Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Life goes on... Not ;o)
Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-06-04 19:36

Fra : Hans Kruse

Dato : 15-06-04 20:48

Max, meget flot, hvor "fangede" du den?

--
Kind Regards,
Hans Kruse
http://www.pbase.com/hkruse

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message
news:8kHzc.14218$Vf.723135@news000.worldonline.dk...
> Gråvejr og regn.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1258386

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-06-04 21:23

"Hans Kruse"
> Max, meget flot, hvor "fangede" du den?
>
> --
> Kind Regards,
> Hans Kruse

Det er taget nede på volden (amar) her i eftermiddag,
det er den samme hejre som sidst, den er helt ligeglad
med at folk går forbi, det er også et godt fiske sted,
den fangede 4 af de her små fisk mens jeg var der, og
så lettede den - hehe den blir sku pludselig stor når
den spreder vingerne, så jeg fik kun det halve med,
det er typisk
Bagefter faldt jeg over 10 svaner der cirklede nede
i Christiania enden, med strakt hals, så selvom det
begyndte at regne måtte jeg lige vente på at de lettede
Ja det er ikke så vildt, men det er ikke så tit jeg ser så
mange lette på een gang.. -max-

Fra : Hans Kruse

Dato : 15-06-04 22:31

Flot, det er bare synd at den dovne svane i forgrunden ikke forstår
budskabet

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-06-04 22:44

-max- wrote:

> Gråvejr og regn.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1258386

Billedet holder din sædvanlige høje fototekniske kvalitet, men det
er ikke lige så stilrent som dine billeder af flyvende fugle.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 16-06-04 00:03

"Niels Ebbesen"

> Billedet holder din sædvanlige høje fototekniske kvalitet, men det
> er ikke lige så stilrent som dine billeder af flyvende fugle.

Tak for det Niels, jeg er ikke sikker på jeg
forstår hvad du mener med stilrent, er det
fordi den har træsko og der vokser græs
ud af hovedet Jeg fik nogen hvor den
står bedre, syns bare det her var en lidt
anderledes situation med fisken der næsten
slap væk. Det er meget klik klik klik når den
fanger en fisk, ellers er den væk og så står
hejren bare der og glor, det er flot nok, men
sjovere for mig når der sker noget. -max-