Rollo og king efterlyses
Fra : Palle Christensen

Dato : 04-05-01 17:15

De er sidst set med : ved du hvad hun sagde men jeg vil gerne have : der
står et billede.... til min mobi

Er der en der vil hjælpe, jeg vil IKKE betale for den via TDC

Jeg har den evt. som .Wav hvis det hjælper

Hilsen Palle

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 07-05-01 14:30

ja - wow de 6 kroner ruinerer dig sikkert.

Fra : Brian Fisker

Dato : 07-05-01 14:34

> ja - wow de 6 kroner ruinerer dig sikkert.

Du kan ikke se det åndssvage i, at TDC skal tjene 6(!) kr på at sende en
ringetone?!?!?!

Det er da totalt latterligt!

\Mandal

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 07-05-01 14:36

> Du kan ikke se det åndssvage i, at TDC skal tjene 6(!) kr på at sende en
> ringetone?!?!?!
>
> Det er da totalt latterligt!

hmmm.. kender du til de frie markedskræfter? Tror du ikke TDC har udgifter i
forbindelse med fremstillingen af disse mange sange? Tror du ikke de har
brugt mange udviklingskræfter på at lave registreringssystemet som bon'er
kunden?
Det har de.

Nokia tager da også penge for ringetoner og billedbeskeder - alt i denne
verden koster penge min lille ven. selv slik hos købmanden. Nogle har mere
glæde af en fin ringetone med Rollo og King til 6 kr end mange har af 6
kroner blandet slik - så er det virkelig SÅÅÅ dyrt??

/Lasse

Fra : Brian Fisker

Dato : 07-05-01 14:48

> hmmm.. kender du til de frie markedskræfter?

Yep - kender dem udemærket. Er vel egentlig også dem, der forsøges omgået,
når man kan søger ringetonen "gratis" i denne NG.

>Tror du ikke TDC har udgifter i forbindelse med fremstillingen af disse
mange sange?

Tror ikke det kan koste mange kroner, at konvertere en wav-fil til Nokias
format.

>Tror du ikke de har brugt mange udviklingskræfter på at lave
registreringssystemet som bon'er
> kunden?
> Det har de.

Og? - havde de nu undladt at bruge en formue på systemet, men istedet havde
tilbudt dét som en service til deres kunder, så havde alle været langt
gladere! OG tænk hvor mange poptøser og drenge, de kunne kapre med den
service i baghånden!

> Nokia tager da også penge for ringetoner og billedbeskeder

Og det retfærdiggør, at TDC også gør det?

*tsk* *tsk* - jamen moar... De andre gjorde det også!

> - alt i denne verden koster penge min lille ven. selv slik hos købmanden.

Snakker du ned til mig?!

> Nogle har mere glæde af en fin ringetone med Rollo og King til 6 kr end
mange har af 6
> kroner blandet slik - så er det virkelig SÅÅÅ dyrt??

Sørgeligt - men det retfærdiggør stadig ikke en pris på 6(!) kr!

\Mandal

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 07-05-01 17:27

Hej

> Tror ikke det kan koste mange kroner, at konvertere en wav-fil til Nokias
> format.

De konverterer sku da ikke bare en wav-fil til Nokias format. Hvor skulle de
have den wav-fil fra. De kan jo ikke gøre det udfra en sang som man har som
wav-fil. De sidder da med et program og laver dem. Hvis det var så nemt,
kunne enhver da gøre det.

/SpEeDy

Fra : Brian Fisker

Dato : 07-05-01 20:35

> [...]
som
> wav-fil. De sidder da med et program og laver dem. Hvis det var så nemt,

Hmm - kender ikke teknikken... Var måske for hurtigt ude omkring
"konverteringen".

Men stadigvæk mener jeg ikke, at det kan koste en formue. 6(!) kr er langt
ude! (Bliver vel nærmest 7 kroner, når de 2 "bekræftelses-SMSer er incl.)
Servicen tilbydes jo gratis flere steder!

\Mandal

Fra : Møgelmose

Dato : 08-05-01 19:53

Cellular.dk har lige åbnet for alle operatører og der er faktisk mange gode
toner inde der er også en online-tegner til operatør logoer!
Hvad med der istedet for dingelink når de vil have så "skide" meget for det
det er jo helt vildt 6 kr det er 12 bobble tyggegummi med de her
klistermærker inden i det er 12 klistermærker med f.eks beverly hills
UUUUUHHHHH!!!!!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Claus Rolsted

Dato : 09-05-01 01:33

www.cellular.dk = www.mobital.dk

men enig, *cellular.dk* er god og *billig*

nat nat

/Claus
email: rolsted@worldonline.dk
icq: 91028400
tsk tsk tsk, Nokia - connecting people, yeah right....

Fra : Claus Rolsted

Dato : 07-05-01 15:31

Prøv evt. at tjekke www.sol.dk og www.mobital.dk ud.
Begge er gratis, og fung'er udmærket......

Med venlig hilsen
Claus