Densitet hydraulikolie ?
Fra : Torben W. Hansen

Dato : 15-06-04 13:36

Hej,

Er der nogen der kender densiteten (massefylden) for hydraulikolie ?

Jeg ved at den er mindre end vands densitet og en præcis værdi afhænger
selvfølgelig af den specifikke olietype, men en nogenlunde middelværdi er
tilstrækkelig.

Torben W. Hansen

Fra : Torben W. Hansen

Dato : 15-06-04 14:51

"Torben W. Hansen" <nospam@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der nogen der kender densiteten (massefylden) for hydraulikolie ?

Var vist lidt for hurtig til at spørge - Har fundet følgende:
0,832 til 0,880 kg/liter...

Torben W. Hansen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 15-06-04 18:20

Torben W. Hansen wrote:
> "Torben W. Hansen" <nospam@cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Var vist lidt for hurtig til at spørge - Har fundet følgende:
> 0,832 til 0,880 kg/liter...

Hvad med google og "densitet hydraulikolie", hvis du skal bruge mere?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Torben W. Hansen

Dato : 15-06-04 20:08

Du har helt ret - det var det som jeg gjorde og derfor jeg skrev:

> [...]

Torben W. Hansen>