Str. på kradsetræ m/hule ??
Fra : Stine

Dato : 15-06-04 15:08

Je ghar en ret stór hankat - ok - meget stor *S* Og har nu besluttet mig
for at han skal have så'n et kradsetræ med hule bygget ind i .. Problemet
er bare at de jeg har set i forretningerne er lidt små. faktisk er jeg meget
i tvivl om han ville kunne være i hulen..

Så jer der har store katte, f.eks. NFO, MCO osv. hvor køber I sådanne sager
og i hvilke størrelser ????

Kan de være i de alm. størrelser ???

På forhånd tak :)

Stine

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 15-06-04 17:56

Hej Stine

Prøv at kigge hos www.bjoernegaard.dk - De har om nogen ting der både er
lækre, lidt anderledes og ikke mindst egnede til store katte!

Mange hilsner
Pia
www.meekocoon.dk

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 18-06-04 18:27

> [...]
>
> Prøv at kigge hos www.bjoernegaard.dk - De har om nogen ting der både er
> lækre, lidt anderledes og ikke mindst egnede til store katte!

Mine misser er de heldige indehaver af et kradsetræ fra Bjørnegaard,
hvis nogen vil se billeder, så har jeg uploadet nogle i mit album.

Køjen er dejlig stor, så selv en Maine Coon burde kunne brede sig

Med venlig hilsen
Marianne Juul Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 15-06-04 18:07

"Stine" <santippe@cityNOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> i tvivl om han ville kunne være i hulen..
>
> Så jer der har store katte, f.eks. NFO, MCO osv. hvor køber I sådanne

Bruger slet ikke huler til de voksne katte. De bruger dem ikke....
Killinger, drægtige, og hvis der er en kat der er sløj går gerne ind i dem.
Men en almindelig voksen kat bruger den meget sjældent.
Derimod er køjer på træerne et stooooort hit
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

PS En MCO ... af de store kan godt være i en af hulerne fra www.likita.dk
..så kan du måle ud fra det.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 15-06-04 20:16

Nina, Tender Tribes skrev i en meddelelse...

> PS En MCO ... af de store kan godt være i en af hulerne fra www.likita.dk
> .så kan du måle ud fra det.

Med forlov - hvor stor er en stor MCO så, for min huskat Gizmo kan kun få
knolden ind igennem åbningen i hulen i mit Gigant-miljø fra Likita

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- nu næsten med webshop

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 15-06-04 20:22

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:40cf4af0$0$434$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Med forlov - hvor stor er en stor MCO så, for min huskat Gizmo kan kun få
> knolden ind igennem åbningen i hulen i mit Gigant-miljø fra Likita

Hmm ja, min huskat Alladin (som nu heller ikke er noget fnug) kan heller
ikke tilnærmelsesvis komme ind i hulen på vores Likitamiljø.

I øvrigt vil jeg give Nina ret i, at voksne katte ofte slet ikke er
interesserede i hulen. Ingen af vores har brugt den, efter de er blevet
voksne. Til gengæld er den fin for 3-årige børn at gemme sutter, legetøj
m.m. i

MVH Mette

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 15-06-04 20:29

> Med forlov - hvor stor er en stor MCO så, for min huskat Gizmo kan kun få
> knolden ind igennem åbningen i hulen i mit Gigant-miljø fra Likita
>
> Mvh Tina
> --

Sååååååå stor
http://www.tendertribes.dk/fun/002.jpg

Men så putter han også godt derinde
Hvor stor er Gizmo, han må være noget af en krabat
Der findes både stor hule, trekantet hule, lille hule og rund hule hos
Likita
Min er stor og rund. Når jeg ser på det Gigant træ, ser hulen oval ud. Er
den det?
Min hule er hel rund....
Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 15-06-04 21:53

Nina, Tender Tribes skrev i en meddelelse...

> Sååååå stor
> http://www.tendertribes.dk/fun/002.jpg

Ja, okay - så er man stor - sådan en bamse må jeg altså have mig en dag
*suk*

> Hvor stor er Gizmo, han må være noget af en krabat

8,4 kilo lyder kampvægten på lige nu - han skulle helst ned på 7,5 for at
blive sit pæne selv igen, men det er svært at aktivere en kat der kun rejser
sig for at gå på bakken eller trave over til madskålen Skal lige få
taget et par nye billeder af ham i al hans magt og vælde og få lagt op i mit
album, jeg har nemlig lige fået nyt digi-cam så nu skal der leges

> [...]
> Likita
> Min er stor og rund. Når jeg ser på det Gigant træ, ser hulen oval ud. Er

Min hule er også helt rundt og det skulle være den store hule, som jeg også
fik forsikringer om at store katte kunne være i, da jeg forhørte mig på
forhånd. Ikke at det ærger Gizmo - tøserne kan være i fred for ham derinde
og han foretrækker alligevel ufo'en, som den hedder herhjemme, eller at
ligge ovenpå hulen - hvor det halve af ham forøvrigt hænger udenfor -
delledyret

Og så lærte undertegnede for resten nytårsaftensdag at man ikke skal lege
kukkebøh med en kat der ligger inde i sådan en hule. Jeg stak hovedet hen
til åbningen, ud kom en pote - med sømposen fremme og ritsch havde jeg den
mest ubehagelige rift lige i øjenvippekanten under øjet. Det gjorde
nederdrægtigt ondt, men jeg er nu alligevel glad for at tøsen ikke ramte en
milimeter eller to højere. Og hvis man skal have et ar, er det et rimeligt
godt sted at have det - det optræder som smilerynke nu

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- nu næsten med webshop

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 16-06-04 12:39

> Ja, okay - så er man stor - sådan en bamse må jeg altså have mig en dag
> *suk*
Han er ikke så stor som han ser ud. Han er laaaaaaaaaaaaaaaaang, men slank.
Vejer 7,2 til 7,6 afhængig af årstiden.

> [...]
> og han foretrækker alligevel ufo'en, som den hedder herhjemme, eller at
> ligge ovenpå hulen - hvor det halve af ham forøvrigt hænger udenfor -

Jeg vil altså tro at din Gizmo godt an være der, hvis han virkelig gerne
ville Han har nok givet tøserne den

> [...]
> milimeter eller to højere. Og hvis man skal have et ar, er det et rimeligt
> godt sted at have det - det optræder som smilerynke nu

Ja, der er intet der er så skidt at det ikke er godt for noget

Hilsen Nina

Fra : Stine

Dato : 15-06-04 23:04

Hej :)
Jeg kigger lige på de HP i har linket til.
Grunden til at jeg er på kig efter så'n et træ m/hule er , at han var i
pension. Og der fandtes en hule ( i vat !! ) som han næsten ikke kunne
fjerne sig fra. Og så er jeg jo næsten nødt til at købe noget lign. til ham
*GG* Og et xtra kradsetræ er jo ikke at foragte :))

Måske jeg skulle overveje et træ me/ "gynge-hængekøje i stedet ??

Nå ja, en grund mere - jeg har et pladsprob. i min sofa ...... der er ingen
plads til mig *GGG* Når både hunden og katten ligger der.

Stine