Håndværker sex & hvad ser vinduespudseren ~
Fra : The Fly

Dato : 15-06-04 13:01

Hej NG

Jeg har tit hør håndværkere og lignende personer prale med, at de fik
mere sex end os andre. Årsagen skulle være de hjemmegående fruer som
trænger til lidt spænding i deres ensformige dagligdag. Men er dette
blot pral fra deres side eller har det hold i virkeligheden ? Er der
nogle som har nogle historier fra det virkelige liv - så lad os høre
dem. Har hørt, at især vinduespudsere ser mange "SPÆNDENDE" ting !

PJ

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 14:56

On Tue, 15 Jun 2004 13:01:18 +0100, The Fly <pj_dk@hotmail.com> wrote:

>Hej NG

hej Fluen !

> [...]
>trænger til lidt spænding i deres ensformige dagligdag. Men er dette
>blot pral fra deres side eller har det hold i virkeligheden ?

jeg tror forklaringen skal søges i at håndværker vs de mere bogligt
udanede og rettede mennesker ikke er belastet af den samme inteligens
hvilket giver dem en korter rejse til deres instingtive natur hvor af
seksualiteten er en væsentligt drift hos det mere primiktive menneske
og angiveligt også mere rå i sin form - en råhed som formegentligt
appelere til de fleste kvinders primal natur , under kulturens byrde !

> Er der
>nogle som har nogle historier fra det virkelige liv - så lad os høre
>dem. Har hørt, at især vinduespudsere ser mange "SPÆNDENDE" ting !

spørgsmålet er om man kan kalde det spænnende ? jeg tror snarre det
ligger i forklaringen på at de fleste kvinder ægger efter at fralægge
sig ansvaret under seksual akten for at hengive sig til den rå
utæmmede natur - på samme måde som mange af os mænd udvikler " følser"
for gode bryster & en velskabt røw !

Mv.
Bo M Mogensen
--

" Så længe jeG er håbeløs er der håb
og der er Håb ENDNU "

Fra : Ironi

Dato : 15-06-04 16:07

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> og angiveligt også mere rå i sin form - en råhed som formegentligt
> appelere til de fleste kvinders primal natur , under kulturens byrde !

Hørt!
Kun uintelligente dyrker sex!

Fra : Janner

Dato : 15-06-04 16:13

> Hørt!
> Kun uintelligente dyrker sex!

Bo må altså få så meget fisse som ingen andre ... han har da bevist at han
er helt i top der .. altså i bund med intelligensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 19:03

On Tue, 15 Jun 2004 17:12:48 +0200, "Janner" <spamfri@spamfri.spam>
wrote:

>Bo må altså få så meget fisse som ingen andre ... han har da bevist at han
>er helt i top der .. altså i bund med intelligensen

agumentasion ud fra brød tekst ?
Det er nu en gang sådan når news fungere bedst så forholder man sig
til den tekst man svare på ved at gå ind i teksten også svare man
under den sætning der falder en for brystet - det kan da have sin
charme med stemnings ladede indlæg - hvor man tilkendegiver sin
sympati eller mangel på samme - men de er strengt tagt OT uden for
dk.admin & dsm !!!!

Mv.
Bo M Mogensen

fut : dk.admin.netikette

Fra : Absolut Jens

Dato : 16-06-04 03:24

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> charme med stemnings ladede indlæg - hvor man tilkendegiver sin
> sympati eller mangel på samme - men de er strengt tagt OT uden for

der var da ikke noget galt med den kommentar, det passer jo det der bliver
skrevet.

--
Jens
fuck en fuck dag nu vil jeg fuck ikke finde mig i mere fuck pisse lort

Fra : Absolut Jens

Dato : 16-06-04 03:19

Janner wrote:

> Bo må altså få så meget fisse som ingen andre ... han har da bevist
> at han er helt i top der .. altså i bund med intelligensen

LOL

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-06-04 08:22

"Janner" <spamfri@spamfri.spam> skrev i en meddelelse

> Bo må altså få så meget fisse som ingen andre ...

Jeg mener også, det i et vist omfang bekræftes af noget af det, han har
fortalt i dette forum.

> han har da bevist at han
> er helt i top der .. altså i bund med intelligensen

Det mener jeg nu ikke.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Johan

Dato : 15-06-04 16:45

"Ironi" <@> wrote in message
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Hørt!
> Kun uintelligente dyrker sex!

Hov, det sagde han da ikke. Men jeg tror på, at mange kvinder har en
forestilling om håndværkere henad hvad Bo foreslår. Om denne forestilling så
holder stik ved jeg nu ikke om jeg vil tro på. Som mand har jeg da ingen
forestillinger om, at kvindelige håndværkere skulle være specielt godt i
kontakt med deres seksualitet.
Ikke alle kvinder har denne forestilling om håndværkere (trial and error
måske). Men prøv at tage nogle håndværkeragtige bukser på, køb et bræt i den
lokale tømmerhandel, og så gå hjem med det under armen: Min oplevelse er, at
kvinder (til trods for deres manglende interesse for håndværk) ser på
håndværkere på en anden, og ikke uinteresseret, måde.

Mvh Johan

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 15-06-04 18:27

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse
> [...]

> kvinder (til trods for deres manglende interesse for håndværk) ser på
> håndværkere på en anden, og ikke uinteresseret, måde.

Jeg kan da kun bekræfte at hvergang vi har håndværkere på besøg i vores
firma, så sidder alle kontordamerne og glor med åben mund efter dem, så jeg
har tendens til at give jer ret i at der må være noget om snakken.

Lars

Fra : Merete

Dato : 15-06-04 18:51

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> har tendens til at give jer ret i at der må være noget om snakken.

Der er da også et eller andet med håndværkere - jeg mener, det er fordi de
er muskuløse (her tales _ikke_ om fitness-muskler) og er solbrændte (og nej,
ikke solarie) - dvs. nogle af dem er temli' lækre... Og det har intet at
gøre med (for mit vedkommende må jeg igen understrege) at de evt. skulle
have en lavere intillegens (hvor så end den hypotese end kommer fra at
håndværkere er lavt begavede ?), men udelukkende pga. deres udseende !!

Merete

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 19:19

On Tue, 15 Jun 2004 19:51:03 +0200, "Merete"
<hardwoman18@hotmailFJERN.com> wrote:

>men udelukkende pga. deres udseende !!

netop .... det handler ikke om væsen men om den rene instinkt drevede
udstråling ...... dvs der hverken tænkes eller tages ansvar og det
tror jeg er en fed fornemelse - som en slags oase i virkligheden !

han er :
" som en klippe der står i et occean af tvil og kompromisser"
R Waters ( former Pink floyd )

Fra : PerX ...

Dato : 15-06-04 23:58

In article <40cf3708$0$308$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, hardwoman18
@hotmailFJERN.com says...
> at de evt. skulle
> have en lavere intillegens (hvor så end den hypotese end kommer fra at
> håndværkere er lavt begavede ?),

Fordi det ikke kræver så meget IQ at slå et søm i som at designe en
skyskraber.

Fra : Absolut Jens

Dato : 16-06-04 03:29

PerX ... wrote:
> In article <40cf3708$0$308$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, hardwoman18
> @hotmailFJERN.com says...
>
> Fordi det ikke kræver så meget IQ at slå et søm i som at designe en
> skyskraber.

har du set en skyskraber her i danmark.
det står sløjt til med mænd med høj IQ her i landet

Fra : Johan

Dato : 16-06-04 15:05

"Absolut Jens" <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message

> har du set en skyskraber her i danmark.
> det står sløjt til med mænd med høj IQ her i landet

He he, ja det kan der være noget om. Men jeg tror nu ikke det betyder at vi
er så meget bedre i sengen.

Mvh Johan

Fra : PerX ...

Dato : 26-06-04 14:06

In article <40cfb040$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, postkasse_66
@hotmail.com says...

> har du set en skyskraber her i danmark.
> det står sløjt til med mænd med høj IQ her i landet

Det er vel fordi de rejser til udlandet for at byggen dem - hm.. men så
står det stadig sløjt til her *g*

Fra : Henrik B.

Dato : 17-06-04 14:17

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Fordi det ikke kræver så meget IQ at slå et søm i som at designe en
> skyskraber.

Teori er én ting, praksis noget andet. Jeg vil ikke betegne én som har læst
sig til en bunke viden som værende intelligent.

M.v.h.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-06-04 17:20

On Thu, 17 Jun 2004 15:16:59 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

>Teori er én ting, praksis noget andet. Jeg vil ikke betegne én som har læst
>sig til en bunke viden som værende intelligent.

Viden skal jo komme et sted fra

--

Mv.
Bo M Mogensen

HP Holm Om mig selv :
Du er syg i hovedet, spørgsmålet er kun hvor syg?
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : PerX ...

Dato : 26-06-04 14:06

In article <40d199c4$0$294$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk says...

> Teori er én ting, praksis noget andet. Jeg vil ikke betegne én som har læst
> sig til en bunke viden som værende intelligent.

Det vil jeg heller ikke, viden har ikke noget med intelligens at gøre.
Intelligens har noget med hvor hurtigt man har tilegnet sig den viden.

Fra : Bj@rne

Dato : 27-06-04 22:16

PerX ... wrote:

> In article <40cf3708$0$308$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, hardwoman18
> @hotmailFJERN.com says...

> Fordi det ikke kræver så meget IQ at slå et søm i som at designe en
> skyskraber.

Men det kræver nu alligevel lidt iq at BYGGE de der skyskrabere. SS
Bjarne

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-06-04 08:17

"Merete" <hardwoman18@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse

> [...]
nej,
> ikke solarie) - dvs. nogle af dem er temli' lækre...

Og sikkert også noget at gøre med, at de kan lave små reparationer i
hjemmet.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Merete

Dato : 16-06-04 09:21

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de
> nej,
>
> Og sikkert også noget at gøre med, at de kan lave små reparationer i

Det er sjovt du nævner det, for når man bor i en 1-værelseslejlighed på 30
m2, så er det ikke lige just reparationer man tænker i - for der er ingen,
så kom igen !

Merete

Fra : Morten

Dato : 17-06-04 16:56

> [...]
> have en lavere intillegens (hvor så end den hypotese end kommer fra at
> håndværkere er lavt begavede ?), men udelukkende pga. deres udseende !!

Jeg bliver så nødt til at spørge: Kan det også være fordi de er lidt mere
"dyriske"? De slæber tunge ting, grynter og sveder, bygger ting med
hænderne, etc. De er måske lettere at forbinde med sex, fordi de ikke
virker så hæmmede af pressefolder i bukserne, glatbarberede ansigter og
høflig omgangstone?

Morten

Fra : Merete

Dato : 17-06-04 18:46

"Morten" <stop@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hænderne, etc. De er måske lettere at forbinde med sex, fordi de ikke
> virker så hæmmede af pressefolder i bukserne, glatbarberede ansigter og

Det ved jeg ikke - men en med pressefolder i bukserne er sjældent naturligt
brune og veltrænnet ?! Det er jo netop solariet og fitness-centeret jeg
omtaler !

Merete

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-06-04 17:20

On Thu, 17 Jun 2004 17:56:20 +0200, "Morten" <stop@spam.dk> wrote:

> [...]
>hænderne, etc. De er måske lettere at forbinde med sex, fordi de ikke
>virker så hæmmede af pressefolder i bukserne, glatbarberede ansigter og

hele min pointe !!!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 18:57

On Tue, 15 Jun 2004 19:26:52 +0200, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote:

>Jeg kan da kun bekræfte at hvergang vi har håndværkere på besøg i vores
>firma, så sidder alle kontordamerne og glor med åben mund efter dem, så jeg
>har tendens til at give jer ret i at der må være noget om snakken.

jeg tror det handler om at " den danske Kvinde " har en slags
fortrængt længsel eftter de rene linjer klarheden om hvad der er hvad
og det går der altid noget rod i hvis man har med et inteligent og
følsomt menneske at gøre - så er der så meget at forholde sig til vs "
os mænd " når "vi " falder for den klasisske " dumme " blondine
hvad jeg vil tro at de fleste mænd gør på et eller andet tidspunkt i
derres liv ....jeg tror egentligt ikke hverken atraksionen i mod den
well drejede blondine eller håndværkeren er et udslag af en bevist
handling - som det er en længsel i mod at komme tilbage til sin
oprindelige dyriske natur !
hvad man sikkert også kan med sin partner men det kræver bare lidt
mere arbejde og selv indsikt/ akcept

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Merete

Dato : 15-06-04 19:17

> [...]
> oprindelige dyriske natur !
> hvad man sikkert også kan med sin partner men det kræver bare lidt

Jamen hvad snakker vi om her - sex eller forhold ??!! For jeg er da lige
glad med om det er en intilligens eller følsomt menneske hvis det bare
handler om sex ! Desuden er sex vel primitivt og dyrisk langt hen af vejen
hvad enten du er tømrer eller advokat ! Desuden ligger det igen i linjerne
at håndværkere er uintilligente ?!?

Merete

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 19:34

On Tue, 15 Jun 2004 20:16:32 +0200, "Merete"
<hardwoman18@hotmailFJERN.com> wrote:

>Jamen hvad snakker vi om her - sex eller forhold ??!!

jeg vil sige det at være menneske i mellem mennesker og præmissen
derfor

>For jeg er da lige
>glad med om det er en intilligens eller følsomt menneske hvis det bare
>handler om sex !

jeg har en ide om at tingene hænger sammen - man kan nok forgøjle sig
et vist stykke hænd af vejen at sex er et isoleret fænomen uden for
resten af psyken , men jeg tror nu vi sætter dyber spor i hinanden ind
som sådan .... det er min private erfaring og guderne skal vide jeg
har trugget lidt af hvert hjem i min ungdoms brænderter !!!

> Desuden er sex vel primitivt og dyrisk langt hen af vejen

yeps når det er bedst og det er det primær erotisk der er meningen !

>hvad enten du er tømrer eller advokat !

måske

>Desuden ligger det igen i linjerne
>at håndværkere er uintilligente ?!?

jeg vil sige en håndværker der har læst albert camus er i sagens natur
ikke ignorant .... men faktum er der indgår ikke som en væsentlig del
af pensum i håndværker udanelsen historie old ævl geografi engelsk
osv.

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 15-06-04 19:42

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> ikke ignorant .... men faktum er der indgår ikke som en væsentlig del
> af pensum i håndværker udanelsen historie old ævl geografi engelsk

Man bliver ikke intelligent af at læse hverken Kirkegaard eller Camus.
Man kan sagtens være håndværker og særdeles intelligent på samme tid.
Viden er intet værd, hvis man ikke ved hvordan den skal bruges, så selv
verdens mest belæste mand kan være dum som en dør, hvis han ikke forstår
hvad hans erhvervede viden kan bruges til. Hvis du ikke forstår hvad jeg
mener kan du jo læse den fine lille historie om Klods Hans og hans to
belæste brødre.

Marianne Feddersen

Fra : Merete

Dato : 15-06-04 19:53

"Marianne Feddersen" <marianne@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvad hans erhvervede viden kan bruges til. Hvis du ikke forstår hvad jeg
> mener kan du jo læse den fine lille historie om Klods Hans og hans to

Klapper i mine små hænder over Marianne's indlæg !

Merete

Fra : Absolut Jens

Dato : 16-06-04 03:35

Merete wrote:
> "Marianne Feddersen" <marianne@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> Klapper i mine små hænder over Marianne's indlæg !
>
> Merete

jeg gør det også

Fra : Bj@rne

Dato : 27-06-04 22:18

Absolut Jens wrote:

> jeg gør det også

Hvem er camus??????

Fra : vadmand

Dato : 27-06-04 22:39

"Bj@rne" <Refsing@os.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er camus??????

Miniudgaven af carotter.

Per V.

Fra : Johan

Dato : 15-06-04 20:12

"Marianne Feddersen" <marianne@feddersen.dk> wrote in message

> [...]
> hvad hans erhvervede viden kan bruges til. Hvis du ikke forstår hvad jeg
> mener kan du jo læse den fine lille historie om Klods Hans og hans to

Et af de mest intelligente fremmede mennesker jeg har mødt i løbet af de
sidste måneder var netop håndværker. Derud over kender jeg kun én
håndværker, og han er også ret så intelligent. Imod min egen teori må jeg
dog sige, at ingen af disse får særlig meget sex :-/

Mvh Johan

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 15-06-04 20:24

Johan wrote:
> [...]
> håndværker, og han er også ret så intelligent. Imod min egen teori må jeg
> dog sige, at ingen af disse får særlig meget sex :-/

Det gør jeg og jeg er håndværker

Marianne Feddersen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 20:45

On Tue, 15 Jun 2004 21:24:04 +0200, Marianne Feddersen
<marianne@feddersen.dk> wrote:

>Det gør jeg og jeg er håndværker

jow men du er jo også kvinde - jeg svæger at jeg i min ungdom ville
kneppe ALT hvad der var varmt og af hun køn efter 12 - 15 guld Tuborg
og JEG GJORDE det - som de fleste andre mænd man tager
hvad man kan få !!!!

nu sider jeg jo og skriver de her indlæg som en ½ gammel mand på 38 og
med de" briller" jeg har på nu ....GU havde de lette damer derres
charme den gang - men det skal nok ses i lyset af jeg stort set hele
tiden var på druk .... de kom og er aldrig kommet imens jeg var ædru

Fra : Bj@rne

Dato : 27-06-04 22:19

Marianne Feddersen wrote:

> Det gør jeg og jeg er håndværker

He He!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 20:36

On Tue, 15 Jun 2004 21:11:31 +0200, "Johan"
<dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> wrote:

> [...]
>håndværker, og han er også ret så intelligent. Imod min egen teori må jeg
>dog sige, at ingen af disse får særlig meget sex :-/

nej man kan ikke både blæse og ha mel i munden :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 20:34

On Tue, 15 Jun 2004 20:42:05 +0200, Marianne Feddersen
<marianne@feddersen.dk> wrote:

>Man bliver ikke intelligent af at læse hverken Kirkegaard eller Camus.

nej men det hjælper og siger noget om ens interesse for det at være
menneske !

Fra : Absolut Jens

Dato : 16-06-04 03:37

Bo M Mogensen wrote:

> nej men det hjælper og siger noget om ens interesse for det at være
> menneske !

du er vist ikke for kvik.

Fra : Merete

Dato : 16-06-04 09:16

> nej men det hjælper og siger noget om ens interesse for det at være
> [...]

Hmmmm jaja, så ligger min interesse for at være MENNESKE på et meget lavt
plan - men når du sidder og siger sådan noget (=Forsøger at hæve dig over
alle andre og konstant gøre opmærksom på hvem der gerne vil have din krop)
hvad er det så du vil opnå ? Prøv at søg stillingen som Gud i stedet og jeg
vil håbe at jeg kommer i helvede...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-06-04 12:14

On Wed, 16 Jun 2004 10:15:37 +0200, "Merete"
<hardwoman18@hotmailFJERN.com> wrote:

>Hmmmm jaja, så ligger min interesse for at være MENNESKE på et meget lavt
>plan -

ja det var jo ikke så godt !

>men når du sidder og siger sådan noget (=Forsøger at hæve dig over
>alle andre og konstant gøre opmærksom på hvem der gerne vil have din krop)

jeg mener ikke at have skrevet noget om hvem der vil have min krop

>hvad er det så du vil opnå ?

at debatere emnet !

>vil håbe at jeg kommer i helvede...

Der kan man well i teorien godt være uden at være klar over det ?

Fra : PerX ...

Dato : 16-06-04 00:04

In article <40cf4230$0$239$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
marianne@feddersen.dk says...
> Man kan sagtens være håndværker og særdeles intelligent på samme tid.

I teorien ;)

Fra : Henrik B.

Dato : 17-06-04 14:21

> In article <40cf4230$0$239$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> marianne@feddersen.dk says...
>
> I teorien ;)

I praksis. Intelligensen har intet med uddannelses-niveau at gøre - den er
medfødt.

M.v.h.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-06-04 17:20

On Thu, 17 Jun 2004 15:20:49 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

>I praksis. Intelligensen har intet med uddannelses-niveau at gøre - den er
>medfødt.

jamen den skal jo også lige stimuleres ...

Fra : PerX ...

Dato : 15-06-04 23:57

In article <40cf3140$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, l-
hansen@REMOVEpost4.tele.dk says...

> Jeg kan da kun bekræfte at hvergang vi har håndværkere på besøg i vores
> firma, så sidder alle kontordamerne og glor med åben mund efter dem, så jeg
> har tendens til at give jer ret i at der må være noget om snakken.

Det skulle ikke tilfældigvis være fordi de er i god form?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 19:12

On Tue, 15 Jun 2004 17:45:25 +0200, "Johan"
<dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> wrote:

HI Johan :)

>Hov, det sagde han da ikke. Men jeg tror på, at mange kvinder har en
>forestilling om håndværkere henad hvad Bo foreslår. Om denne forestilling så
>holder stik

om den holder i virkligheden ved jeg heller ikke - jeg kender ikke så
mange håndværker ..... men osm grund ide tror jeg den holder ... men
så igen tror jeg ikke selv den sejeste håndværker kan slå en mand med
mange Penge

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : ulla

Dato : 15-06-04 19:35

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> ..

> "men så igen tror jeg ikke selv den sejeste håndværker kan slå en mand med
> [...]

-----Kan kun tale for mig selv, men stod valget mellem en solbrændt, svedig
og muskuløs håndværker - Og en mand med
mange penge............. Så ville jeg til hver en tid springe kækt på
håndværkeren.... Har aldrig troet på at penge gør
mennesket mere helt og lykkeligt - Det gør kvalitetssex sex bl. andet.
;0)

Fra : Anita

Dato : 15-06-04 19:54

"ulla" skrev

> [...]

> håndværkeren.... Har aldrig troet på at penge gør
> mennesket mere helt og lykkeligt - Det gør kvalitetssex sex bl.

He, men hvem siger man ikke kan få begge dele?

Som håndværker kan man faktisk godt tjene en særdeles pæn løn. Og det endda
hvis man ikke medregner det "sorte" arbejde

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 20:32

On Tue, 15 Jun 2004 20:34:30 +0200, "ulla" <brummes*NOSPAM*@yahoo.dk>
wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> ..

>-----Kan kun tale for mig selv, men stod valget mellem en solbrændt, svedig
>og muskuløs håndværker - Og en mand med
> mange penge.............

Det er da den samme grund til at man ikke finder kvinder med slapt
maveskind og amme bryster i porno blade .... men det er nu en gang den
slags kvinder der skaber livet .... det er et sprg om hvad man vil
onanere til og med !

Fra : Johan

Dato : 15-06-04 20:25

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> [...]

> om den holder i virkligheden ved jeg heller ikke - jeg kender ikke så
> mange håndværker ..... men osm grund ide tror jeg den holder

Jo mere jeg tænker over det, jo mere er jeg næsten uenig i at det forholder
sig sådan. Jeg tror faktisk, at det er nemmere at give slip, hvis man
beskæftiger sig med det abstrakte; og hvis man arbejder koncentreret og
længe har man netop brug for at give mentalt slip. Så jeg kunne forestille
mig, at en videnskabsmand var bedre i sengen (hvis de ellers kan koncentrere
sig om det )... Men så igen, det er de færreste, som finder små, blege
videnskabsfolk fysisk atraktive.
Hvis man skal være dyrisk i sengen tror jeg nu mere, at det har noget med
selvtillid at gøre. For en håndværker kunne det være, at han var sig
bevidst, at hans krop var lækker. For den belæste kunne det være status. Men
omvendt kan håndværkeren føle mindreværd pga. frygt for kvindens tanker om
hans status; som den belæste kan føle mindreværd pga. evt. spejset ydre.
Så det skulle snarere være, at håndværkere er mindre selvkrittiske, og
derfor nemmere kan åbne sig for en kvinde, og udtrykke sin dyriske
seksualitet.

> ... men
> så igen tror jeg ikke selv den sejeste håndværker kan slå en mand med
> mange Penge

Ikke hvis vi taler one night stands. Hvis vi taler parforhold må jeg nok
være så kynisk at give dig ret.

Mvh Johan

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 20:53

On Tue, 15 Jun 2004 21:25:29 +0200, "Johan"
> [...]

>beskæftiger sig med det abstrakte; og hvis man arbejder koncentreret og
>længe har man netop brug for at give mentalt slip.

jow men jeg tror det handler om at have det rå og utæmmede i sig

> [...]
>sig om det )... Men så igen, det er de færreste, som finder små, blege

man kan ikke tænke sig til instinkter

>Hvis man skal være dyrisk i sengen tror jeg nu mere, at det har noget med
>selvtillid at gøre. For en håndværker kunne det være, at han var sig
>bevidst, at hans krop var lækker.

jeg tror det handler mere om ikke at være sig selv bevidst og bare
værre !!!

> [...]
>Så det skulle snarere være, at håndværkere er mindre selvkrittiske, og
>derfor nemmere kan åbne sig for en kvinde, og udtrykke sin dyriske

yep

>Ikke hvis vi taler one night stands. Hvis vi taler parforhold må jeg nok
>være så kynisk at give dig ret.

logisk talt tror jeg du har ret .... men når jeg ser på min biologiske
far der er grim som arve synden ..... han er rig , men så også
tilsvarende en retorisk begavelse og han kan altså lægge hvad som
helst ned .

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Johan

Dato : 15-06-04 21:47

> jow men jeg tror det handler om at have det rå og utæmmede i sig

Hmm, ja, jeg tror nu, at alle et sted indeni er rå og utæmmede. Vi har så
lært fra en meget tidlig alder, at sådan måtte man ikke være. Mange (de
fleste?) har næsten glemt, at de har en utæmmet side. Jeg tror, at det for
de, som genfinder den dyriske side, er nemmere at tænde og slukke for den
igen.

> man kan ikke tænke sig til instinkter

Nej, men man er dem enten bevidst eller ikke, og man kan enten turde eller
ikke turde handle på dem.

> jeg tror det handler mere om ikke at være sig selv bevidst og bare
> værre !!!

Ja. Og for mange forkommer det sikkert skræmmende og grænseoverskridende at
skulle give så meget slip. Men man kan det vel, hvis man har lært sig det,
eller hvis man bare aldrig har været specielt hæmmet

*snip*

> [...]
> far der er grim som arve synden ..... han er rig , men så også
> tilsvarende en retorisk begavelse og han kan altså lægge hvad som

Han må vel have for meget selvtillid til at lade sig gå på af sit udseende.
Godt for ham... Og vel også dig

Mvh Johan

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 22:57

On Tue, 15 Jun 2004 22:47:09 +0200, "Johan"
<dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> wrote:

>Hmm, ja, jeg tror nu, at alle et sted indeni er rå og utæmmede. Vi har så
>lært fra en meget tidlig alder, at sådan måtte man ikke være.

ja sådan kunne det for det meste godt forholde sig - men selv er jeg
nu min egen drift meget bevidst - jeg tænder slet og ret på rå
voldtægt ... hvorfor de er en hvis logik i at holde det nede.

>Nej, men man er dem enten bevidst eller ikke, og man kan enten turde eller
>ikke turde handle på dem.

jow men det er jo det hvis man f.eks er pædofil så er det jo ikke
skide smart at leve det ud ... der er slet og ret nogen drifter der
skal være under kontrol ...!!!

>Ja. Og for mange forkommer det sikkert skræmmende og grænseoverskridende at
>skulle give så meget slip. Men man kan det vel, hvis man har lært sig det,
>eller hvis man bare aldrig har været specielt hæmmet

eller finder den rigtige at gøre det med !!!

>Han må vel have for meget selvtillid til at lade sig gå på af sit udseende.
>Godt for ham... Og vel også dig

ahh nu ligner vi ikke hinanden fysisk på nogen måde så
langt så godt :)
men når man ser bort fra håndværkeren tægge s¨å tror jeg de fleste
kvinder mere stiler efter det indre ind det ydre .

Mv.
Bo MM

Fra : ulla

Dato : 15-06-04 21:07

"Ikke hvis vi taler one night stands. Hvis vi taler parforhold må jeg nok
være så kynisk at give dig ret.

Mvh Johan"

<< Hæhæh...... En håndværker er - Igen - Til hver en tid at
foretrække...Fikser både det ene og det andet, så nej, jeg kan ikke se det
tiltrækkende/ fordelagtige, i at have en pengemands-kæreste fremfor en stærk
håndværkerkæreste!

Mvh. Ulla.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 21:35

On Tue, 15 Jun 2004 22:06:50 +0200, "ulla" <brummes*NOSPAM*@yahoo.dk>
wrote:

HI Ulla
der går da helt ged i din pile anvisninger ???
men din citat teknik er fremragende !!!

><< Hæhæh...... En håndværker er - Igen - Til hver en tid at
>foretrække...Fikser både det ene og det andet,

hvor gamel er du og hvad lever du af ?

> så nej, jeg kan ikke se det
>tiltrækkende/ fordelagtige, i at have en pengemands-kæreste fremfor en stærk
>håndværkerkæreste!

jamen sådan havede jeg det da også med kvinder da jeg var 19 - heller
en kvinde hvor det var den almindelige opfatelse at hun så godt ud ind
en jeg på sigt ville have børn med !!!
hvorfor ....slet og ret fordi så ku jeg prale over for mine venner ...
men som en af mine venner sagde til mig da jeg i 97 kastede mit hjerte
over en smager lille sag Bo Mogensen du skal ikke forveksle de varme
følser man kan have for en hun med kærlighed i mellem voksne
mennesker!

Mv.
Bo MM

Fra : ulla

Dato : 15-06-04 21:49

> "HI Ulla
> der går da helt ged i din pile anvisninger ???
> men din citat teknik er fremragende !!!"

> "hvor gamel er du og hvad lever du af ?"

dig om det samme..... Heldigvis jobber jeg i et
fag hvor jeg - Hvis jeg er heldig - Kunne rende ind i en del
håndværkere af den ene og den anden art...Og de ER
sguda en fryd for øjet....Og en lækkerbidsken til fantasien...

> [...]
> over en smager lille sag Bo Mogensen du skal ikke forveksle de varme
> følser man kan have for en hun med kærlighed i mellem voksne

håndværkere eller ej.....Har endnu ikke truffet
mit livs håndværker.....Men som du rigtigt nok pointerer, så er
det da så sandelig de indre værdier, der tæller
i et kærlighedsforhold... Men en handymand er at foretrække....
OG SÅ GIDER JEG IKK GENTAGE MIG SELV MERE! )))

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 23:07

On Tue, 15 Jun 2004 22:49:25 +0200, "ulla" <brummes*NOSPAM*@yahoo.dk>
wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

HI Ulla
jeg kan se du bruger Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
hvis jeg finder linken ku du så ikke fristes til at bruge qvote fix??
det er det samme som den almindelige Microsoft Outlook Express
den ryder bare op i indlæget automatisk

det går well nok !

>Kunne fristes til at spørge
>dig om det samme....

38 år

>. Heldigvis jobber jeg i et
> fag hvor jeg - Hvis jeg er heldig - Kunne rende ind i en del
>håndværkere af den ene og den anden art...Og de ER
> sguda en fryd for øjet....Og en lækkerbidsken til fantasien...

jamen sådan kunne jeg da nok også mobilisere mig selv til at se på en
9-10 klasesses pige

har selv hund hun er min perle men det er bare en anden form for varme
følser ind dem man føler for et menneske ...

>håndværkere eller ej.....Har endnu ikke truffet
> mit livs håndværker.....Men som du rigtigt nok pointerer, så er
>det da så sandelig de indre værdier, der tæller

jeg tror ikke man kommer uden om dem ;)

> i et kærlighedsforhold... Men en handymand er at foretrække....
> OG SÅ GIDER JEG IKK GENTAGE MIG SELV MERE! )))

Nå da da det synes jeg da heller ikke du gør ??
Mv.
Bo MM

Fra : Johan

Dato : 15-06-04 21:56

"ulla" <brummes*NOSPAM*@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> foretrække...Fikser både det ene og det andet, så nej, jeg kan ikke se det
> tiltrækkende/ fordelagtige, i at have en pengemands-kæreste fremfor en

Ja, jeg synes din måde at tænke på er langt mere sympatisk. Men man siger
jo, at kvinder stræber opad når det gælder valg af partner, og jeg har da
også fået det indrømmet af flere kvinder. Penge kan give tryghed, og tryghed
er ret vigtig for de fleste kvinder, har jeg ladet mig fortælle. Men sådan
er kvinder så forskellige igen. Og til trods for, at jeg ikke har opnået
særlig høj status her i samfundet, så har jeg alligevel kunnet komme ind på
livet af kvinder; og det vel at mærke den slags, som er værd at samle på,
efter min mening.
Det er nok bare ikke altid lige til at få nogen til at indrømme, at de går
efter status: Det var iorden at sige i 80'erne, men ikke nu. Dette gælder
selvfølgelig også mænd

Mvh Johan

Fra : ulla

Dato : 15-06-04 22:10

> [...]

tryghed
> er ret vigtig for de fleste kvinder, har jeg ladet mig fortælle. "

tryghed....... På en eller anden måde skammer
jeg mig på mit køns vegne, at tryghed er blevet til et
statussymbol i form af penge.... Hvis det virkelig er normen, kan
tanken om hvor vores samfund er på vej hen, virkelig godt skræmme
mig...

> [...]

> livet af kvinder; og det vel at mærke den slags, som er værd at samle på,

spørger: "Nå, hvad laver du så?"
Jeg er tilbøjelig til at spørge: Nå, hvordan har livet så
behandlet DIG?"

Fra : Anita

Dato : 15-06-04 22:56

"Johan" skrev

> [...]

> efter status: Det var iorden at sige i 80'erne, men ikke nu. Dette gælder

Jeg tør godt indrømme at penge betyder noget.

Det skal dog ikke forståes helt bogstaveligt, men nærmere på den måde, at
det betyder noget, at det er en fyr som tjener penge (og dermed ikke skal
forsøges af mig) og har styr på at bruge dem nogenlunde fornuftigt (dvs. at
han fx. ikke spiller eller drikker dem allesammen op). Det er nødvendigt at
have nogenlunde økonomisk sans for at få et parforhold evt. med børn til at
fungere idag. Hvis man ikke har en pløk forstand på økonomi, ja så havner
man lettere i fedtefadet - og får dermed mindre for de penge man har.

Det skal dog også helst være en som ikke holder så meget fast på sine penge
at alt måles op krone for krone.

Så i mine øjne er et fornuftigt forhold til penge ret vigtigt.

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-06-04 19:10

On Tue, 15 Jun 2004 17:06:59 +0200, "Ironi" <@> wrote:

>Hørt!
>Kun uintelligente dyrker sex!

Nu er der jo mange former for sex - jeg tror den spontane sex der
falder uden for swinger kredse , hvor man drives i mod at
tilfredsstille sig oven på et wild fremmed menneske - falder det den
mindre samensatte eksistens & de berusedede mere naturligt ind den
mere reflekterende eksistens ..... men så igen må man erkende at der
er mange lag i syken (p?) og på et eller andet plan korspondere vi nok
alle med vor egen indre idiot ! fra tid til anden ......

Fra : PerX ...

Dato : 15-06-04 23:55

In article <40cf1092$0$223$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Ironi" <@>
says...
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Hørt!
> Kun uintelligente dyrker sex!

Kun uintelligente får det ud af hvad han skrev ;)

Fra : PerX ...

Dato : 15-06-04 23:55

In article <44vtc0hn0j9heo6lifcj5k40l8bcf8cnts@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> [...]
> og angiveligt også mere rå i sin form - en råhed som formegentligt
> appelere til de fleste kvinders primal natur , under kulturens byrde !

Kanon! Hvem er du og hvad har du gjort af den rigtige Bo? *g*

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-06-04 08:43

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> jeg tror forklaringen skal søges i at håndværker vs de mere bogligt
> udanede og rettede mennesker ikke er belastet af den samme inteligens

Jeg tror nu ikke, det direkte har noget med intelligens at gøre. En god
boglig uddannelse kræver vel mere, at man er god til at tage imod viden og
gå til eksamen, hvor det er vigtigst at formulere sig på en måde, som lærere
og sensorer kan lide. Man må helst ikke være mere intelligent end sine
undervisere. Derimod må en håndværker gerne være intelligent, så længe de
udfører deres arbejde til kundernes tilfredshed.

Jeg tror, forklaringen er mere enkel, selvom den er todelt. Det ene aspekt
er, at håndværkerne nok ikke er belastet af samme etiske regelsæt som
faggrupper med boglige uddannelser. Det andet aspekt er, at håndværkerne i
sagens natur arbejder hos kunderne, hvor højtuddannede faggrupper mest
arbejder på deres kontor, og da håndværkernes opgaver typisk tager kortere
tid, møder de flere kunder.

Et tredie aspekt kan selvfølgelig være, at håndværkere er vant til at
handle, hvor især akademikere er vant til at tænke. Det kan betyde, at
håndværkeren har scoret en mulig partner, mens akademikeren finpudser sine
scorereplikker og ser sig om efter et passende offer.

> spørgsmålet er om man kan kalde det spænnende ?

Selvom selve sex-akten ikke er særlig spændende at læse om, kan optakten fra
det tidspunkt, hvor man ser hinanden for første gang, sagtens være det.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-06-04 12:52

On Wed, 16 Jun 2004 09:43:02 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

HI Børge jeg svare dig lige lidt kort - skal med et tog !

>Jeg tror nu ikke, det direkte har noget med intelligens at gøre. En god
>boglig uddannelse kræver vel mere, at man er god til at tage imod viden

jamen så følges tingene jo ad :)

> Derimod må en håndværker gerne være intelligent, så længe de
>udfører deres arbejde til kundernes tilfredshed.

bestemt !!!

>Jeg tror, forklaringen er mere enkel, selvom den er todelt. Det ene aspekt
>er, at håndværkerne nok ikke er belastet af samme etiske regelsæt som
>faggrupper med boglige uddannelser.

ja det er jo et sprg. om hvordan etisk bevisthed bliver til - men jeg
mener som du skriver at det gør den ved at man sætter sig ind i
tingene og reflektere over dem !

Med venlig hilsen
Bo MM

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-06-04 14:38

> HI Børge jeg svare dig lige lidt kort - skal med et tog !

Ok.

> jamen så følges tingene jo ad :)

Ikke nødvendigvis. I mine øjne viser intelligensen sig først, når man er
nødt til at være kreativ, fordi opgaven, der skal løses, ikke lige passer
til den teori, man har lært. Mange, der har en god boglig uddannelse, får
vist store problemer, når de skal lave noget nyt, de ikke har prøvet før.

> ja det er jo et sprg. om hvordan etisk bevisthed bliver til

Tja, men det indgår faktisk i mange akademiske uddannelser.

> - men jeg
> mener som du skriver at det gør den ved at man sætter sig ind i
> tingene og reflektere over dem !

Det er jeg ikke helt enig i. Man behøver ikke reflektere over noget, hvis
man bare gør, hvad ens vejledere har sagt, man skal gøre.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Johan

Dato : 16-06-04 15:20

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det er jeg ikke helt enig i. Man behøver ikke reflektere over noget, hvis
> man bare gør, hvad ens vejledere har sagt, man skal gøre.

Tjah, der er det nok nemmere at sige, at man godt kan være veluddannet og
rig uden at være intelligent. Men hvis man er intelligent vil man oftest
føle et behov for at møde passende udfordringer. Så kan man uddannes sig til
et job, hvor ens hjerne kan få noget at arbejde med. Og omvendt er de knapt
så intelligente afskåret fra visse områder, fordi de ikke magter opgaven.
Derfor vil der være en tendens til, at der er flere veluddannede
intelligente, og flere snot dumme ufaglærte. Men at skære alle over én kam
mener jeg er helt hen i vejret.
Men tilbage til de sexede håndværkere. De har jo faktisk en uddannelse. Den
er måske ikke blandt de mest prestigefyldte eller længste, men de kan da
noget. Og de har garanteret højere selvtillid end den ufaglærte og den
udbrændte kontormand. Og selvtillid ser godt ud.

Mvh Johan

Fra : Steen Johansen

Dato : 17-06-04 06:16

[...]

<<<<<<<<<<<<
Det værste sludder i mands minde!
MvH Steen

Fra : Andropov

Dato : 15-06-04 19:38

Bo M Mogensen skrev:

> [...]

>mange håndværker ..... men osm grund ide tror jeg den holder ... men
>så igen tror jeg ikke selv den sejeste håndværker kan slå en mand med

Men det er jo fordi at de fleste kvinder stor set er frigide og går
efter penge i stedet for pik.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-06-04 14:23

[The Fly | Tue, 15 Jun 2004 13:01:18 +0100]

>Jeg har tit hør håndværkere og lignende personer prale med, at de fik
>mere sex end os andre.

Måske lidt; som håndværker er man jo vant til en mere fri omgangstone og tør
måske tage et par flere initiativer?

Om ikke andet; den unge tømrelærling der kommer på besøg hos os i weekenden,
er da garanteret en mængde god sex

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : ThomasB

Dato : 20-06-04 16:36

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Måske lidt; som håndværker er man jo vant til en mere fri omgangstone og
tør
> måske tage et par flere initiativer?

Det tror jeg du har helt ret i!

Andre går mere op i, ikke at blive til "grin" hos modparten (m/k).

> Om ikke andet; den unge tømrelærling der kommer på besøg hos os i
weekenden,
> er da garanteret en mængde god sex

Haha!
Så man da håbe at han ikke forventer at få tissekone, om ikke andet kan han
jo bare nøjes med at prale til gutterne om hvor meget sex han kunne have
fået :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-06-04 09:14

[ThomasB | Sun, 20 Jun 2004 17:35:31 +0200]

>Det tror jeg du har helt ret i!

Jeg har imens snakket med en anden håndværker om det, der også mente at folk
ligesom havde accepteret denne omgangstone, så når de småflirtede lidt mere
med kontormusene kunne de tillade sig lidt mere.

>Så man da håbe at han ikke forventer at få tissekone,

Næh nej, knægten er biseksuel så han nød det i fulde drag. Tror dog at
kollegerne primært vil få det genfortalt som 'sort arbejde' :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : ThomasB

Dato : 21-06-04 12:23

> [...]
mere
> med kontormusene kunne de tillade sig lidt mere.

Ja, og det er sgu da underligt at jeg aldrig har tænkt over det før - ØV :)

Men det bekræfter jo bare at man skal smede mens jernet er varm..

> Næh nej, knægten er biseksuel så han nød det i fulde drag.

Det må sgu være dejligt, at have dobbelt (måske 10dobbelt) så stor mulighed
for at få sex :)

> Tror dog at
> kollegerne primært vil få det genfortalt som 'sort arbejde' :)

Ja, det er så ulæmpen ved at have et mandehørmerjob :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-06-04 15:57

[ThomasB | Mon, 21 Jun 2004 13:22:57 +0200]

>Ja, og det er sgu da underligt at jeg aldrig har tænkt over det før - ØV :)

Det er det samme med os bøsser - vi kan overfor pigerne tillade os noget
mere end de andre fyrer kan.

Måske derfor nogle (få) heterofyrer fingerer bøsser for at kunne bage lidt
mere upåagtet på pigerne?

>Det må sgu være dejligt, at have dobbelt (måske 10dobbelt) så stor mulighed
>for at få sex :)

Ja, sex - til gengæld tror jeg at kærlighedslivet bliver lidt mere komplekst
for de biseksuelle; mange ville nemt føle at deres biseksuelle partner måske
kunne komme til at 'mangle' noget i parforholdet?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : ThomasB

Dato : 21-06-04 17:05

> Det er det samme med os bøsser - vi kan overfor pigerne tillade os noget
> mere end de andre fyrer kan.

Ja, for i har ikke seksuelle motiver - tror de ;)

Og viser man det mindste en fremmed pige, at man er horny, så kan man godt
pakke sammen. (og iøvrigt blive kaldt pervers)

> Måske derfor nogle (få) heterofyrer fingerer bøsser for at kunne bage lidt
> mere upåagtet på pigerne?

Ja, det er efterhånden blevet trend at lege bøsse, og få farvet hår og
ordnet negle.

Men jeg synes stadig ikke at hetromænd har samme stil som bøsser, i kan
altså et eller andet :)

Måske har i "gør-sig-ekstra-lækker-kvinde-genet"..

> [...]
måske
> kunne komme til at 'mangle' noget i parforholdet?

Ja, for man vælger vel ikke side som bi, bare fordi man kommer i fast
forhold.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-06-04 21:09

[ThomasB | Mon, 21 Jun 2004 18:04:47 +0200]

>Ja, det er efterhånden blevet trend at lege bøsse, og få farvet hår og
>ordnet negle.

Metroseksuelle

>Men jeg synes stadig ikke at hetromænd har samme stil som bøsser, i kan
>altså et eller andet :)

Well, der er nok NOGEN bøsser der besidder de evner; men på det punkt er jeg
(og Nicolai) nok næsten lige så fantasiløse som gennemsnitsfyren på vores
alder.

>Ja, for man vælger vel ikke side som bi, bare fordi man kommer i fast
>forhold.

Jo, det gør man nok. Når du som heteromand bliver forelsket, er det jo ikke
i alle kvinder på én gang, men nogle få der levber op til den personlighed
du søger.

Det samme må jo være tilfældet for den biseksuelle, men han/hun er bare ikke
tvunget til at fravælge halvdelen på forhånd.

Så - i teorien - er der ikke mere "fare" ved en biseksuel kæreste end en
kæreste med samme seksualpræference som en selv...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : ThomasB

Dato : 22-06-04 10:48

> Metroseksuelle

Ja, det er det de hedder.
Var det ikke efter "De fantastiske fem" de blev kaldt det?

> [...]
jeg
> (og Nicolai) nok næsten lige så fantasiløse som gennemsnitsfyren på vores

Du har nok ret, for de bøsser man genkender på gaden, er dem der er stylet.

Kan du egentlig forklare mig hvorfor mange bøsser taler med stemte s'er?

> [...]
ikke
> tvunget til at fravælge halvdelen på forhånd.

Hmm ja.. jeg havde bare den opfattelse at bi'er aldrig rigtig kom i et
velfungerende parforhold. (ved godt at det er en fordom).

> Så - i teorien - er der ikke mere "fare" ved en biseksuel kæreste end en
> kæreste med samme seksualpræference som en selv...

Handler biseksualitet ikke mest om sex?
Ser man ofte en bi-mand være i parforhold med en anden mand?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 22-06-04 12:16

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Handler biseksualitet ikke mest om sex?

Det mener jeg.

> Ser man ofte en bi-mand være i parforhold med en anden mand?

Det er formodentlig svært at sige. Man er vel bi-seksuel, hvis man er
seksuelt orienteret mod begge køn, og når man indgår i et monogamt
parforhold, har man jo valgt køn. Derfor ser man kun heteroseksuelle og
homoseksuelle parforhold. Hvordan afgør man så, om dem, der indgår i et
parforhold, er bi-seksuelle?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 23-06-04 12:03

[ThomasB | Tue, 22 Jun 2004 11:47:45 +0200]

>Ja, det er det de hedder.
>Var det ikke efter "De fantastiske fem" de blev kaldt det?

Den term er lidt ældre, den startede i USA, men det er også det som
programmet er baseret på.

>Du har nok ret, for de bøsser man genkender på gaden, er dem der er stylet.

Nemlig. Vi andre genkender nok også nogle flere, altså en stor del af dem i
andre ikke ville have genkendt.

>Kan du egentlig forklare mig hvorfor mange bøsser taler med stemte s'er?

Ikke mange, men nogle. De fleste af os taler jo helt normalt og er ikke til
at genkende i "marken", men nogle få er lidt ekstreme og det er naturligvis
dem der er nemme at genkende.

Hvad jeg blot inderligt hader, er at nogle folk tror at ALLE bøsser er
sådan; men hvad jeg har da også en noget skæv opfattelse af f.eks. Jord &
Beton arbejdere.

>Hmm ja.. jeg havde bare den opfattelse at bi'er aldrig rigtig kom i et
>velfungerende parforhold. (ved godt at det er en fordom).

Ja & Nej. Biseksuelle har jo i teorien ikke noget behov for at være sammen
seksuelt med begge køn, de har blot den fordel at når de forskelser sig i en
person, er kønnet i teorien ligegyldigt.

>Handler biseksualitet ikke mest om sex?

Det tror jeg ikke at man kan påstå.

>Ser man ofte en bi-mand være i parforhold med en anden mand?

Nej, egentlig ikke. Når biseksuelle går i parforhold vælger de jo at leve
som enten hetero- eller homoseksuel (og oftest heteroseksuelt; det er
nemmere).

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-06-04 17:20

On Mon, 21 Jun 2004 18:04:47 +0200, "ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk>
wrote:

>Og viser man det mindste en fremmed pige, at man er horny, så kan man godt
>pakke sammen. (og iøvrigt blive kaldt pervers)

LOL :)
den var god !!!!
lige til en signatur .