Software til Nokia 6230 ???
Fra : Jan

Dato : 15-06-04 09:53

Hejsa

Sammen med min software til Nokia 6230 følger der også Nokia Suite, men her
er der noget der hedder kontakter - når jeg opretter en kontakt og vil se
den på tlf hvor finder jeg den så og kan telefonen indeholde alle de
oplysninger jeg taster ind på pc´en - altså navn, adresse, fødseslsdag
osv...

Har prøvet at lave en og gemme den i kontakter på Nokia 6230 via phone
browser, men kan ikke finde den - hvad gør jeg forkert eller hvad skal jeg
gøre.

Jan

Fra : MNB

Dato : 15-06-04 19:05

Hej Jan!

I stedet for at benytte Phone Browser, brug da Phone Editor....

Vh

Mikael