1 uges tur i Holland published
Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 15-06-04 11:29

Hej

På opfordring af flere, har jeg nu lagt turbeskrivelsen
af vores kommende ferie på de hollandske kanaler
online. Så andre der skal derned evt. kan have
glæde af den.
Kommentarer er selvfølgelig velkomne - selv stavefejl
Skal lige skynde mig at sige at der stadig mangler
oversættelse af to by-beskrivelser, samt at lave den sidste dag.
http://www.ivao.org/~mh/boatcharter/Tours.htm

--
Morten Hansen
Virtual Aviation - www.ivao.org

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 15-06-04 14:10

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> wrote in message
> [...]
> af vores kommende ferie på de hollandske kanaler
> online. Så andre der skal derned evt. kan have

Jeg smed lige checklister og et par andre småting
op også..... så tag roden af biblioteket istedet...

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 16-06-04 17:55

Du er på den sikre side...
Eneste du mangler: Hjelme til hele flokken, og så måske nogle livliner, så
man altid er hægtet fast

Lasse

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 16-06-04 21:43

"Lasse Rønlev" <6x122859@tiscali.dk> wrote in message
> Du er på den sikre side...

Yep - det har været det hele værd
Jo mere forberedelse, jo større er chancen for at få en perfekt tur,
selvom planen ikke skulle holde - jeg tror jeg ved mere om Friesland
nu, end en hvilken som helst frieser - og så har det været sjovt at lave
samtidig !