Family Tree Maker - nyeste danske sprogfil~
Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 14-06-04 22:08

Nye danske sprogfil til FTM 11 - dateret 6. juni 2004 - kan hentes her:

http://www.sitecenter.dk/bkb_trading/nss-folder/filerdukanhenteomftm/

Det er fil nummer 5.

Der kræves kodeord for at installere filen, og det kan fås ved at sende en
E-mail til ole.bielefeldt@adslhome.dk

Kun kendte (registrerede brugere) vil få tilsendt kodeordet.

Ole P. Bielefeldt
Ry
www.familytreemaker.dk

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 14-06-04 09:33

Kan ikke forstå, at udbyder af prograamet FTM, får uhindret lov til, at
provere sit program her på nyhedgruppen.

Han har den mulighed, at skrive til hver enkelt bruger, når det sker nyheder
og kommer nyt til.

Hvornår og hvad sker der med ham, når han bliver "Straffet" for sine
reklamespots.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 15-06-04 11:12

Karl-Heinz Hansen skrev:

>Kan ikke forstå, at udbyder af prograamet FTM, får uhindret lov til, at
>provere sit program her på nyhedgruppen.

Enig.

>Hvornår og hvad sker der med ham, når han bliver "Straffet" for sine
>reklamespots.

Det ville jo være effektivt, hvis ingen vil handle med ham.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Reklamer Forbudt

Dato : 15-06-04 17:05

Eller hvis nogen offentliggjorde hans elskede password so han mistede
sin profit ved at reklamere her.

Reklamer er Forbudt her i kanalen!

Fra : Bent Fleron

Dato : 15-06-04 22:18

> Enig.

Javel, - samme problematik har jo været oppe og vende flere gange, men
det ændrer stadig ikke på indholdet af gruppens fundats hvorfra jeg
hellere må citere følgende:

citat
Et særligt diskussionsemne vil også naturligt være slægtsforskernes
hjælpemidler, herunder de edb-programmer, der benyttes af
slægtsforskere.
citat slut

Så klap lige hesten
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
For den der orker at sende en returmeddelelse

Fra : Arne Feldborg

Dato : 15-06-04 22:58

"Bent Fleron" <ikke@gyldig.invalid> skrev Tue, 15 Jun 2004 23:18:14
+0200

> [...]
>Et særligt diskussionsemne vil også naturligt være slægtsforskernes
>hjælpemidler, herunder de edb-programmer, der benyttes af

Og hvori består så diskussionsoplæget i Oles indlæg.?

Et andet og i den her sammenhæng mere relevant citat kunne være:

Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper.

Citat slut.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketællinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : aafe

Dato : 15-06-04 23:37

On Tue, 15 Jun 2004 23:57:44 +0200, Arne Feldborg wrote:

> [...]
>eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
>interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper.

Vel vidende det ikke er den side af sagen, der her diskuteres, vil jeg
alligevel sige, at "særlig interesse" er et upræcist begreb, idet man
sagtens kan have en særlig interesse i et eller andet, der fuldt ud
kan ligge indenfor de for gruppen afstukne rammer, og ikke
nødvendigvis er af en kommerciel natur.

Dette blot som en bemærkning uden sammenhæng med tråden iøvrigt.

med venlig hilsen

Arne

Fra : Arne Feldborg

Dato : 16-06-04 09:46

aafe <intet@svar.dk> skrev Wed, 16 Jun 2004 00:37:23 +0200

>Vel vidende det ikke er den side af sagen, der her diskuteres, vil jeg
>alligevel sige, at "særlig interesse" er et upræcist begreb,

Det er jeg sådan set meget enig i.

Idet den regel jeg citerede har højere rang end den regel Bent nævnte
svarede jeg blot på det *principielle* i hans indlæg - som kunne give
folk det indtryk at alt var tilladt bare det drejer sig om
slægsprogrammer.

Fra : Bodil Madsen

Dato : 16-06-04 11:33

Alle jer der brokker sig over Oles indlæg, gør faktisk meget mere reklame
for Family Tree Maker end han selv gør. For nu står der med dette indlæg 10
indlæg. Ellers ville der kun have været 1, og det ville såmænd være druknet
i mængden.
Med venlig hilsen
Bodil Madsen

Fra : Bent Fleron

Dato : 16-06-04 09:07

> [...]

> Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
> at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt

Ikke i denne sammenhæng idet Ole simpelthen gjorde opmærksom på en ny
sprogfil

citat
Nye danske sprogfil til FTM 11 - dateret 6. juni 2004 - kan hentes her:
citat slut

Lad os nu holde skidt for sig og kanel for sig. Ole har jo ofte
promoveret FTM her i gruppen, men denne gang drejer det sig om en
oplysning i forbindelse med programmet. For dem der benytter FTM en
ganske nyttig oplysning , og det bør der være plads til

Fra : Henning Christensen

Dato : 16-06-04 22:31

Bent Fleron wrote:

> [...]
> oplysning i forbindelse med programmet. For dem der benytter FTM en
> ganske nyttig oplysning , og det bør der være plads til

Og så stiller Ole den _gratis_ til rådighed for brugere af FTM

Venlig hilsen
Henning Christensen

Fra : Reklamer Forbudt

Dato : 17-06-04 08:42

>Og så stiller Ole den _gratis_ til rådighed for brugere af FTM
>
>Venlig hilsen
>Henning Christensen

Nej man skal sandelig betale for et kodeord for at filen kan bruges.
Og det får man kun hvis man betaler Ole for det! (eller er det hans
kone?).

Så at kalde det gratis må vist siges at være lemfældig omgang med
sandheden...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-06-04 12:00

Reklamer Forbudt skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Det er da nyt så ?

Man har normalt kunnet få kodeordet gratis, hvis man kontakter Ole.

Men det kræver selvfølgelig, at du har købt og betalt selve programmet
og ikke bruger en piratkopi.......

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 17-06-04 20:15

> [...]
> Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
> Erstat invalid med dk ved mail - men indlæg bør besvares i gruppen.

Hej Jan,

Det er helt korrekt at kodeordet til filen naturligvis er gratis for brugere
af programmet, så der er ikke ændret noget på det.
--
Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Fra : Loke