PhpAds
Fra : Sinkbæk

Dato : 04-05-01 16:39

Hej!

Nu har jeg fået installeret phpads, men når jeg forsøger at tilføje et
banner virker det ikke. Jeg får ingen fejlmeddelelse, der er bare ikke
listet nogen banner i banner-administration..

Hvad gør jeg forkert? skal filerne chmod'es? - eller hvad?

Mvh.
-Sinkbæk

Fra : Johan

Dato : 04-05-01 16:48

> [...]
> listet nogen banner i banner-administration..
>
> Hvad gør jeg forkert? skal filerne chmod'es? - eller hvad?

Nej, du ville formentlig gå en fejl...

Har du konfigureret config.inc.php3?
Har du oprettet databasen med tabeller fra all.sql??

Er din PHP compilet med agic_quotes_gpc=on og magic_quotes_runtime=off?
Hvis du har installeret PHP som modul til Apache kan du eventuelt sætte
følgende ind i din .htaccess fil:
php3_magic_quotes_runtime off
php3_magic_quotes_gpc on

Husk at du SKAL inkludere config.inc.php3, view.inc.php3 og acl.inc.php3 på
hver side hvor der vises banner...

(Snuppet fra Install fil v.1.4)

mvh

Johan

Fra : Sinkbæk

Dato : 04-05-01 22:42

> Har du konfigureret config.inc.php3?
> Har du oprettet databasen med tabeller fra all.sql??
Ja, det er gjort

> Er din PHP compilet med agic_quotes_gpc=on og magic_quotes_runtime=off?
> Hvis du har installeret PHP som modul til Apache kan du eventuelt sætte
> [...]
Jeg har nu sat dette ind i .htaccess - men der er stadig ingen bannere
listet under banner administration...

Hjæææælp......!

Fra : Johan

Dato : 05-05-01 10:03

> Jeg har nu sat dette ind i .htaccess - men der er stadig ingen bannere
> listet under banner administration...
>
> Hjæææælp......!

Bruger du PHP3 eller PHP4?!? Hvis du bruger PHP4 kan du ikke bruge tricket
med .htaccess filen...

mvh

Johan

Fra : Jonas Delfs

Dato : 05-05-01 10:33

"Johan" <tcr480@ofir.dk> skrev i en meddelelse
magic_quotes_runtime=off?

> Bruger du PHP3 eller PHP4?!? Hvis du bruger PHP4 kan du ikke bruge tricket
> med .htaccess filen...

Siger hvem?
Du gør bare sådan her:

php_value magic_quotes_gpc on

> mvh
>
> Johan

- Jonas

Fra : Johan

Dato : 05-05-01 11:28

> Siger hvem?
> Du gør bare sådan her:
>
> php_value magic_quotes_gpc on

Bank i hovedet på mig selv Mente dem jeg havde skrevet var til PHP3... i
det jeg så vidt husker er phpAds skrevet med PHP3 filer?? (Har aldrig selv
brugt det, men mener at have hørt det): Og derfor kunne man selvfølgelig
ikke bruge php3_ osv...

mvh

Johan