ny update på lillepigen
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-06-04 13:54

lillepigen vokser sig stor og stærk....
hun har stadig intet navn, men selv hælder jeg lidt i retningen af noget med
creampuff ;) synes det passer så fint.... eller er der nogen her der har et
godt bud?

hun er nu 12 dage gammel, vejer 190 g og har netop i dag åbnet begge øjne ;)
der er nye billeder af hende på www.autohenter.dk/linda ;)

men pas på... hun er sku nuttet ;)
hov..... jer der er perserkendere... hvornår kan man vurdere deres profil?

--
Knus, Sabina
Bemærk: vi holder oprydnings salg:

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-04 14:33

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> creampuff ;) synes det passer så fint.... eller er der nogen her der har

Fluffy ? Creamy ?
Hun er i hvert fald bedårende...

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-06-04 15:29

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> lillepigen vokser sig stor og stærk....

Ej hvor er hun sød *S*
Hm navn hun skal da hedde Puffy - eller?

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Lotte M

Dato : 15-06-04 15:27

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev:

>lillepigen vokser sig stor og stærk....

Dejligt at se, ovenpå den triste start...

>hun har stadig intet navn, men selv hælder jeg lidt i retningen af noget med
>creampuff ;) synes det passer så fint.... eller er der nogen her der har et
>godt bud?

Jeg synes hun ligner en Mis Fluffy

>hun er nu 12 dage gammel, vejer 190 g og har netop i dag åbnet begge øjne ;)
>der er nye billeder af hende på www.autohenter.dk/linda ;)

Hun er yndig!

>hov..... jer der er perserkendere... hvornår kan man vurdere deres profil?

Jeg er endnu mere perser-elsker end kender - synes lillepigen ser ud
til at have en flot profil, men der kan jo ske meget de kommende uger
og måneder. Et er i hvert fald sikkert, den lille er både køn og
dejlig!
--
Mange hilsner
Lotte M

http://www.lotte-m.dk & http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=432

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 15-06-04 15:57

> [...]

med
> creampuff ;) synes det passer så fint.... eller er der nogen her der har

Jamen, hun ER da sød, det må jeg indrømme (selvom jeg slet ikke er til
persere *S*). Hvad med Power Puff? Ligesom tegnefilmen (se f.eks.
http://www.cartoonnetwork.com/ppg/movie/). Så får du dit "Puff" sammen med
Power, der indikerer, at hun er en sej tøs!

MVH Mette

Fra : Charlotte

Dato : 15-06-04 17:53

Hey Sabina

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i
> lillepigen vokser sig stor og stærk....

Jeg har fulgt med i de små og blev så trist over, at den ene ikke klarede
det. Men hvor er det skønt, at den lille dame vokser og bliver stor. Hun er
bare SÅ fin, synes jeg (der ellers ikke specielt er til Persere). Hun har en
bedårende farve og ser bare så cute ud.

> [...]
med
> creampuff ;) synes det passer så fint.... eller er der nogen her der har

Altså...jeg er også til noget Fluffy-et-eller-andet. Fluffy-dream eller
noget i den stil.

[snip]
> men pas på... hun er sku nuttet ;)
> hov..... jer der er perserkendere... hvornår kan man vurdere deres profil?

BEDÅRENDE!

KH
Charlotte A

Fra : Freedom

Dato : 16-06-04 08:59

Hun er godt nok skøn!!

Hvad med Sugar Cream;) fordi hun er så sød som sukker og dejlig og har
fraven cream;))

Nogle perseropdrætter kan se tidligt om de er super typet, hun ser ikke
super typet ud, men har en fin profil, og det ser ud som om hun har en fin
top;)

Iben

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-04 19:53

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> lillepigen vokser sig stor og stærk....
> hun har stadig intet navn,

Har du fundet på et navn til lillepigen ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-06-04 21:05

Buffy wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har du fundet på et navn til lillepigen ?

ikke rigtig endnu*G*
kæresten hælder meget til Dizzy.... jeg hælder mere og mere til
shadowfax.....
måske skulle vi bare gøre kort process og kalde hende dizzy shadowfax ;)