
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Gevaldi

Dato : 16-06-04 19:41

Paul Østerby Sørensen skriblede:

> Hej prøv telia.internet.stofa men hvis du ikke er på stofanet er jeg
> ikke sikker på du har denne gruppe

Kik i hans header (ctrl+F3)

--
/Gevaldi

Fra : Stone

Dato : 17-06-04 06:16

Hej takker det var den kunne ikke lige komme på den adr.